Miten sitä onkaan selvinnyt
Kohta jo vuosi kaikesta
24
325
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi olet niin vaikea
- Anonyymi00002UUSI
En ole. Kaipaan ja särjit sydämeni mies.
- Anonyymi00003UUSI
Vuosi., Ohi
- Anonyymi00004UUSI
Paljonko sulla?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paljonko sulla?
Emmä tiiä, ei oo mitää kaikkea tai aikajanaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paljonko sulla?
7 kuukautta.
- Anonyymi00007UUSI
No niinpä. Vaikeeta on välillä ollut...
- Anonyymi00008UUSI
Mullehan sä niin halusit
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mullehan sä niin halusit
En halunnut. Toivon, että kohtaisimme vielä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En halunnut. Toivon, että kohtaisimme vielä
Niin minäkin. Sivusta, kuin hänelle.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin minäkin. Sivusta, kuin hänelle.
❤️
- Anonyymi00009UUSI
Nyt jo tuntuu melkein samalta, kuin viime keväänä. Mä varmaan pakahdun jo ennen maaliskuuta.
- Anonyymi00010UUSI
Ja miltä tuntui?
- Anonyymi00016UUSI
Ihmettelin kerran jos toisenkin olotilaani. Tätäkö on pakahtua rakkaudesta?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihmettelin kerran jos toisenkin olotilaani. Tätäkö on pakahtua rakkaudesta?
Sama tunne, aikakin lähelle samaa.
- Anonyymi00011UUSI
Some pitäisi jättää. Se on tuottanut tuskaa elämään ja olen joutunut vainotuksi sen takia/ avulla.
- Anonyymi00017UUSI
Ihan hyvin
- Anonyymi00018UUSI
No se on varmaa miten on naisella alapää ollut hellänä ainakin koko vuoden.Sai sen miehen mitä himoitsi ja se osti sille talon.
- Anonyymi00019UUSI
Viikonloput on ja lasten lomat on hanurista.Emme näe rakkaan P miehen kanssa silloin.T.vanhempi T n
- Anonyymi00021UUSI
Oliko palstasetä myös niin, että tämä nk alter egosi, eli mikä tahansa vaihtuva nimikirjain oli P kuten pelimies? Äiti auttaa lapsia eteenpäin
- Anonyymi00020UUSI
Pskaa han tää on ollut, mutta jotenkin järjissään on tänne päästy.
- Anonyymi00023UUSI
Minä luulin, että joku laulaa mitä vuodessa on selvinnyt, mut ei sitten
- Anonyymi00024UUSI
Aivan kreisit vuodet takana. Ehkä kaikki joskus selviää perinpohjin, mutta siis näin jälkeenpäin ajateltuna aivan mieletöntä meininkiä. Terkkuja tepsukallekin, nähtiin mekin sitten vihdoin lähietäisyydeltä 😘
- Anonyymi00025UUSI
Joo onneksi on sumppia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751