Olen jo kauan käynyt läpi syyllisyyden tunteitani. Nyt aloin lukea Raamattua ja itsereflektio on noussut ihan uudelle levelille. Tutkin uuden testamentin läpi näin aluksi. Rukoilen samalla Herraa ja yritän paastota. Haluan tulla Jeesuksen omaksi.
Sielun musta yö
9
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa hyvälle. Itsekin kaipaan sitä uskoa, joka voi vuoria siirtää.
- Anonyymi00002
Itellä meni 20 vuotta. Ei tunnu, mustaa joka paikassa, skitsofreniaa. Se on alitajuinen lukko mikä on ottanut osumaa. Se luo myös toiminta-tarmoa ja heittää puolitiedostamatta johonkin asiaan "joka on tehtävä". Epäilemättä joku kutsumus. Sielu ei sitä sinulle kerro muuten jänistäisit.
- Anonyymi00003
Niin mitä sielu ei kerro minulle?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin mitä sielu ei kerro minulle?
Jatkan... siis tuota että kestää 20v jne...?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jatkan... siis tuota että kestää 20v jne...?
Siellä odottaa "välikuolema" kirjaimellisesti. Kun kaikki aistit syöttää ei-oota, maailma huutaa hermoradoilla yötä-päivää ja sydän on tyhjä se vapauttaa kuoleman kokemuksella semmoisena kuin ihmiset kuoleman ymmärtävät. Se on tervetullut vapautus. Se on ystävä hädän hetkellä.
Siitä se ohjaa seuraavaan juttuun siksi sitä sanotaan välikuolemaksi. Harhoja häviää paljon ja joustaa aivotoimintaa se on hermoratojen kehittymistä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siellä odottaa "välikuolema" kirjaimellisesti. Kun kaikki aistit syöttää ei-oota, maailma huutaa hermoradoilla yötä-päivää ja sydän on tyhjä se vapauttaa kuoleman kokemuksella semmoisena kuin ihmiset kuoleman ymmärtävät. Se on tervetullut vapautus. Se on ystävä hädän hetkellä.
Siitä se ohjaa seuraavaan juttuun siksi sitä sanotaan välikuolemaksi. Harhoja häviää paljon ja joustaa aivotoimintaa se on hermoratojen kehittymistä.Sori, mutta en ymmärrä tuosta mitään. Ei mulla ole mitään harhoja ollut eikä muutakaan mitä kuvailet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siitä se ohjaa seuraavaan juttuun siksi sitä sanotaan välikuolemaksi. Harhoja häviää paljon ja joustaa aivotoimintaa se on hermoratojen kehittymistä.Jos idea tuntuu syntisen hyvältä se todennäköisesti on hyvä idea. Synnistä häviää kaksinaamaisuus. Kuolema ei sulje elämää rangaistakseen vaan pääästääkseen sen irti.
- Anonyymi00008
Jumalan usko on aivan eri kuin raamatun kirjoittajan
- Anonyymi00009
Mistä koet pahinta syyllisyyttä? Kysyn vaan kun itse käyn läpi kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522754790Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003576Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka282977Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672370Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931566Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761304- 67976