Surullisinta on , että antikristus on hallitsee ainakin alemmissa taivaissa, Taivas ei saa poistettua antikristusta, se eksyttää kaikki.
Helluntailiike pyörittää niin sanottua HELLUNTAIRADIOTA, joka vie kaikilta yöunet.
-00
Helluntailiike on antikristus
9
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Helluntailiikekö vei sinulta järjen?
- Anonyymi00002UUSI
Ajatelkaapa, jos hoitomiehet eivät olisi pilanneet vl-liikkeen maineen, niin parannuksen tekijöitä varmasti olisi Suomessakin. Hoitokokoukset olivat niin järkyttävää hengellistä väkivaltaa, jonka jokainen suomalainen sai tietoonsa ja viha vl-liikettä kohtaan alkoi silloin ja on pysynyt aina näihin päiviin asti.
- Anonyymi00004UUSI
tottakai hoito miesten toiminta saa vihaa aikaan nehän olivat itse saatanoita pahimmasta päästä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
tottakai hoito miesten toiminta saa vihaa aikaan nehän olivat itse saatanoita pahimmasta päästä
Ei hoitomiehet yksin olisi pystyneet sellaista saatanallista terroria
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja.vl yhteisökö se syy pää hoito kokouksiin oli he halusivat mieleiset hoito miehet jotta voivat harrastaa terroria
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ylläpitämään. He olivat vain työkaluja.saatana itse oli hoitokokousten alkuunpanija ja hoitomiehet ovat saatanan työmiehiä.
- Anonyymi00008UUSI
Helluntailaisuus on paljon muuttunut sadassa vuodessa. Se mitä he 50 vuotta sitten opettivat, ei ole heidän uskonsa ja oppinsa enää, enää "totta", heillä on nyt toiset opit.
Kyseessä on tämän maailmanajan virtausten mukana muuttuva huijaususkonto. Mitä he tänään julistavat, eivät julista enää 20 vuoden kuluttua. Jos silloin menee kertomaan heille tämän päivän uskoaan, he nauravat ja sanovat "ei kukaan tuollaista tänään usko!"
Kannattaa jättää se bisnes-"uskonto" omaan arvoonsa.- Anonyymi00009UUSI
Kaveri jos haluat totuutta niin vastaa jaa. Niin kerron.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaveri jos haluat totuutta niin vastaa jaa. Niin kerron.
Jaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540