Missä on Maskun rautatieasema eli mistä kohtaa pääsee Turusta Uuteenkaupunkiin menevän junan kyytiin?
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Et helvetti voi olla tosissasi? Toi sun kysymys on vitsi eikö niin?
- Anonyymi00003
Sähkötien päässä näkyy se paikka, jossa voi päästä kyytiin. Seuraavasta junasta ei ole tietoa, varmaan joskus kesällä museojuna :)
Toki se uusi asema/pysäkki on suunnitteilla samoille suunnille, mut ei ole vielä aloitettu tekemään (suunnitelmat on) :) - Anonyymi00006
Maskutalon luona on seisake.
- Anonyymi00007
Onko lemussa tai Askaisissa asemaa?
- Anonyymi00008
Ei ole eikä tule.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole eikä tule.
Kyllä tulee jos persut saavat päättää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä tulee jos persut saavat päättää.
Maskussa ei ole yhtään persua tiedoksi vaan sinulle.
- Anonyymi00011
Maskussa on Elomaan Kike.
- Anonyymi00012
Maskusta on tulevana kesänä suora junayhteys Karvettiin uuteen Prismaan. Pääsevät sitten Maskulaisetkin tutustumaan ihan oikeaan kauppaan.
- Anonyymi00013UUSI
Kulkee vain tavara juna 60 km tunnissa juokse perässä ja hyppää kyytiin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri481261- 83899
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44737Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40720Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus244630- 48543
- 43509
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176508" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied59486jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483