Nyt lähtee liikunnanohjaaja. Alkaa olemaan surkuhupaista tämä vaihtuvuus kaupungin työntekijöissä. Missä vika ettei väki viihdy ?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Pikkupaikkakunnilla ei ole mukava olla töissä. Siitä minulla on kokemusta.
- Anonyymi00002
Pikkupaikkakunnallakin on mukava työskennellä, jos organisaatio on kunnossa. Kokemusta on.
- Anonyymi00006
Kupla puhkesi. Pitäis alkaa tekemään niitä töitä eikä vain näyttää hyvältä speedoissa.
- Anonyymi00007
Kepulaisia liikaa. Siinä syy.
- Anonyymi00008
Yksi kepulainen kaupunginjohtajakin voi riittää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yksi kepulainen kaupunginjohtajakin voi riittää.
Kaupunginjohtajillekin pitäisi laittaa enimmäisaika minkä jokainen saa olla. On liian kauan katottU jo tätä tätiä
- Anonyymi00009
Kaupungin väkiluku on jyrkässä laskussa ja kaupungilla työntekijät vaihtuu jatkuvasti. Lienee turha kuitenkaan odottaa, että johto kantaisi vastuuta.
- Anonyymi00010
Surkuhupaisaa sekin miten otettu väkeä puistohommiin.
- Anonyymi00011
Ekkö päässy puisto hommiin?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ekkö päässy puisto hommiin?
Ei oo tarvetta töitä hakea mutta pikkulinnut kertoneet yhtä sun toista
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei oo tarvetta töitä hakea mutta pikkulinnut kertoneet yhtä sun toista
Keskustan jäsenkirja tai uskonveljeys oli ainakin takavuosina edellytys kaupungin virkoihin. Ehkä kesätöihinkin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Keskustan jäsenkirja tai uskonveljeys oli ainakin takavuosina edellytys kaupungin virkoihin. Ehkä kesätöihinkin.
Nimen omaan kaupunki kepun jäsen kirja..
- Anonyymi00015
Kaupunkilaiset ja nämä pois lähteneet kyllä tietää missä vika on. Jopa naapuripitäjissä naureskellaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560