eräistä maahanmuuttajista, joita Lieksakin aikanaan hamusi.
Suomesta siis äidit vievät teini-ikäisiä lapsiaan kotimaahan rangaistuslaitoksiin, koska nämä nuoret ovat länsimaalaistuneet liikaa. Niissä laitoksissa sitten nämä nuoret pannaan kahleisiin jne.
Täytyy sanoa, että on todella edesvastuuttomia vanhempia, jotka vaan jättävät lapsensa sinne laitoksiin, ja sitten vanhemmat itse palaavat Suomeen.
Huom. vanhemmat ovat itse tulleet tänne turvaa hakemaan, ja sanovat ettei kotimaahan voi muuttaa takaisin, mutta lapsia sinne voi näköjään laittaa.
Ja nyt eletään 2020-lukua.
MOT:n ohjelma paljasti varsin ikäviä asioita
22
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on suoraa seurausta haittamaahanmuutosta.
- Anonyymi00009
Täysin.
- Anonyymi00002
Minäkin haluan paljastaa ikävän asian...! 🙋♂️
- Anonyymi00005
Teille riittää pelkkä tyhmyytenne esittely ja siinä olette onnistuneet erinomaisesti.
- Anonyymi00007
Ja aivosi ovat mädäntyneet liiasta kiljun juonnista.
- Anonyymi00010
Somalithan siinä on kyseessä, mutta onkohan Lieksan somalitkin vieneet lapsiaan noihin laitoksiin?
- Anonyymi00011
En haluisi keroa salaisuuttani mutta nyt on ihan pakko. Tuo tyyppi joka haukkuu meidän olevan aivojemme osalta vajavaisia on itse umpihomppeli. Hän on ns lutkuttaja 🤠
- Anonyymi00013
Somalit lähettää ojennusleirille jälkikasvua, kun siellä on puitteet karut ja mieli sairastuu. Sitten Suomi maksaa laskun.
- Anonyymi00014
Äidit vie lapsensa sinne hakattaviksi, ja palaavat itse Suomeen nostaan Kela-rahaa.
- Anonyymi00016
Suvakkien kupla särkyy.....
- Anonyymi00018
Montako somalia Lieksassa on enää jäljellä.
- Anonyymi00023
Varmaan liikaa.
- Anonyymi00019
Hyvä esimerkki haittamaahanmuuton seurauksista.
- Anonyymi00020
Välillä kyllä näyttää, että Suomenkin lapsista osa pitäisi laittaa käytöskouluun, kun uusavuttomat vanhemmat eivät osaa kasvattaa oikeille tavoille.
- Anonyymi00021
Lehdessä juuri joku kirjoitti että ennen vanhemmat tajusivat vielä hävetä lasten huonoa käytöstä ja puuttua siihen. Silloin lapset vielä kasvatettiin, nyt ei. Sitten kun ei ole ollut rajoja ahistaa ja tarvii turvaruokaa ja vaikka mitä
- Anonyymi00024
Lieksan rakuunat ei pysty pitämään jälkikasvua, kurissa ja herran nuhteessa. Joten on parempi
lähettää laivakaappareiden luvattuun maahan eli Somaliaan. Hyökö oll' ylen somia kun tulemas takas. - Anonyymi00025
Että lähettävät lapsensa sinne vaaralliseen maahan josta lähtivät turvapaikanhakijoiksi, huijareita koko sakki.
- Anonyymi00027
Paljon näissä mamuissa on loikkareita ja elämysmatkailijoita vastaanottomaan piikkiin.
- Anonyymi00026
Nytten Hesarissa Etla sanoo: kotimaiset työttömät ei olekaan lisääntyneet vaan työttömyys on lisääntynyt koska mamuja on tullut lisää työttömäksi
- Anonyymi00028
Orpon hallitus on varmaankin hankkinut lisää insinöörejä työttömyyskortistoon.
- Anonyymi00029
Näin se on.
- Anonyymi00030
Suomalaiset lähettää lapsensa ojennusleirille lieksan reunatielle
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773