turhaa kautta rantain kertomista, nainen joka oli pikakassalla ja hän kertoi, että lompakko oli jäänyt kotiin ja hän kysyi kassaneidiltä voiko kassalla maksamisen keskeyttää siksi aikaa, että hänen hakee lompakkonsa ja aikaa siihen menee viisi minuuttia! Oli jo tiedossa, että sillä suunnalla tietty oman lapseni ikäinen asuu.
Taas oli sitä
Anonyymi-ap
4
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep. Kerrankin puhut asiaa. Se kauttarantain kerrottu lompakko tarkoitti, että lompakko eli mies oli unohtunut kotiin. 🤣
- Anonyymi00002
Hieno ilmaisu tuo kautta rantain. Kautta rantain on tullut itsekin huomattua kaikenlaista, mutta ehkä tässä on vaan sekoamassa, tai äärimmäisen järjissään😁
- Anonyymi00003
Ihan paras kirjotus 😄😄😄
- Anonyymi00004
Miksi asut niin lähellä sitä nuorempaa miestä, jos on noin vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782