Mamu ajoi lasten päälle suojatiellä ja pakeni

Anonyymi-ap

Linja-auto törmäsi kahteen lapseen Vähä-Heikkilän kaupunginosassa Turussa.

Lounais-Suomen poliisilaitos sai puoli kahden aikaan perjantaina iltapäivällä ilmoituksen, jonka mukaan linja-auto on osunut kahteen kouluikäiseen tyttöön suojatiellä Vähäheikkiläntien ja Uittamontien risteyksessä. Poliisi tavoitti pian tapahtuman jälkeen paikalta poistuneen linja-auton. Lapset loukkaantuivat törmäyksessä lievästi. Linja-auton kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja hänet määrättiin välittömästi ajokieltoon.

22

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vakava rikos myös paikalta poistuminen
      Pitää ehdottomasti jäädä selvittämään tilannetta ja
      soittaa apua.

• Anonyymi00002

Ei "näillä" ole mitään moraalia, paluulippua kouraan. Äly ja järki ei näköjään riitä kuljettajaksi, joka on todellakin vastuullinen tehtävä!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei "näillä" ole mitään moraalia, paluulippua kouraan. Äly ja järki ei näköjään riitä kuljettajaksi, joka on todellakin vastuullinen tehtävä!

Ja ne mitä minä olen hoksannut niin aika tylyjä asiakaspalvelussa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suomalaiset (luotettavat) kuljettajat saatava takaisin!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Justhan julkaistiin Fölin asiakastyytyväisyystutkimus,80 % vastanneista sanoo että ok.

Juu, puskaradiossa on vähän väliä joku valittamassa ja siihen sitten tulee taustakuoroa mukaan. Hienoo tietysti puskaradioon valittaakin, kun tulee aina se kuoro siihen.
        Mut oikea paikka valittaa on palveluntuottaja, siihen saa yhteyden Fölin palautekanavan kautta.
        Valituksen aihe syntyy vaikkapa tilanteesta, että kuljettaja huomauttaa jotain, sitten sen sijaan että matkustaja kuultuaan moitteen menis istumaan, jää soittamaan poskeaan... Ja sitten valitetaan että kuljettaja raivosi, rupes rageen.
        Kuljettaja ei pysty tulostamaan lippua, tyyppi soittaa poskeaan koko matkansa ajan. "Pakkohan sun on se lippu mulle antaa!" Laite ei toimi, minkäs teet, kirjoitatko kynällä kuitin!
        Asiakkaissa itsessään useimmiten vikaa!
        Nettiin julkisiin ns. keskustelupalstoihin kertomalla, saa aina kuoron taustalle. Ja kuorossa on mukana tyyppejä, jotka eivät valituksen kohteena olevaa palvelua edes käytä. Niin kuin nyt oli erästä kaukovuoroja ajavaa bussiyhtlötäkin koskevassa kirjoituksessa.... Monta monta kommenttia kuljettajaa koskien, väitteitä jotka täysin totuudenvastaisia! Eiks o kiva kun saa soppaa maustaa!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Justhan julkaistiin Fölin asiakastyytyväisyystutkimus,80 % vastanneista sanoo että ok.

Juu, puskaradiossa on vähän väliä joku valittamassa ja siihen sitten tulee taustakuoroa mukaan. Hienoo tietysti puskaradioon valittaakin, kun tulee aina se kuoro siihen.
        Mut oikea paikka valittaa on palveluntuottaja, siihen saa yhteyden Fölin palautekanavan kautta.
        Valituksen aihe syntyy vaikkapa tilanteesta, että kuljettaja huomauttaa jotain, sitten sen sijaan että matkustaja kuultuaan moitteen menis istumaan, jää soittamaan poskeaan... Ja sitten valitetaan että kuljettaja raivosi, rupes rageen.
        Kuljettaja ei pysty tulostamaan lippua, tyyppi soittaa poskeaan koko matkansa ajan. "Pakkohan sun on se lippu mulle antaa!" Laite ei toimi, minkäs teet, kirjoitatko kynällä kuitin!
        Asiakkaissa itsessään useimmiten vikaa!
        Nettiin julkisiin ns. keskustelupalstoihin kertomalla, saa aina kuoron taustalle. Ja kuorossa on mukana tyyppejä, jotka eivät valituksen kohteena olevaa palvelua edes käytä. Niin kuin nyt oli erästä kaukovuoroja ajavaa bussiyhtlötäkin koskevassa kirjoituksessa.... Monta monta kommenttia kuljettajaa koskien, väitteitä jotka täysin totuudenvastaisia! Eiks o kiva kun saa soppaa maustaa!

Puskaradiossa valitetaan häiriköivistä bussimatkustajista. Siihen tullaan viisastelemaan: kuljettaja vastaa matkustajien turvallisuudesta, kuljettajan on poistettava häirikkö, jos ei muuten poistu, kuljettaja soitta poliisin häirikköä poistamaan. Kuljettaja se hoitaa kaiken, tervehtii ja jos tervehdi siitäkin valitetaan, rahastaa, ohjaa bussia, ajaa bussia reitin aikataulussa pysyen, pitää huolta siisteydestä, hoitaa häiriköt, kas kun ei vielä vaihda vaippoja vauvoilta.......
        No, sit valitetaan rageavista kuljettajista, yks kommentoi tähän: "Seuraavan kerran kun kuski ragee, soitan 112 jotta kuski haetaan putkaan ja ohjataan psykiatriseen hoitoon."
        No, arvaan, että komnentoijana tyyppi joka häiriköi itse bussissa tns. ja päätynyt putkaan. Joo, sitä lajia komnentoijia! Vous kyllä tarkempia tietoja kysyvä häkekin ruceta rageen soittajalle kallisarvoisen ajan viemisestä, joku toinen jää apua ilman!

Juu, kaikkea sitä fölibusseissa tapahtuu Elämä on!

• Anonyymi00003

Persukuski oli varmaan kännissä

• Anonyymi00004

Matujen kanssa kutevilla ottaa näköjään taas koville, kun oma toyboy ikävissä uutisissa 😂

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Matujen kanssa kutevilla ottaa näköjään taas koville, kun oma toyboy ikävissä uutisissa 😂

Tuollaisia ne puppelipojat ovat.

• Anonyymi00008

Ai. Mun lukemastani uutisesta saa käsityksen ettei päälle ajettu. Jos päälle olis ajettu, alle jääneiden vammat olivat olleet vakavia ellei jopa fataaleja. Uutisen mukaan kuitenkin lievät vammat. Joten vaikutelmaksi tulee, etteivät olleet bussin edessä jolloin olisi siis bussilla ajettu päälle.

Mut huuda sinä vaan, niinhän te eräät aina huudatte!

En ole paikan päällä ollut, mut ihan yleisesti vaan: opettakaa lapsillenne, että suojatie-sana ei tarkoita sitä, että jalankulkija ja etenkin lapsi voi muuta liikennettä huomioimatta lähteä suojatietä pitkin menemään!

• Anonyymi00010

Olet lukenut jotain valeuutisia!

• Anonyymi00011

oletko Tuppuraisen kannattaja-huutoa mutta ei myönnä omia virheitä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No pidä sinä persu jo mölyt mahassas!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hei, perussuomalaisista purra ja halla-aho eivät pidä minään keskisarjan, junnilan, silmäkulmiansa venytelleiden tekemisiä. Sdp sentään lähtee heti selvittämään ryhmässänsä - siis huom. oman ryhmänsä keskuudessa - tapahtuneita epäasiallisuuksia. Lisäksi, sinulle ja koko persuturullenne kysymys: miten asialliseen käytökseen itse kykenette! Minun näkökantani on, ettette juuri minkäänlaiseen! Ette niin minkäänlaiseen, hävyttömiä olette, joten tungepa komnenttis ihan sinne - runosmäen käyttäytyjien sanoja lainaten - syvimpään suolistoos! Ummeta paskaas!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No pidä sinä persu jo mölyt mahassas!

Joo, tuppuraisen tyttö ei pidä mölyjä mahassaan...

• Anonyymi00015

Ilman maahanmuuttajia bussit eivät kulkisi.

• Anonyymi00016

Ilman mamuja bussit eivät kulkisi päin suojatiellä olevia lapsia. Takseihinkin uskaltaisi koululaisen päästää, jos mamuja ei olisi. Nyt ei uskalla.

• Anonyymi00017

Missä mamuja siellä väkivaltaa. Suomilapsia ei uskalla ulos laskea mamut tulee kaataa maahan ja potkii. Nyt järki kääteen ja Persut valtaan.

• Anonyymi00019

Ihan olen utelias, missä kerrottiin että kuski on maahanmuuttaja? Poliisihan kertoi vain että lapset loukkaantuivat törmäyksessä lievästi, mainintaa siitä oliko kuljettaja muualta muuttanut ei ollut. Mutta varmaankin matkustajana olette olleet joten uskottavahan tuo on...

• Anonyymi00020

Yrität kiertää totuutta...?

• Anonyymi00021

No, mamua kirjoitetaan aina tällaisissa yhteyksissä. Välttämättä kirjoittaja ei ole ko. bussiliikenteen palveluita ikinä käyttänytkään.
        Kirjoittelee liikennealueen ulkopuolelta tai/ja on sen ikäinen että matkustelee iskän kyydissä tai ajelee koppimönkijällä/mopolla.

• Anonyymi00022

X:ssä matkustajat kertoivat.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12349
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3937
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      197
      2623
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1982
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      852
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      772
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      726
    Aihe