Joskus vieläkin pohdin, tulkitsinko sinut ihan väärin. Ehkä nämä tunteet eivät koskaan edes olleet molemminpuoliset ja kaikki oli vain haaveena ja toiveajatteluna päässäni alusta alkaen. Hieman erilaisen katseen kohtaaminen odottamatta tai pieni lipsahdus sanoissasi, ja minä otin sen ja rakensin siitä kokonaisen maailman. Ehkä näyttäydyin pienine lähentymisyrityksineni sinulle naiivina ja outona. Ehkä tilanne oli sinulle ahdistava tai ainakin turhauttava, kun toivoin jotain muuta kuin mitä sinä olisit koskaan ollut halukas antamaan.
Joskus taas mietin, onko sinussakin suru - tai jos ei surua, niin ainakin jonkinlainen haikeus - siksi, että emme ole enää nähneet toisiamme aikoihin. Onkohan sinullakin sellainen olo, että elämässä on juuri sen kokoinen aukko, johon minä sopisin - ihan niin kuin minun elämässäni on juuri sinun kokoisesi aukko. Ja se tyhjä kohta tuossa vieressä vetää henkeä ja huokaa joka päivä. Imee elämästä vähän iloa ja valoa itseensä kuin joku arjen musta aukko, joka muistuttaa minua siitä, että et ole siinä. Et ole kosketuksen etkä kuiskauksen päässä.
Minussa se puute sinusta tuntuu ihan aitona suruna. Eikä se lähde mihinkään. Kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt lähteä jo aikoja sitten, mutta jostain syystä se pysyy, eikä minulla ole siihen ratkaisua. Miten saitkin minussa aikaan kaiken tämän... 💔
-S-
Puute sinusta
13
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trademark S
Kaikki oikeudet pidätetään - Anonyymi00003
Uskon intuitiivisesti, että myös toisen kohdalla tuo toiseksi viimeisessä kappaleessa kuvaamasi tilanne pitää paikkansa. Olisittepa vain jutelleet. Silloin usein jompikumpi uskaltaa vasta tehdä aloitteen jatkolle. Voimia!
- Anonyymi00005
Minä en kaipaa oman lapseni ikäistä! Haluan ystäväksi vain itseni ikäiseni miehen. Menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan ja sitä en anna anteeksi, koska sen takia jouduin tilanteeseen, etten pystynyt tekemään töitä ja siksi voin huonosti monen vuoden ajan!
- Anonyymi00008
En tietenkään kirjoittelisi täällä, jos olisi ollut tilaisuus selvittää asiat kasvotusten. Olisimme toki jutelleet, jos se olisi ollut mahdollista. -ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en kaipaa oman lapseni ikäistä! Haluan ystäväksi vain itseni ikäiseni miehen. Menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan ja sitä en anna anteeksi, koska sen takia jouduin tilanteeseen, etten pystynyt tekemään töitä ja siksi voin huonosti monen vuoden ajan!
Oi oi, voimia. Sinä selviät!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tietenkään kirjoittelisi täällä, jos olisi ollut tilaisuus selvittää asiat kasvotusten. Olisimme toki jutelleet, jos se olisi ollut mahdollista. -ap
Oi oi, harmi, ettei onnistunut. Toivon teille kaikkea hyvää yhdessä tai erikseen. Olkoon kohtalo kohdallanne suotuisa. Voimia!
- Anonyymi00006
No itse annoin hänelle kyllä selvyydet mitä haluan ja kaipaan juuri noita asioita, mutta hän ei. En voi silti unohtaa, se on jokapäiväinen kirous/siunaus.
-S-- Anonyymi00007
Et antanut.
- Anonyymi00009
Selvennykseksi, että tämä yllä ei ole aloittajalta vaikka siinä samaa kuittausta käytetäänkin... -ap
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Selvennykseksi, että tämä yllä ei ole aloittajalta vaikka siinä samaa kuittausta käytetäänkin... -ap
Minkä minä hänen tai omalle nimelleni voin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minkä minä hänen tai omalle nimelleni voin.
kai voi myös kuitata eri lailla vaikka kirjain sama?
- Anonyymi00012
Et tulkinnut väärin. Samoin minäkin kaipaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.157042- 193499
- 953452
- 913095
- 522974
- 332677
- 462494
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi122439Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132200Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää81985