Mun pitää lähteä pois täältäkin.
:/
Nainen, että saisin rauhan, niin
12
201
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Teen pommin.
Kyllä POMMI.
Katsotaan herääkö joku kun räjähtää.
:/ - Anonyymi00003UUSI
Tämä on vaan niin sairasta.
Käykää nyt poliisit edes hakemassa se ruumis sieltä lämpökeskuksesta.............
En vaan jaksa saatana, seuraavaksi toimikaa ajoissa kun teille ilmoitetaan asioista, niin ei tarvii ruumiita käsitellä.
:/- Anonyymi00005UUSI
Varmaan tiedätte mistä on kyse jos oikeasti teette työnne ja käsittelette ilmoitukset.
:/
- Anonyymi00006UUSI
emmme me pois pääse.
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole kyllä hetkeen hörhö kirsiä ollut sivuilla kyselemässä ja puukkoilemassa🤔 kertomassa nivasta, läähättämässä lässy viestejä. Eikä höpötys hymiöitä. Mitä teit sille?
- Anonyymi00008UUSI
Et voi, työnämme ahnaat paskaiset kyntesi koko elämääsi
t. VERO nika - Anonyymi00009UUSI
Ai mun takia täältä pois?
Jää vaan tänne.
Ei mun tarvii voida olla tekemisissä missään kenenkää kans. - Anonyymi00010UUSI
Just nyt mietin lähtemistä kun jutut on laskenut persesilmätasolle. Täytyy löytää jostain mieltä ylentävämpää . Koska ikäväkin helpotti 2 vuodessa.
- Anonyymi00011UUSI
Voikohan missään saada rauhaa jos ei voi selvittää asioita kun tietää että on loukannut jotain?
- Anonyymi00012UUSI
Totuus satuttaa. Ei kestä lukea totuutta.
- Anonyymi00013UUSI
Todennäköisesti on juuri noin!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Todennäköisesti on juuri noin!
Joo. Oon just hän mistä kirjoittaa. Tiedän sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841