Mitäkä mieltä porukka on Hesburgerin toiminnasta? Pitävätkö haluamat noutoajat paikkansa? Onko ruoka aina saman tasoista? Millaista on asiakaspalvelu kyseisessä paikassa?
Hesburger...
11
628
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palvelu huonoa. Sovelluksella tilatut tilaukset tois arvoisia, ensin palvellaan paikanpäällä maksaneet. Puolituntia on monesti joutunut odottamaan tilauksia haluamasta noutoajasta huolimatta.
- Anonyymi00003
Jospa söisit paikan päällä. Sovellus ei tiedä mikä tilanne on paikan päällä.
- Anonyymi00009
Tietysti palvellaan ensin paikan päällä. Niin se menee. Turha arvostella, jos tuote huono ei tarvii tilata goista kertaa ja valittaa. Tuotteet tulee pakasteina ne lämmitetään ja kootaan paikan päällä.
- Anonyymi00002
Paikalla olevat asiakkaat palveltava ensin. Muut saa odottaa. Jos vaikka joku urheilu joukkue tullut bussilla. Eihän mitään aikataulua voi ennalta sopia.
- Anonyymi00006
Kiteen Hesen sapuska on paskaa. Palvelu on paskaa. Henkilökunta on vanhan maidon aieuttamaa ripulipaskaa. Kun ollaan mualla syöty Hesessä on ollut kunnon sapuskat ja kohtelias käytös. Kiteen pulju pitäisi sulkea.
- Anonyymi00007
Ompa amispojulla surkea aamu hajosko rottelo vai pitikö vetää reisille.
- Anonyymi00008
Parempi kuin Scan Burger
- Anonyymi00010
Pari kertaa kuusssa käyn Kiteen Hesburgerilla syömässä. Hyvin toimii, palvelu on hyvää ja ateriat sellaisia kuin nyt hamppariateriat on, siis ok. Joskus vähän jonoa, mutta harvoin.
- Anonyymi00011
Parhaat burgerit ja ystävällisimmän palvelun olen saanut Kulkurin Hovista (Kiteentie 51 osoitteesta).
- Anonyymi00012
Noilla ketjuilla Hese, mäkkäri ym. on tarkka laadunvalvonta, että kaikkien myyntipisteiden tuote on samanlainen, joten trollien on turha puhua skeidaa täällä.
- Anonyymi00013
Ei hättee palavelutasosta, loppuu tuokii, jahka jatkavat vähiten tuottavien absien karsintoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724144Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963567Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363289- 502795
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182299- 382150
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222012- 201534
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121480Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321476