Perinpohjaisesti. Aloitan ens viikolla, jos puhutaan puhelimessa.
Ehkä nää välit pitäisi selvittää
40
518
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo. Samaa mieltä!
- Anonyymi00002
Minä en koe että minulla olisi mitään selvitettävää kenenkään kanssa. Ainoa haave minulla on se, että löytäisin uuden ystävän muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en koe että minulla olisi mitään selvitettävää kenenkään kanssa. Ainoa haave minulla on se, että löytäisin uuden ystävän muutaman vuoden ikäerolla!
Mikä olisi sopiva ikä? Jonka haluaisit löytää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
25 vuotta on sopiva 🥰
- Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ootko oikeasti noin sekä alentuva että epätoivoinen samaan aikaan joka tälle trollaavalle sedälle tällaisia juttelet?🚩
- Anonyymi00025
Ne on jo selvitetty!
- Anonyymi00026
Anonyymi00012 kirjoitti:
25 vuotta on sopiva 🥰
Niin just setämies, ei muuta kun nuorekkaat kuteet päälle ja toivomaan että kakskybäisillä on joku mielenhäiriö päällä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin just setämies, ei muuta kun nuorekkaat kuteet päälle ja toivomaan että kakskybäisillä on joku mielenhäiriö päällä.
Vähän botoxia pitäis ehkä laittaa, joo.
- Anonyymi00003
Kyllä mä haluaisin kans että selvitetään. Laita viestiä whatsapissa ja soitellaan sen jälkeen ❤️
- Anonyymi00020
Se olisi ihanaa. ❤️
- Anonyymi00004
Ei tarvitse.
- Anonyymi00005
Selvittelyt,selvitelty siinä vaiheessa kun goustattu
- Anonyymi00019
Kumpi oli ensin,muna vai kana?
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kumpi oli ensin,muna vai kana?
Kanan muna!
- Anonyymi00006
Ikävää ettei onnistu enää silloin.
- Anonyymi00014
Teitkö jo rikosilmoituksen?
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei sillä rahalla makseta aiheuttamaanne fyysistä vikaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tein kymmeniä telepaattisesti viime yönä. Sivusta ha haa
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei sillä rahalla makseta aiheuttamaanne fyysistä vikaa.
Jos se olikin palstasetä äitis kun unohti viedä lääkäriin kun päälles putosit pienenä ja se puhalsi ns ja tuumas hyvä se on
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos se olikin palstasetä äitis kun unohti viedä lääkäriin kun päälles putosit pienenä ja se puhalsi ns ja tuumas hyvä se on
Eli- kaikki liittyy äitiin ja palaa äitiin näin se homma menee. Amen
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tein kymmeniä telepaattisesti viime yönä. Sivusta ha haa
Odotan pidätyksiä vielä päivän loppuun mennessä. Vinoilua etäälle naiselle jolla on suuria ja suhteettomia odotuksia yhteiskunnan toiminnasta jolle viranomaiset ovat asioillaan juoksevia hölkkääviä työhevosia länget kaulassa
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Odotan pidätyksiä vielä päivän loppuun mennessä. Vinoilua etäälle naiselle jolla on suuria ja suhteettomia odotuksia yhteiskunnan toiminnasta jolle viranomaiset ovat asioillaan juoksevia hölkkääviä työhevosia länget kaulassa
Tilaisin yhden moniammatillisen pakkohoitolähetteen- kiitos jo etukäteen, taapeli
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tilaisin yhden moniammatillisen pakkohoitolähetteen- kiitos jo etukäteen, taapeli
Erillistä sotesektorin kiusaamista surrealistisilla hooli-ilmoituksilla ei siis tarvita jee
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Erillistä sotesektorin kiusaamista surrealistisilla hooli-ilmoituksilla ei siis tarvita jee
Vai mitä iltatähti? Minne se sinun nuoren naisen nuija läks kädestä? Ei ollu kyllä ansaittu
- Anonyymi00008
Ei vois vähempää kiinnostaa
- Anonyymi00009
Luojan kiitos kukaan ei ole (nyt) kiinnostunut minusta. Jos sellainen joku olisi niin toivon että se on joko ei tai kyllä yhteydenottamisen suhteen, pitää olla varma haluamisen suhteen, ei tai kyllä eikä ehkä. En kesä enää mitään jaarittelijoita ja jahkailijoita.
Aloitus ei todellakaan minulle mutta kommentoin. - Anonyymi00010
Soita vaan tai laita viestiä. 👍🏻Ääneni on nyt hieman käheä yskimisestä.
- Anonyymi00011
En todellakaan selvitä kenenkään kanssa yhtään mitään. Jatka niiden valio ihmisten kanssa vaan yhteydenpitoa. J
- Anonyymi00013
Ei tarvi enää jutella en keskustele enää mistään tuollaisen ihmisen kanssa se on nyt loppu lopullisesti iolisit tajunnu käyttäytyä mut eihän sun lapsekkaat aivot sitä osaa harmi
- Anonyymi00015
Itelläs ei ole lapsekkaat aivot, sulla on vanhat aivot. Kun olet jo vanha ihminen. Tiedä se sitten..
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itelläs ei ole lapsekkaat aivot, sulla on vanhat aivot. Kun olet jo vanha ihminen. Tiedä se sitten..
Oletko sitä mieltä etteivät vanhemman henkilön aivot ymmärrä muka kaikkea, olet väärässä! Pahempaa on se jos nelikymppisellä on sellaiset lapsekkaat aivot ettei osaa sanoa edes yhtä sanaa, vaikka kyttää henkilöä vuositolkulla! En halua olla sellaisen henkilön ystävä, koska minulla on jo vastaava kokemus parisuhteessa ollessani, se olisi kuin sen toistoa!
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kenelle sinä kuvittelet vastailevasi näitä viisasteluita kuk valitset palstaäijän saagoista summanmutikassa jonkun kommentin jota joku sipuli - kampaviinerikerho fanittaa? Sivusta TT
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kenelle sinä kuvittelet vastailevasi näitä viisasteluita kuk valitset palstaäijän saagoista summanmutikassa jonkun kommentin jota joku sipuli - kampaviinerikerho fanittaa? Sivusta TT
Tarkoitan sipulikerholaisilla myös näitä uusteinejä taantuneita tammoja
- Anonyymi00016
Viikkosiivous tulossa
- Anonyymi00022
Kuulostaa aivan keskitysleirin suunnitelmalta.Ajankohta viimeinen arkipäivä meni.,toivottua tulosta ei tullut joten..Vink,vink.
Sitä etukäteen jo odotellessa. - Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuulostaa aivan keskitysleirin suunnitelmalta.Ajankohta viimeinen arkipäivä meni.,toivottua tulosta ei tullut joten..Vink,vink.
Sitä etukäteen jo odotellessa.Joka joulu ym ne uhoaa samat uhot ja siellä nämä fanit odottaa tippa tupin päässä
- Anonyymi00017
Inhoan puhua puhelimessa. Laita joku kiva herttainen viesti ensin niin voin harkita. Mielellään sellainen et liikutun ja sydäni lyö pari ylilyötiä.
- Anonyymi00023
It called me like a thousand times. Hello
- Anonyymi00038
Hyvä. Tärkeää puhua muusta ei pyöreästä ei mutsista.
- Anonyymi00039
Joku saisi selvitellä pikku hiljaa tätä stalkkausta auki. Ihan oikeasti, olette syyttänyt syytöntä naista eli minua. Kiitos unettomuudesta, ahdistuneisuudesta ja masennuksesta. Kuka korvaa? Rahaa käteen kiitos ja anteeksipyyntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 113748
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka433608- 1543398
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032695Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv762651Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61808- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4031188Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos591165Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121068