Ei tämä ole enää

Anonyymi-ap

Mikään ikävä palsta. Ei ole kiva lukea, kun aiheeseen kuulumattomia aloituksia niin paljon.

11

148

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olette antaneet pahalle vallan. Miksi naiset ylläpitää ja antaa hullulle huomiota.

• Anonyymi00005

En ole antanut minkäänlaista positiivista huomiota tietylle häirikölle, koska olen aina mennyt vain ohi hänestä sanaakaan sanomatta! Ja monia kertoja olen vaihtanut kadun toisella puolelle, jos olen huomannut hänen tulevan kauempana minua vastaan! Kyse on todella monista vuosista ja jos häirikkö ei ole ymmärtänyt sitä, mitä olen käytökselläni hänelle osoittanut, niin se ei ole minun vikani! Normaali ihminen ymmärtää jo muutaman kerran hiljaisesta ohimenosta, ettei toinen halua tutustua häneen! Hänen persoonansa on sellainen ehkä, että hän ei ymmärrä vuorovaikutuksen merkitystä, tai hän on jollain tavalla pakkomielteinen! Kyllä se niiden tehtävä nyt poistaa hänet projektista kokonaan, koska aloititte sen minulta lupaa kysymättä ja sekin kertoo jotain negatiivista sellaisista ihmisistä, jotka eivät osaa kunnioittaa yksittäistä ihmistä edes sen verran, että olisi kysynyt vanhemmalta naiselta mitä hän pitää tärkeänä asiana itselleen tulevaisuutta ajatellen. Ja vastauksessa hän olisi kertonut samat sanat, jotka hän kertoi rakkaille työkavereilleen yli kymmenen vuotta sitten, että hän haluaa ystäväksi ikäisensä miehen, jopa sellaisen jonka hän jo tuntee. Mutta mies jonka kanssa hän olisi halunnut olla ystävä, olisi halunnut enemmän hänestä! Joten se ei ollut mahdollista, ikeäeroa oli saman verran, kuin minulla ja lasteni isällä on! Perhetuttu ja asuimme lähekkäin aikoinaan!

• Anonyymi00002

1.Joh. 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.

• Anonyymi00003

Sinä et rakasta onneksi kuin itseäsi ja luulet että omistat palstankin

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sinä et rakasta onneksi kuin itseäsi ja luulet että omistat palstankin

Minä en ainakaan luule omistavani palstaa! Harmisttaa valtavasti että prokjkti aloitettiin minulle siitä sen kummemmin kertomatta ja minulta mitään kysymättä!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en ainakaan luule omistavani palstaa! Harmisttaa valtavasti että prokjkti aloitettiin minulle siitä sen kummemmin kertomatta ja minulta mitään kysymättä!

Pitäisi kaikille olla selvää, ettei mitään saa aloittaa ennen kuin kaikki tieto olisi etukäteen tiedossa. Nyt tapahtui niin, koska kaikki oli kuin näytelmää se sai minut voimaan huonosti jo heti välittömästi kun projekti aloitettiin, koska en moneen vuoteen ymmärtänyt mistään mitään! Voin vain todeta, että projektin toteutus oli alusta asti täysin väärä. Erityispiirteiseä ei saa heittää koskaan sellaiseen tilanteeseen mihin minut heitettiin, eli arvoitusten keskelle, joka ainoassa työpaikassa monen vuoden ajan olin ihan pihalla siitä mitä ympärilläni tapahtui! Se vaikutti niin, että olin kauhuissani monen vuoden ajan ja sen takia projektilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada aikaan sitä, että olisin halunnut auttaa oman lapseni ikäistä! Ne mahdollisuudet vei kaikki ne vuodet, joiden aikana oli ymmälläni ja kauhuissani kaikesta siitä mitä olin joutunut kokemaan, koska aivot eivät enää tuntuneet toimivan ollenkaan ahdistuksesta ja kauhusta johtuen! Kaikki tuo olisi voitu välttää kertomalla heti alussa mistä oli kyse ja miksi! Silloin en olisi edes muuttanut ensimmäisestä asunnostani pois ja muutkin muutot tein vain siksi, että olin koko ajan kauhuissani!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitäisi kaikille olla selvää, ettei mitään saa aloittaa ennen kuin kaikki tieto olisi etukäteen tiedossa. Nyt tapahtui niin, koska kaikki oli kuin näytelmää se sai minut voimaan huonosti jo heti välittömästi kun projekti aloitettiin, koska en moneen vuoteen ymmärtänyt mistään mitään! Voin vain todeta, että projektin toteutus oli alusta asti täysin väärä. Erityispiirteiseä ei saa heittää koskaan sellaiseen tilanteeseen mihin minut heitettiin, eli arvoitusten keskelle, joka ainoassa työpaikassa monen vuoden ajan olin ihan pihalla siitä mitä ympärilläni tapahtui! Se vaikutti niin, että olin kauhuissani monen vuoden ajan ja sen takia projektilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada aikaan sitä, että olisin halunnut auttaa oman lapseni ikäistä! Ne mahdollisuudet vei kaikki ne vuodet, joiden aikana oli ymmälläni ja kauhuissani kaikesta siitä mitä olin joutunut kokemaan, koska aivot eivät enää tuntuneet toimivan ollenkaan ahdistuksesta ja kauhusta johtuen! Kaikki tuo olisi voitu välttää kertomalla heti alussa mistä oli kyse ja miksi! Silloin en olisi edes muuttanut ensimmäisestä asunnostani pois ja muutkin muutot tein vain siksi, että olin koko ajan kauhuissani!

Tuntuu pahalta se, ettei kukaan ottanut tosissaan minun pahaa oloa ja ahdistusta. Jo siitä olisi pitänyt olla huolissaan, kun kauhuissani muutin monta kertaa juuri siksi, että etsin rauhaa ja sellaista asuntoa, jossa ei enää olisi ollut minkäänlaista kautta rantain kerrontaa, koska se juuri sai minut melkein menettämään elämänhaluni! Mutta kaikista pahin tapahtui juuri tässä talossa! Miten on mahdollista ettei kukaan puuttunut siihen, koska moni tiesi etten ole projektin edes työkykyinen! Lähes koko projektin ajan olen voinut huonosti ja siksi en halua elämääni yhtään sellaisat ihmistä, joka on ollut mukana projektissa ja häirinnyt elämään aivan liian kauan! Eikö minulle ole oikeus elää omannäköistä, kaikkien kauheiden ja todella raskaiden vuosien jälkeen. Löytää sellainen vanhempi mies, joka myös etsii ja ystävää ja jonka kanssa voisin lenkkeillä ja jutella.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuntuu pahalta se, ettei kukaan ottanut tosissaan minun pahaa oloa ja ahdistusta. Jo siitä olisi pitänyt olla huolissaan, kun kauhuissani muutin monta kertaa juuri siksi, että etsin rauhaa ja sellaista asuntoa, jossa ei enää olisi ollut minkäänlaista kautta rantain kerrontaa, koska se juuri sai minut melkein menettämään elämänhaluni! Mutta kaikista pahin tapahtui juuri tässä talossa! Miten on mahdollista ettei kukaan puuttunut siihen, koska moni tiesi etten ole projektin edes työkykyinen! Lähes koko projektin ajan olen voinut huonosti ja siksi en halua elämääni yhtään sellaisat ihmistä, joka on ollut mukana projektissa ja häirinnyt elämään aivan liian kauan! Eikö minulle ole oikeus elää omannäköistä, kaikkien kauheiden ja todella raskaiden vuosien jälkeen. Löytää sellainen vanhempi mies, joka myös etsii ja ystävää ja jonka kanssa voisin lenkkeillä ja jutella.

Olen yhä hyvin hauras ja herkkä kaikelle turhalle tiedottamiselle, kyseessä kun ei ole vain muutama vuosi vaan paljon enemmän! Joka päivä mietin sitä, miten paljon parempi elämäni olisi ollut ilman projektia, siksi en voi kiittää ketään heitä jotka sen ilman lupaani aloittivat!

• Anonyymi00006

Täällä on huomion kipeitä keskenkasvuisia henkisesti jos ei iän puolesta ainakin.
      Nää on niitä vapaan kasvatuksen hetelmiä 💩
      Säälittäviä yksilöitä joista ei koskaan tule mitään.
      Uudestaan kuin heikkopäiset typeristä asioista.

• Anonyymi00011

Jaa no minua ainakin myös ärsyttää suunnattomasti ne ainaiset yhteydenoton ruinaajat ja kysymykset mikset soita? tai laita viestiä ja mikset lähesty? Jos tekee aloituksen ja purkaa tuntoja yksipuolisesta tunteesta ja rukkasista, niin kyseenalaistetaan yksipuolisuus siltikin.
      Olen vain sitten ajatellut että ne jotka ovat tekemättömiä, ruinaavat eniten ja haluavat toisen tekevän aina kaiken jopa missä tilanteessa tahansa. Minusta todella törkeää itseriittoisuutta ja kylmyyttä tuollainen.

• Anonyymi00013
      UUSI

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fi2iafh54fx

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2689
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      24
      2431
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2094
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      1986
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      108
      1472
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      166
      1319
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      51
      1001
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      944
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      768
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      97
      744
    Aihe