Aivan huikeen hieno kaikkine valoineen
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mukava palaute. Näitä on kiva lukea.
- Anonyymi00002
Harmi että hallitus on leikellyt ihmisiltä ja nostanut kaikkia veroja niin että kotimaan matkailua ei enää ole ellei ole pakko jostain syystä hotellia ottaa. Toivottavasti ei mene tämäkin hotelliketju nurin. Kaikki palveluala kuihtuu meiltä pikkuhiljaa pois tämän hallituksen takia. Ei mitään järin fiksua politiikkaa.
- Anonyymi00003
Jos olisin päättäjän asemassa määräisin kaikkiin uusiin ja saneeraus kerrostaloihin linnamaiset katot tavalla tai toisella. Antakoon linnan näkyä jotenkin rakennuskulttuurissa tavalla tai toisella. Saakeli et meillä on hieno sisämaa kaupunki jota kelpaa näyttää.
- Anonyymi00004
Matkamessuilla käyneenä niin olisin kaivannut hotsia tai jotain ritaria käyskenteleen HML kojun läheisyyteen.
- Anonyymi00006
Ai hotsia eli hpkn maskottia vai sitä lihapiirakkaa josta liha on poistettu ja täytetty halvemmilla aineksilla?
- Anonyymi00005
Hieno on.
- Anonyymi00007
On on rantareittia vuodesta -72 kiertäneenä voin allekirjoittaa tuon. Hotelli kyllä uutena oli hieno tottakai mutta aika äkkiä se noh oli vaan siinä eikä sen kummempaa hienoutta ollut. Kyllä värivalot luovat aina tunnelmaa. Ainutlaatuinen näkymä. Onkohan muualla tälläistä? Tuskin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459