Väärin lasta kohtaan

Anonyymi-ap

No mulle tehtiin abortti n. 20 vuotta sitten. Lapsen isä painosti siihen. Olin vuoden ikäisen vauvan äiti. Eri isälle. Se oli niin ristiriitainen ja hirveä tilanne kun en tiennyt mitä teen. Lapsen isä halusi abortin. Se ei koskaan unohdu.
Ystävällisiä olivat hoitajat jotka osallistuivat siihen.
Muistan kun jalat sidottiin kiinni. Ja kohta olin heräämässä. Kohta abortoidun sikiön isä oli käytävän päässä vastassa. Oli loppupäivän kanssani, yöksi taisi lähteä oman avovaimonsa luo. Olin tuolloin 19 vuotias. En ikikuuna päivänä enään sekaannu varattuihin miehiin. Se sika pyöritti montaa naista kerralla.. enkä ole sen koommin sekaantunutkaan. Mies oli tuolloin 32
Toivon , että vielä näen tämän tuhotun Lapsen toivon että pääsen taivaaseen Jumalan luo olen pyytänyt häneltä anteeksi tekoamme monta kertaa. Olin niin typerä, lapsellinen ja voimaton tuota miestä kohtaan. Kyllähän se ikuisen muiston ja trauman jätti. Olin tuolloin 8lla viikolla .pieni on ollut lapsi. En puolustele tekoamme kuitenkaan.

11

638

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kohtaat lapsesi ajan lopussa. Uskon, että hän antaa anteeksi.

• Anonyymi00002

Kiitos, hän oli olemassa ja ei lopullisesti katoa minnekään. Ollut erittäin ristiriitaisia tunteita asian kanssa. Pelkäsin aivan turhaa tuolloin, niin nuori olin.silloin ei ollut kuin tuo yksi ratkaisu. Sekaannuin häiriintyneeseen mieheen., tämä asia siten tuli elämääni. Väkivaltainen ollut tämä ihminen. Tosi ahdistavaa ajatella edes asiaa. Pelon alla elin. Ajatella , oma äitini teki itsemurhan kun olin tosi nuori. Niinhän minäkin tein murhan hänen jälkeen. No, uskon asian Jumalan käsiin.

• Anonyymi00006

Toivottavasti olet muistanut "mainita" asiasta tuon miehen avokille ja muille läheisille. Miksi suojelisit miehen, siis lapsen alullepanijan mainetta? Naisena kannat yksin tuskan tapahtuneesta, toinen kävi vain varmistamassa "ongelman" poistumisen. Se sen nimi miehille on, ei vauva, sikiö tai alkio vaan "ongelma"

• Anonyymi00010

Tää kertomus annetaan tutkintaan!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tää kertomus annetaan tutkintaan!

Missä teit abortin mies? Olet kyllä aika sairas tyyppi!

• Syyllisyyttä ei kannata tuntea. Se on täysin turhaa.

• Anonyymi00013

Ja sehän loppuu kun SINÄ sanot niin? :D

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja sehän loppuu kun SINÄ sanot niin? :D

Loppuu sanomattakin, hähähäääää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Loppuu sanomattakin, hähähäääää.

Ei näytä sullakaan loppuneen, hähhähähhhääää.

• Anonyymi00017

M.urhansuosijaripulitöörin katkeran kuran roiskinta ei lopu, hähäääääähää.

• Anonyymi00008

Ette te miehet saa lapsia ,täytyy olla nainen kaverina!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      447
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40