Mitä siitä pitäisi ajatella? Hän ei ole oikeastaan läheinen kaveri, vaan enemmän harrastuspiireistä tuttu, jonka kanssa olen viettänyt satunnaisesti vapaa-aikaa. Tyyppi on itse kova saunomaan ja on pyytänyt toistuvasti luokseen saunomaan kaksistaan. Ja tää tyyppi on siis homoseksuaali. Ei julkisesti, mutta tiedän että on. Mitä niistä saunakutsuista pitäis ajatella? Voiko kertoo kiinnostuksesta?
Homo kutsuu miespuolista kaveria saunomaan
24
1051
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos tuntuu kiinnostavan, niin ei kun saunomaan. Itse lähtisin kyllä mielellään saunomaan, jos joku pyytäisi. Aina parempi, jos miehellä olisi kiinnostusta katsella miesvartaloita, sillä ei se tarkoita välttämättä muuta kuin halua tutustua ja yhteisiä harrastuksia.
- Anonyymi00003
Aijai, kun muistan kerran kun mentiin mökillä saunaan yhden kaverin kanssa. Oli aika kiimaista jo meno, kun oltiin alasti suviyössä, ja pylly pyöri etumaisena menijänä, ja toinen tuli perässä katsellen sitä.
- Anonyymi00008
Seksistiset ajatuksensa aikaan mitä vaan . Sääliksi käy kun homo miehiä luullaan ainoastaan että he muka seksiä haluavat aina. Niin ei ole .
- Anonyymi00004
Näitä lukiessa levisten etumus kasvaa. Mistähän se johtuu?
- Anonyymi00014
Homoudesta?
- Anonyymi00005
Jos minä saisin kutsun, edes kerran elämässä, lähtisin heti völjyyn.
- Anonyymi00006
En oo varma onko aloittaja hetsku vai gay, mutta koko kysymys on tragikoominen, vaikka ymmärrän pointin. Ikäänkuin pyytäjän seks. suunt
olisi jokin merkitys. Mjoo, saunomaan vaan jos siltä tuntuu! - Anonyymi00007
Voi hyvä Sylvi sentään , on siinäkin kysymys.
Eikös miehet tapaa kysyä kavereilta että tuletko saunomaan .
Ei kai hön ole s8nusta kiinnostunut. Siten kun luulet. Kaveruus on vaan kaveruutta . Ennakkoluuloisten ihmiset eivät tajua että jos joku on homo niin ei ne kavereiden kimppuun käy saunassa. Unohda se sana homo , ja mene saunomaan kaverin kanssa.
Homoseksuaalisilla on omat kaverinsa jotka muutkin ovat homoja , joiden kanssa saatttaa olla suhde.
Miksi suomalaisilla miehillä on jotenkin kiero ajatus homoista , ei homoa kiinnosta hetero .mies .
Tiedän tapauksen kun yksi homopari kutsui naapuria heille saunomaan , niin naapuri ei uskaltanut mennä. Niin kirot mielikuvitukset hänellä oli matikalla heistä . Homo mies on ihan vaan tavallinen mies, ainoa ero on siinä etteivät halua naista.- Anonyymi00009
Puhu mitä puhut, mutta kyllä miehiinpäin oleva on kiinnostunut miesten muodoista, vaikka ne olisivat heteroitakin. Aivan sama juttu on heteroissa, että katse kyllä löytää kauniit muodot naisista, vaikka niitä ei tavoittelisikaan seksuaalisesti.
- Anonyymi00012
Aloituksen tekijä täällä. 👋 Sehän se tässä vähän just onkin, että se ei ole oikeastaan varsinaisesti läheisempi kaveri. Mä otsikoin sikäli väärin. Se on enemmän harrastuksissa tavattu hyvänpäiväntuttu, jonka oon joskus satunnaisesti tavannut vapaa-ajalla. Vaikka se on saunaharrastaja, niin siitä huolimatta pisti vaan miettimään, voiko muut lukea siitä pyynnöstä samoja asioita kuin mä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhu mitä puhut, mutta kyllä miehiinpäin oleva on kiinnostunut miesten muodoista, vaikka ne olisivat heteroitakin. Aivan sama juttu on heteroissa, että katse kyllä löytää kauniit muodot naisista, vaikka niitä ei tavoittelisikaan seksuaalisesti.
Tätä mäkin mietin. VAikka heteromies suhtautuis johonkin naiseen aidosti ihan vaan kaverina, niin muuttuis se suhtautuminen varmaan vähän, jos mies näkis naispuolisen ystävänsä alasti.
- Anonyymi00015
Saunominen on homolle niin arkista, ettei epäröi kutsua tuttujaankin.
https://tumblrgallery.xyz/post/2425083.html
- Anonyymi00011
Koska aloittaja on itsekin homo ja kutsujakin tuntuu olevan, niin ilman muuta kannattaa ottaa kutsu vastaan. Ja niin kuin on edellä sanottu, ei se saunominen homojenkaan kesken että kyse olisi vain seksistä. Mutta jos kaveri osoittaa olevansa halukas, niin siitä vain. Mukavahan se on harrastaa seksiä saunanpuhtaana.
- Anonyymi00016
Minä lähtisin kyllä saunaan, jos pyydettäisiin. Suomessa on perinteisesti saunottu tuttujen kesken, ei siinä mitään. Kysyisin kaverilta tarviiko se apua selän pesussa ja saisi minun selän pestä. Tällä tavalla selviää onko kiinnostusta enempään - toivottavasti on.
- Anonyymi00017
Kunhan ei tiputa saippuaa ni eihän siinä.
- Anonyymi00018
Homona saunon ihan normaaliin tapaan heterokavereiden kanssa milloin missäkin. Itse en saunakutsuja esitä koska asunnossani ei ole saunaa.
Kyllä, katselen vaivihkaa toisten miesten alastomia vartaloita ja etenkin pyllyjä. Toisinaan saattaa muna vähän innostua nähdystä mutta mitäs tuosta. En lähentele saunakavereitani, en ehdottele heille mitään enkä puhu asiattomuuksia. Valtaosa tietää suuntautumiseni eikä se ole heille ongelma.- Anonyymi00019
Siinä on oikea asenne, ja kyllä ne kaverit selviävät jotka haluavat jotain muutakin kuin saunomista.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siinä on oikea asenne, ja kyllä ne kaverit selviävät jotka haluavat jotain muutakin kuin saunomista.
Tarkoitat varmaankin suklaasarvea ja kinuskiwiineriä...?
- Anonyymi00025
"Kyllä, katselen vaivihkaa toisten miesten alastomia vartaloita ja etenkin pyllyjä."
Alastomien miesten lihaksikkaat namipyllyt on ihania!! Tulee vaan ristiriitainen olo, jos rupee fantasioimaan kavereiden panemisesta. Siks ei viitsi kutsua ketään saunomaankaan.
- Anonyymi00020
Eli toisin sanoen kutsut kaverit kinuskiwiinerille..?
- Anonyymi00026
Homot ne vaan nussii saunassa!
- Anonyymi00027
Pyärivä lautta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3a3184bf-c288-4efd-9943-ed18a532f55e
- Anonyymi00042
Olenkohan minä jotenkin erilainen, kun olen umpihomppeli, mutta seksi ei ole jatkuvasti mielessä.
Pitääkö olla huolissaan? - Anonyymi00043
Jos olisin minä niin toki menisin ja katson uudesta tilane mukan jos kiinnostaisi tehdä jotain niin näyttäisin jonku merki että mitä hän rieägoi jos hänkin halua sitten lotto voitto eteenpäin
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807