"SÄHKÖPOSTIA"

Anonyymi-ap

Kun tässä valvoskelen, kokeilen annetaanko avata ketju. Kun ihmettelin makuuhuoneeni häirintää ja sitten kirkastui: se on sähköä. Ketju poistettiin. SE ON SÄHKÖÄ. Myös.

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sängyn alla vuosia olleet pullapellit olen vaihtanut muoviin ja lasiin. Eristävät sähköä. Cornet-mittarin kanssa olen touhuillut nyt makuuhuoneessa. -Kun pakkaset hellittävät, otan yhteyttä isännöitsijään sähköasioissa. - Sain hyvää tietoa netissä tekoälytilassa.

• Anonyymi00005
        UUSI

Jos niihin pullapelteihin laittaisi leivinpaperit, ja sitten taikinaa, sinulla olisi aamulla tuoretta leipää ja pullaa.

• Anonyymi00006
        UUSI

OLen ollut mikroaallotuksen kohteena ainakin vuodesta 2015 alkaen. Yksi pulma e-häirintäkohteeksi joutuneilla on ollut: mistä se mikroaallotus kotiini pääsee. Minulla ikkunat ovat olleet yksi kulkureitti. Jostakin hain ja sain tiedon, mikä suojaa mikroaalloilta. Parhaiten alumiini, mutta myös hiiliteräs. Olen ostellut pinon pullapeltejä marketista. Makuuhuoneen ikkunaan on teipattu 2 kerrosta. Teipit eivät oikein pidä pintaansa ja rakoja pääsee syntymään.

Kun häirintää on tullut sängyn altakin, panin sinnekin pellit. Eivät ole skitsofrenian oire. Ja muovi ja lasi taas eristävät sähköä. Kokeilen, onko niillä vaikutusta tilanteeseen.

• Anonyymi00002
      UUSI

Olisiko tarkoitus tehdä minusta sähköyliherkkä. Voitaisiin sitten väittää, että siitä luulotaudista vaan on ollut koko ajan kyse. (Ruotsissa se virallinen diagnoosi.)

• Anonyymi00007
        UUSI

Minulla on yksi sähköherkkyys: en voi käyttää pöytävalaisimia. Vähän historiaa:

- huomasin, että työpöydän lamppu aiheuttaa minulle jotakin oireita. En voinut sytyttää sitä. Siinä oli sellainen taivuteltava metallivarsi Arvelin, että on käytössä mennyt rikki.

-Kävin ostamassa lapsille tarkoitetun puuvartisen pöytälampun. Jonkin aikaa sujui. Sitten ilmeni oireilu. Aha, olikin huonoa tekoa. Kävin ostamassa uuden samanlaisen. En voinut käyttää.
        Ostin erilaisen kalliin nimekkäässä tehtaassa valmistetun. APUA, OIREET ISKI HETI.

Rupesin mittailemaan. Selvisi, että vanhaikanen systeemi. Kun panee töpselin pistorasiaan, johto panee mittarin punaiselle katkaisimeen asti. Kun napsautan katkaisimesta valon päälle, mittari menee punaiseksi loppujohdonkin osalta ja osin muualtakin metalliosista ja kako koko valaistulta alueelta. Sen jälkeen vielä keltaiselle jkv. - En kestä lampun valoakaan. LED lamput.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla on yksi sähköherkkyys: en voi käyttää pöytävalaisimia. Vähän historiaa:

- huomasin, että työpöydän lamppu aiheuttaa minulle jotakin oireita. En voinut sytyttää sitä. Siinä oli sellainen taivuteltava metallivarsi Arvelin, että on käytössä mennyt rikki.

-Kävin ostamassa lapsille tarkoitetun puuvartisen pöytälampun. Jonkin aikaa sujui. Sitten ilmeni oireilu. Aha, olikin huonoa tekoa. Kävin ostamassa uuden samanlaisen. En voinut käyttää.
        Ostin erilaisen kalliin nimekkäässä tehtaassa valmistetun. APUA, OIREET ISKI HETI.

Rupesin mittailemaan. Selvisi, että vanhaikanen systeemi. Kun panee töpselin pistorasiaan, johto panee mittarin punaiselle katkaisimeen asti. Kun napsautan katkaisimesta valon päälle, mittari menee punaiseksi loppujohdonkin osalta ja osin muualtakin metalliosista ja kako koko valaistulta alueelta. Sen jälkeen vielä keltaiselle jkv. - En kestä lampun valoakaan. LED lamput.

Olisiko selitystä, muuta kuin mielenterveyshäiriö. Käytän nyt pattereilla toimivaa taskulamppua.

• Anonyymi00003
      UUSI

Suosittelen ammattiapua. Tarkoitan MT-apua.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sinulla on rajoittunutta tietoa. Minä olen riksun vainottu. Viimeiset kymmen vuotta on ollut jokaöinen herättäminen , valvottaminen, kiduttaminen. Monen vuoden ajan kirjoitin raporttia ja julkaisin täälläkin. Nyt viimeisin osittainen raportti poistettiin, kun ilmoitin, että sähköäkin käytetään. - Olen saanut asiantuntijatietoa, mutta nyt pakkaskaudella en jaksa ruveta selvittämään esim. isännöitsijälle ilmoituksen tekemällä. -Olen pitänyt tätä ketjua ylhäällä pari kertaa kirjoittamalla pienen osatiedon.

Minut pahoinpideltiin huonoon kuntoon kesällä 2022. Siitä hengitysvaikeuksia. Ne ilmenevät varsinkin pakkassäällä ja pakko on ulkonakin käydä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinulla on rajoittunutta tietoa. Minä olen riksun vainottu. Viimeiset kymmen vuotta on ollut jokaöinen herättäminen , valvottaminen, kiduttaminen. Monen vuoden ajan kirjoitin raporttia ja julkaisin täälläkin. Nyt viimeisin osittainen raportti poistettiin, kun ilmoitin, että sähköäkin käytetään. - Olen saanut asiantuntijatietoa, mutta nyt pakkaskaudella en jaksa ruveta selvittämään esim. isännöitsijälle ilmoituksen tekemällä. -Olen pitänyt tätä ketjua ylhäällä pari kertaa kirjoittamalla pienen osatiedon.

Minut pahoinpideltiin huonoon kuntoon kesällä 2022. Siitä hengitysvaikeuksia. Ne ilmenevät varsinkin pakkassäällä ja pakko on ulkonakin käydä.

Kommentin on kirjoittanut MT-trolli.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tänne vaikuttaa kirjoittelevan huumeisen käyttäjä. Yrittää kai tienata seuraavaa annosta. Mielestäni ylläpidolta on epäeettistä toimintaa maksaa tällaisille.

• Anonyymi00010
        UUSI

Siis tänne kirjoittelee trolli, joka voisi olla narkomaani. Trolleille on maksettu. Onkohan tämä nyt kaksi kertaa saanut seuraavaan annokseen riittävät rahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      252
      16108
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      1994
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      190
      1499
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      131
      1411
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      794
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      756
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe