Kun tässä valvoskelen, kokeilen annetaanko avata ketju. Kun ihmettelin makuuhuoneeni häirintää ja sitten kirkastui: se on sähköä. Ketju poistettiin. SE ON SÄHKÖÄ. Myös.
"SÄHKÖPOSTIA"
45
634
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sängyn alla vuosia olleet pullapellit olen vaihtanut muoviin ja lasiin. Eristävät sähköä. Cornet-mittarin kanssa olen touhuillut nyt makuuhuoneessa. -Kun pakkaset hellittävät, otan yhteyttä isännöitsijään sähköasioissa. - Sain hyvää tietoa netissä tekoälytilassa.
- Anonyymi00005
Jos niihin pullapelteihin laittaisi leivinpaperit, ja sitten taikinaa, sinulla olisi aamulla tuoretta leipää ja pullaa.
- Anonyymi00006
OLen ollut mikroaallotuksen kohteena ainakin vuodesta 2015 alkaen. Yksi pulma e-häirintäkohteeksi joutuneilla on ollut: mistä se mikroaallotus kotiini pääsee. Minulla ikkunat ovat olleet yksi kulkureitti. Jostakin hain ja sain tiedon, mikä suojaa mikroaalloilta. Parhaiten alumiini, mutta myös hiiliteräs. Olen ostellut pinon pullapeltejä marketista. Makuuhuoneen ikkunaan on teipattu 2 kerrosta. Teipit eivät oikein pidä pintaansa ja rakoja pääsee syntymään.
Kun häirintää on tullut sängyn altakin, panin sinnekin pellit. Eivät ole skitsofrenian oire. Ja muovi ja lasi taas eristävät sähköä. Kokeilen, onko niillä vaikutusta tilanteeseen. - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
OLen ollut mikroaallotuksen kohteena ainakin vuodesta 2015 alkaen. Yksi pulma e-häirintäkohteeksi joutuneilla on ollut: mistä se mikroaallotus kotiini pääsee. Minulla ikkunat ovat olleet yksi kulkureitti. Jostakin hain ja sain tiedon, mikä suojaa mikroaalloilta. Parhaiten alumiini, mutta myös hiiliteräs. Olen ostellut pinon pullapeltejä marketista. Makuuhuoneen ikkunaan on teipattu 2 kerrosta. Teipit eivät oikein pidä pintaansa ja rakoja pääsee syntymään.
Kun häirintää on tullut sängyn altakin, panin sinnekin pellit. Eivät ole skitsofrenian oire. Ja muovi ja lasi taas eristävät sähköä. Kokeilen, onko niillä vaikutusta tilanteeseen.Olen hakenut tietoni ihan virallisista tutkimuksista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen hakenut tietoni ihan virallisista tutkimuksista.
Äsken mitattua:
Olebn ainakin itsekseni puhunut naapurin ja minun väliseinästä, joka ulkoseinästä alkaen on pannut mittarin keltaiselle seinän puoliväliinkin asti. Vähän vittuilinkin asiasta, ehkä tänään kiutellessani. ÄSKEN MITTASIN:MITTARI PYSYI VIHREÄLLÄ. (Ei päässyt sähkömies toteamaan sitä keltaista.) - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Äsken mitattua:
Olebn ainakin itsekseni puhunut naapurin ja minun väliseinästä, joka ulkoseinästä alkaen on pannut mittarin keltaiselle seinän puoliväliinkin asti. Vähän vittuilinkin asiasta, ehkä tänään kiutellessani. ÄSKEN MITTASIN:MITTARI PYSYI VIHREÄLLÄ. (Ei päässyt sähkömies toteamaan sitä keltaista.)Joo, NIIN OLI, MUTTA EI OO ENÄÄ. Mittasin äsken tilanteessa, jossa olin sähkötaulusta sulkenut pois valaistuksen. Eli makuuhuoneeni oli sähkötön paitsi, että naapurin seinän puolikas vahvan keltainen mittarin näytöllä. - Oli tarkoitus vetää höplästä , vai oliko kosto, kun kerroin, mitä heillekin tehtiin alussa eli pakotettiin stalkkaamaan minua, Seinän palauttaminen sähköiseksi on tapahtunut nappia painamalla tai näyttöä klikkaamalla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo, NIIN OLI, MUTTA EI OO ENÄÄ. Mittasin äsken tilanteessa, jossa olin sähkötaulusta sulkenut pois valaistuksen. Eli makuuhuoneeni oli sähkötön paitsi, että naapurin seinän puolikas vahvan keltainen mittarin näytöllä. - Oli tarkoitus vetää höplästä , vai oliko kosto, kun kerroin, mitä heillekin tehtiin alussa eli pakotettiin stalkkaamaan minua, Seinän palauttaminen sähköiseksi on tapahtunut nappia painamalla tai näyttöä klikkaamalla.
Heräsin aiemmin siihen, että mikroaallolla hyökättiin. Tai ainakin mittari näytti isoa lukemaa ja sattui polviin sun muualle.
Mittailin sitten Elfiä naapurin ja minun väliseinästä. Oliko sitä likaista sähköä, kun grafiikkaan tuli ohutta korkeaa piikkiä pienin välein, ei näyttö riittänyt.Ja muutakin yllättävää. Kun pani mittarin seinään kiinni punaiselle meni monin kohdin eikä muuttunut vihreäksi keskeltä seinää. Kun painin mittarin ikkunan viereen seinään kiinni, meni keltaiseksi ja punaiseksikin.
(Sama sähkötys jatkui sitten muuallakin. Koko ovipielet, olohuoneen puolellekin. Että missähän sähkökopissa asun.) - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heräsin aiemmin siihen, että mikroaallolla hyökättiin. Tai ainakin mittari näytti isoa lukemaa ja sattui polviin sun muualle.
Mittailin sitten Elfiä naapurin ja minun väliseinästä. Oliko sitä likaista sähköä, kun grafiikkaan tuli ohutta korkeaa piikkiä pienin välein, ei näyttö riittänyt.Ja muutakin yllättävää. Kun pani mittarin seinään kiinni punaiselle meni monin kohdin eikä muuttunut vihreäksi keskeltä seinää. Kun painin mittarin ikkunan viereen seinään kiinni, meni keltaiseksi ja punaiseksikin.
(Sama sähkötys jatkui sitten muuallakin. Koko ovipielet, olohuoneen puolellekin. Että missähän sähkökopissa asun.)Pikkaisen nukahdin. "Joku"herätti. Vaalean sininisiä länttejä leijaili pitkin ja poikin ja verhojen edessä. Väri vahveni ja rupesi läntin keskeltä muuttumaan voiletiksi. ETTÄ MITÄHÄN TÄMÄ SITTEN OLI. Ja ketkähän tässä hulluja on.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pikkaisen nukahdin. "Joku"herätti. Vaalean sininisiä länttejä leijaili pitkin ja poikin ja verhojen edessä. Väri vahveni ja rupesi läntin keskeltä muuttumaan voiletiksi. ETTÄ MITÄHÄN TÄMÄ SITTEN OLI. Ja ketkähän tässä hulluja on.
Kun herätettiin oo aikoihin, mittailim naapurin seinää. Sinne puoliväliin keltaista. Panin sähkötaulusta omat sähköt pois ja mittasin. Puoli seinää keltaista. Mutta ei pahempaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kun herätettiin oo aikoihin, mittailim naapurin seinää. Sinne puoliväliin keltaista. Panin sähkötaulusta omat sähköt pois ja mittasin. Puoli seinää keltaista. Mutta ei pahempaa.
Klo 03:n herätys sisälsi sinisiä värilänttejä, mm. Piilouduin vaan peiton alle. Klo 04:n herätystä seurasivat monenlaiset eri suunnista tullee häirinnät. Kovia kipujakin aiheutettiin , isoihin ja pieniin niveliin. Oli kuin uhmaikäinen lapsi olisi riehunut. Punaistakin oli. Oli pakko nousta sängystä. Pulsoiva mikroaalto pomppi korkealle. Elf eli sähkö väliseinästä ehkä 30- 40 sentin päästä vaihtelevan vahvan keltainen ja punainenkin ja ulottui ulkoseinään asti.
Nyt aamuherätys kelju. Väliseinän keltaisuus vähän alempi mittarissa eikä punaisia enää näkynyt. - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Klo 03:n herätys sisälsi sinisiä värilänttejä, mm. Piilouduin vaan peiton alle. Klo 04:n herätystä seurasivat monenlaiset eri suunnista tullee häirinnät. Kovia kipujakin aiheutettiin , isoihin ja pieniin niveliin. Oli kuin uhmaikäinen lapsi olisi riehunut. Punaistakin oli. Oli pakko nousta sängystä. Pulsoiva mikroaalto pomppi korkealle. Elf eli sähkö väliseinästä ehkä 30- 40 sentin päästä vaihtelevan vahvan keltainen ja punainenkin ja ulottui ulkoseinään asti.
Nyt aamuherätys kelju. Väliseinän keltaisuus vähän alempi mittarissa eikä punaisia enää näkynyt.Puoliyön aikaan kidutettiin voimistuvalla ja nopeutuvalla sihinäkihinällä aika pitkään. Täyttää kidutuksen määritelmän. Väliseinän puolikkaan sähkö oli mittarissa keltaisen keskiarvon alapuolella. -RF mode eli radiotaajuus oli näytöllä vahvasti kohonnut olohuoneessa, muualla laski puoleen väliin, muttä kihinä säilyi kovana. - Poraamisen äänen kidutusta aikoinaan otin hallintaan panemalla radion kovalle, nyt tein sen TV ohjelmalle, jossa ihmiset puhuivat ja nauroivat.
Huvittuneena odotan, mistä minua tällä kertaa syytetään- - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Puoliyön aikaan kidutettiin voimistuvalla ja nopeutuvalla sihinäkihinällä aika pitkään. Täyttää kidutuksen määritelmän. Väliseinän puolikkaan sähkö oli mittarissa keltaisen keskiarvon alapuolella. -RF mode eli radiotaajuus oli näytöllä vahvasti kohonnut olohuoneessa, muualla laski puoleen väliin, muttä kihinä säilyi kovana. - Poraamisen äänen kidutusta aikoinaan otin hallintaan panemalla radion kovalle, nyt tein sen TV ohjelmalle, jossa ihmiset puhuivat ja nauroivat.
Huvittuneena odotan, mistä minua tällä kertaa syytetään-Ei yhtään huvita, On tosi kyseessä. Heräsin siihen, että korvien takana olevaa aluetta kohdistettiin, Onko siellä pikkuaivot? Oksettaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei yhtään huvita, On tosi kyseessä. Heräsin siihen, että korvien takana olevaa aluetta kohdistettiin, Onko siellä pikkuaivot? Oksettaa.
On helvetti irrallaan.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
On helvetti irrallaan.
Semmoinen reilun puolen tunnin helvetti. Joku tienasi suoraan tai epäsuoraan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Semmoinen reilun puolen tunnin helvetti. Joku tienasi suoraan tai epäsuoraan.
KUKA PAHOINPITELI MINUT??????
KERTOKAA!!!!!!
- Anonyymi00002
Olisiko tarkoitus tehdä minusta sähköyliherkkä. Voitaisiin sitten väittää, että siitä luulotaudista vaan on ollut koko ajan kyse. (Ruotsissa se virallinen diagnoosi.)
- Anonyymi00007
Minulla on yksi sähköherkkyys: en voi käyttää pöytävalaisimia. Vähän historiaa:
- huomasin, että työpöydän lamppu aiheuttaa minulle jotakin oireita. En voinut sytyttää sitä. Siinä oli sellainen taivuteltava metallivarsi Arvelin, että on käytössä mennyt rikki.
-Kävin ostamassa lapsille tarkoitetun puuvartisen pöytälampun. Jonkin aikaa sujui. Sitten ilmeni oireilu. Aha, olikin huonoa tekoa. Kävin ostamassa uuden samanlaisen. En voinut käyttää.
Ostin erilaisen kalliin nimekkäässä tehtaassa valmistetun. APUA, OIREET ISKI HETI.
Rupesin mittailemaan. Selvisi, että vanhaikanen systeemi. Kun panee töpselin pistorasiaan, johto panee mittarin punaiselle katkaisimeen asti. Kun napsautan katkaisimesta valon päälle, mittari menee punaiseksi loppujohdonkin osalta ja osin muualtakin metalliosista ja kako koko valaistulta alueelta. Sen jälkeen vielä keltaiselle jkv. - En kestä lampun valoakaan. LED lamput. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on yksi sähköherkkyys: en voi käyttää pöytävalaisimia. Vähän historiaa:
- huomasin, että työpöydän lamppu aiheuttaa minulle jotakin oireita. En voinut sytyttää sitä. Siinä oli sellainen taivuteltava metallivarsi Arvelin, että on käytössä mennyt rikki.
-Kävin ostamassa lapsille tarkoitetun puuvartisen pöytälampun. Jonkin aikaa sujui. Sitten ilmeni oireilu. Aha, olikin huonoa tekoa. Kävin ostamassa uuden samanlaisen. En voinut käyttää.
Ostin erilaisen kalliin nimekkäässä tehtaassa valmistetun. APUA, OIREET ISKI HETI.
Rupesin mittailemaan. Selvisi, että vanhaikanen systeemi. Kun panee töpselin pistorasiaan, johto panee mittarin punaiselle katkaisimeen asti. Kun napsautan katkaisimesta valon päälle, mittari menee punaiseksi loppujohdonkin osalta ja osin muualtakin metalliosista ja kako koko valaistulta alueelta. Sen jälkeen vielä keltaiselle jkv. - En kestä lampun valoakaan. LED lamput.Olisiko selitystä, muuta kuin mielenterveyshäiriö. Käytän nyt pattereilla toimivaa taskulamppua.
- Anonyymi00003
Suosittelen ammattiapua. Tarkoitan MT-apua.
- Anonyymi00004
Sinulla on rajoittunutta tietoa. Minä olen riksun vainottu. Viimeiset kymmen vuotta on ollut jokaöinen herättäminen , valvottaminen, kiduttaminen. Monen vuoden ajan kirjoitin raporttia ja julkaisin täälläkin. Nyt viimeisin osittainen raportti poistettiin, kun ilmoitin, että sähköäkin käytetään. - Olen saanut asiantuntijatietoa, mutta nyt pakkaskaudella en jaksa ruveta selvittämään esim. isännöitsijälle ilmoituksen tekemällä. -Olen pitänyt tätä ketjua ylhäällä pari kertaa kirjoittamalla pienen osatiedon.
Minut pahoinpideltiin huonoon kuntoon kesällä 2022. Siitä hengitysvaikeuksia. Ne ilmenevät varsinkin pakkassäällä ja pakko on ulkonakin käydä. - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla on rajoittunutta tietoa. Minä olen riksun vainottu. Viimeiset kymmen vuotta on ollut jokaöinen herättäminen , valvottaminen, kiduttaminen. Monen vuoden ajan kirjoitin raporttia ja julkaisin täälläkin. Nyt viimeisin osittainen raportti poistettiin, kun ilmoitin, että sähköäkin käytetään. - Olen saanut asiantuntijatietoa, mutta nyt pakkaskaudella en jaksa ruveta selvittämään esim. isännöitsijälle ilmoituksen tekemällä. -Olen pitänyt tätä ketjua ylhäällä pari kertaa kirjoittamalla pienen osatiedon.
Minut pahoinpideltiin huonoon kuntoon kesällä 2022. Siitä hengitysvaikeuksia. Ne ilmenevät varsinkin pakkassäällä ja pakko on ulkonakin käydä.Kommentin on kirjoittanut MT-trolli.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kommentin on kirjoittanut MT-trolli.
tarkennus: kaikki julkaisemani raportit trollattiin pilalle ja sitten poistettiin. Trollien kirjoittamia pilailu ketjuja on. - Sen viimeisimmän ketjun nimi oli HÄIRINTÄÄ MAKUUHUONEESSA. Oli jäänyt E- pois, niin luultiin muunlaiseksi häirinnäksi. Ei trollattu eikä poistettu ennen kuin...
- Anonyymi00041
Anonyymi00015 kirjoitti:
tarkennus: kaikki julkaisemani raportit trollattiin pilalle ja sitten poistettiin. Trollien kirjoittamia pilailu ketjuja on. - Sen viimeisimmän ketjun nimi oli HÄIRINTÄÄ MAKUUHUONEESSA. Oli jäänyt E- pois, niin luultiin muunlaiseksi häirinnäksi. Ei trollattu eikä poistettu ennen kuin...
Niin poistettiin , kun sanoin: SÄHKÖ, SIITÄ ON KYSE. Totesin myöhemmin. että siitäkin, mutta on se punainen häirintä, joka on muuta. Sehän oli sitä, ettäherätti minut tai kun oli herätetty, saatoin nähdä sitä. Sitä tuli ikkunapeltien väleistä, varsinkin seinän vierestä. Saattoi punaisen alueen keskeltä voimistua putkimaisesti tulenpunaiseksi.
On aiheuttanut niin huonoa oloa, että on ollut pakko poistua. Mutta se ole koskettanut. Muutakin voisin kertoa.
Äsken oli auringonlasku. Aloin seurata sitä. Odotin pilvien ilmaantumista. Oli vaikeaa saada kunnon kuvia. Mutta sain muutaman. Vakiokohteitani ovat olleet kauempana vasta päätä olleet puut. Kun katselin niitä, vastapäisestä B 12 pienestä pesuhuoneen ikkunasta pamahti voimakas punainen valoa. Ainakin silmissäni tunsin sen. Olin ollut hyväntuulisen rauhallinen. Punainen tärsky sai melkoisen reaktion minussa aikaiseksi: adrenaliinia oikein reilusti, päättyi kiroiluun nk. on voitu kuulla.
Onko samaa punaista, jolla yöllä häiritään. Olen kyllä saattanut kiroillakin sen hankalan olon takia.
SIIS B 12 ukkeli. Vastaa !!! - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin poistettiin , kun sanoin: SÄHKÖ, SIITÄ ON KYSE. Totesin myöhemmin. että siitäkin, mutta on se punainen häirintä, joka on muuta. Sehän oli sitä, ettäherätti minut tai kun oli herätetty, saatoin nähdä sitä. Sitä tuli ikkunapeltien väleistä, varsinkin seinän vierestä. Saattoi punaisen alueen keskeltä voimistua putkimaisesti tulenpunaiseksi.
On aiheuttanut niin huonoa oloa, että on ollut pakko poistua. Mutta se ole koskettanut. Muutakin voisin kertoa.
Äsken oli auringonlasku. Aloin seurata sitä. Odotin pilvien ilmaantumista. Oli vaikeaa saada kunnon kuvia. Mutta sain muutaman. Vakiokohteitani ovat olleet kauempana vasta päätä olleet puut. Kun katselin niitä, vastapäisestä B 12 pienestä pesuhuoneen ikkunasta pamahti voimakas punainen valoa. Ainakin silmissäni tunsin sen. Olin ollut hyväntuulisen rauhallinen. Punainen tärsky sai melkoisen reaktion minussa aikaiseksi: adrenaliinia oikein reilusti, päättyi kiroiluun nk. on voitu kuulla.
Onko samaa punaista, jolla yöllä häiritään. Olen kyllä saattanut kiroillakin sen hankalan olon takia.
SIIS B 12 ukkeli. Vastaa !!!Siis liikuin parvekkeellani, jonne ei ole paljon näkyvyyttä ukopuolelta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Siis liikuin parvekkeellani, jonne ei ole paljon näkyvyyttä ukopuolelta.
SIIS EPÄILEN PUNAISTA LASERIA.
NE SINISET LÄNTIT AIKOINAAN OVAT VOINEER OLLA SINISTÄ LASERIA. Nostin niin iosn metelin joka kerta, että luopui. Ihan vaalean sinistä on joskus ollut. - Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
SIIS EPÄILEN PUNAISTA LASERIA.
NE SINISET LÄNTIT AIKOINAAN OVAT VOINEER OLLA SINISTÄ LASERIA. Nostin niin iosn metelin joka kerta, että luopui. Ihan vaalean sinistä on joskus ollut.Joku on siivottu illalla kirjoittamani viesti ampumisen seurauksista tai sitten olen vain puhunut, huutanut, kiroillut.
- Anonyymi00009
Tänne vaikuttaa kirjoittelevan huumeisen käyttäjä. Yrittää kai tienata seuraavaa annosta. Mielestäni ylläpidolta on epäeettistä toimintaa maksaa tällaisille.
- Anonyymi00010
Siis tänne kirjoittelee trolli, joka voisi olla narkomaani. Trolleille on maksettu. Onkohan tämä nyt kaksi kertaa saanut seuraavaan annokseen riittävät rahat.
- Anonyymi00012
"VÄHÄN RAUHOITTAVAA ISÄNNÖITSIJÄLLE"
Asiani koskee sähköasennusta ja seinän rakenteita. Joku remontti on tarpeen, maksaako taloyhtiö vai minä?- Anonyymi00013
Ihan ekaksi sähköasentajan tai insinöörin pitäisi käydä katsomassa "sähköseinäni".
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan ekaksi sähköasentajan tai insinöörin pitäisi käydä katsomassa "sähköseinäni".
Tämän henkilön pitää todistaa henkilöllisyytensä ja ammattinsa/ammattipätevyytensä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tämän henkilön pitää todistaa henkilöllisyytensä ja ammattinsa/ammattipätevyytensä.
Ihan tavis voisi olla tässä tilanteessa. Isännöitsijän ja sähkömiehen ei tarvitse kuulla sanaakaan e-häirinnästä. Sitä on, mutta on oma asiansa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan tavis voisi olla tässä tilanteessa. Isännöitsijän ja sähkömiehen ei tarvitse kuulla sanaakaan e-häirinnästä. Sitä on, mutta on oma asiansa.
Tämä on vanha talo. Voi tulla mittauksia muillekin.
- Anonyymi00018
SELKOKIELELLÄ: haluan, että sähkömies tulee kotiini katsomaan tilanteen ja isännöitsijä on paikalla kuulemassa sähkömiehen kannanotot. Itse haluan olla paikalla. Minun vaan nyt täytyy odottaa, että pakkaset hellittää.
- Anonyymi00029
Pakkanen hellitti yht.äkkiä , mutta sääennustuksen mukaan vai lyhyeksi aikaa. Pitää odottaa kevättä. Olen saanut neuvoja. Voi sähkötaulusta kääntää valaistuksen pois. Ei tule sitä kautta seinään sähköä. Että tämän sähköseinän kanssa selviän. - En nyt jaksaisi mitään seinän aukaisuja ja johtojen vaihtoa.
Olen lukenut sähköyliherkkien ohjeita. He yrittävät vähentää sähköisyyttä joillakin maaleilla tai kelmuilla/kankailla. Jotakin semmoista väliseinään tarvitaan. Mutta minnekä se seinän läpi päässyt säteily menee? Takaisin naapuriin vai eristävän kelmun reunoista ulos minun makkariini.
- Anonyymi00035
Jos pitää seinää repiä. täytyy olla niin lämmintä. että pystyn olemaan ulkona tai ainakin liikuskelemaan autolla.
- Anonyymi00036
Salpausseläntie 2 A 1 asukas TIEDOTTAA ISÄNNÖITSIJÄLLE, ETTÄ ANTAA OLLA ENSI SYKSYYN ASTI. Nyt kun on valoinen vuodenaika, voin pitää sähkötaulussa valaisinkohdan suljettuna. Kylpyhuoneen ja tiskipöydän valaisimet toimii. Selviän niillä.
MUTTA KYLLÄ SIINÄ SÄHKÖSEINÄSSÄ SÄHKÖT VUOTAA IHAN KUNNOLLA.
PULMA MINULLA ON VÄLISEINÄSSÄ NAAPURIN ASUNTOON 2 A 2. Luulisi pulman olevan heilläkin. Siellä voisitte käydä.- Anonyymi00037
Jos se huoneistojen välinen seinä on betoniseinä niin siellä ei kulje sähköjohtoja. Johtuu jostain muusta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos se huoneistojen välinen seinä on betoniseinä niin siellä ei kulje sähköjohtoja. Johtuu jostain muusta.
Väliseinä on ohut. Hyvin kuuluu äänet läpi.
Ja aikoinaan muistaakseni v. 2016 tuli mikroaallotus läpi. Olin kuullut foliosta. Teippasin sitä seinään. Illalla samaan aikaan alkoi ja 3,5 tunnin päästä loppui. Verhon raosta katsoin, kuka poistui. Semmoisia heikoissa taloudellisessa tilanteessa olleita nuoria miehiä. Mikroaallotus sai folion rapisemaan ja pullistelemaan. Piti lähtee pois. Seuraavana yönä tuli läpi. Siirryin olohuoneen lattialle nukkumaan ja siellä olinkin sitten tarjottimella.
Niin, minulla on Cornet mittari, jossa on myös Elf. Kun illalla napsautan taulusta valaistuksen pois, sähköseinäni näyttää vihreää. Väliseinään ei vaikuta. Siitä 2/3:aa pysyy vähintään keltaisella, punaista saattaa tuikahdella yhdestä kohdasta. Oikealla on ihan selvä pystysuora raja. Usein ei ulotu ihan ulkoseinään, joskus ulottuu. Välillä päivällä mittari on näyttänyt vihreää.
MINÄ EN ITSE MENE MITTARINI KANSSA HÄIRITSEMÄÄN NAAPUREITA, MUTTA ISÄNNÖITSIJÄN PITÄISI KÄYDÄ
- Anonyymi00039
OLEN HOIDELLUT SÄHKÖASIAA OMASSA KODISSANI.
- onnistuin äsken ostamaan pienen ja kätevän taskulampun työ/ruoka/ ynnä muu pöydälleni
- sähkötaulusta klikkaan illalla valaisimet pois päältä ja aamulla ylösnoustuani päälle hämärän ajaksi ja päivän valjettua taas pois
-kyllä näyttää mittari vihreää seinien osalta, ja valokatkaisinten osalta
- mutta sitten pistorasiat: vihreetä, jos ovat reiät tyhjinä. Jos panen tukankuivaajan töpselin sinne, punaistakin rupeaa näkymään ja kuivaajan johto näyttää punaista. NIIN ETTÄ PISTORASIOISTA TURHAT TÖPSELIT POIS
- jääkaapin ja pakastimen sisällä menee punaiseksi. Ovet kiinni ulkopuolella on vihreää.
IHAN LUULEN TUNTEVANI MUUTOKSEN KEHOSSANI.
Yhden hengen taloudessa voisi kokeilla.- Anonyymi00040
ON MIELENKIINTOISTA SEURATA., PIENENEEKÖ SÄHKÖLASKU.
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
ON MIELENKIINTOISTA SEURATA., PIENENEEKÖ SÄHKÖLASKU.
Sain paperisen sähkölaskun. Siihen ole merkitty vuoden 2025 energian kulutus pylväänä kuukausien kohdalla. Ja tänä vuonna tammikuussa ja helmikuussa. Oli vähemmän kuin viime vuonna.
Minua kiinnosta se sähkö, joka säteilee ja ihan tulviikin sähköjohdoissa, vaikka en yhtään valaisinta sytyttäisi. NÄKYYKÖ SE SÄHKÖ KUUTUKSESSANI? ELI MAKSANKO SIITÄ? - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sain paperisen sähkölaskun. Siihen ole merkitty vuoden 2025 energian kulutus pylväänä kuukausien kohdalla. Ja tänä vuonna tammikuussa ja helmikuussa. Oli vähemmän kuin viime vuonna.
Minua kiinnosta se sähkö, joka säteilee ja ihan tulviikin sähköjohdoissa, vaikka en yhtään valaisinta sytyttäisi. NÄKYYKÖ SE SÄHKÖ KUUTUKSESSANI? ELI MAKSANKO SIITÄ?SIIS:
Kun käännän valaisinsähkön taulussa päältä pois, ei näytä tulvivan. Vihreää näyttää mittari.
Kun makuuhuoneenpistorasioita mittailin, pysyi mittari vihreällä.Mutta kun panin tukankuivaajan töpselin tai pölynimurin töpselin, johan rupesi punaista näkymään johtojen kohdalla ja ihan koko pituudelta.
Keittokomerossä töpseli aiheutti keltaisuutta, kun panin sinne mikroaaltouunin johdon, oli koko johto punaisena.
ELI TÖPSELIT POIS PISTORASIASTA, ei ainakaan niistä johdoista säteile sähköä ympäristöön. - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
SIIS:
Kun käännän valaisinsähkön taulussa päältä pois, ei näytä tulvivan. Vihreää näyttää mittari.
Kun makuuhuoneenpistorasioita mittailin, pysyi mittari vihreällä.Mutta kun panin tukankuivaajan töpselin tai pölynimurin töpselin, johan rupesi punaista näkymään johtojen kohdalla ja ihan koko pituudelta.
Keittokomerossä töpseli aiheutti keltaisuutta, kun panin sinne mikroaaltouunin johdon, oli koko johto punaisena.
ELI TÖPSELIT POIS PISTORASIASTA, ei ainakaan niistä johdoista säteile sähköä ympäristöön.korjaus: pistorasia näytti keltaista.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
korjaus: pistorasia näytti keltaista.
NIPPELITIETO
Kylpyhuonessani on PESUKONE. Olen käyttänyt 3 - 4 kertaa kk:ssa. Muun ajan on ollut käyttämätön, mutta kumipäällysteinen johto töpselillä pistorasiaan pantuna. Koko sen ajan johto olisi saanut mittarin menemään punaiselle. ONKO SÄHKÖÄ POISTUNUT KOKO AJAN ILMAAN? JA OLENKO MAKSANUT SENKIN SÄHKÖN.
ELI TÖPSELI IRTI PISTORASIASTA, KUN EI OLE TOIMINNASSA!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361