Käsittääkseni on

Anonyymi-ap

parempi vain unohtaa ja antaa menneiden olla, ilman mitään vaatimuksia tietyltä henkilöltä!

7

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä Oivallus -ap hyvä!
      Kaikki emme pidä siitä, että vieras henkilö yrittää kammeta elämäämme kyseenalaisin tarkoitusperin. Koska useimmat meistä ihmisistä varmaan ymmärtää, että jokaiselle tapahtuu vanheneminen ja ihmisessä tapahtuu silloin jotain tärkeää!
      Pointti tässä on se, että et tule elämääni jos en halua sinua siihen ottaa vaikka vetoaisit jos minkälaisiin syihin ja että sinulla on tarpeita.
      Jos siis asetat omat tarpeesi kärkkäästi etusijalle, näin et ota huomioon lainkaan toista ihmistä. Ja tuskin olet hänestä kiinnostunut aidosti.
      Kiinnostus on kaiken a / o
      Puheiden ja tekojen täytyy kohdata, että sinua uskotaan.

• Anonyymi00004

That’s right gubbe nobody want’s a compulsive one

• Anonyymi00002

vanha kiinalainen sanonta:

"tarpeeksi kun sontakasaa kaivelee, alkaa haisemaan kacca"

💩🤢🤮😵

• Anonyymi00003

Sää jäbä käytät näitä emojeita kuin virtuaalisia postileimoja

• Anonyymi00005

Se pitää kyllä hyvin paikkansa vielä tänäkin päivänä! Sitä en ymmärrä miten ne henkilöt valittiin projektiin. Miksi minun ei annettu valita sitä ikäryhmää jonka ikäisistä pidän! Se olisi ollut kaikkein tärkeintä kun aletaan käsittelemään tietyn ihmisen elämään liittyviä asioita. Tähän haluan kuulla vastauksen heiltä, jotka aloittivat projektin minulta lupaa kysymättä! Muutamalla kysymyksellä olisi kaikki ollut selvää ja olisin säästynyt vuosien painajaiselta! Eihän kukaan ulkopuolinen voi valita sellaista vaihtoehtoa, tietämättä minkä ikäiset ihmiset minua kiinnostavat! Joku tai jotkut eivät osaanneet ottaa ollnekaan huomioon kaikkein tärkeintä asiaa, kunkin omia mieltymyksiä! Ja se mikä oli todella kammottavaa, oli se viimeisten muutaman vuoden aikana jatkunut saman asian toisto, vaikka olin jo ymmärtänyt kaiken! Voin vain todeta, että kaikki meni totaalisesti pieleen alusta asti minulle rakkaassa työpaikassa! Jos olette yhtään inhimillisiä, korvaatte palkkojen menetykset hyvin pian, koska haluan auttaa lähisukulaisiani! Se on mielestäni kohtuullinen vaatimus kaikkien todella rankkojen vuosien kokemusten takia! Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu minulla olisi nyt mukava summa säästössä ja olisin yhä töissä minulle hyvin mieluisassa työpaikassa. Minulle oli todella tärkeää pärjätä tekemällä töitä ja nautttia siitä, että voisin hyvin ja voisin auttaa omia lähisukulaisiani! En halua olla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään ja en halua tututua ikäiseeni mieheen ennen kuin palkkarahat on minulel korvattu! Minusta se ei ole paljon vaadittu kymmenen vuoden todella rankasta rääkistä ja kahden sairauden puhkeamisesta, kauan jatkuneen valtavan stressin ja ahdistuksen takia! Voisitteko kunnioittaa minun toivettani nyt, kun ette kunnioittaneet sitä aloittaessanne, joka vei minulta työkyvyn ja luottamuksen ihmisiin totaalisesti!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se pitää kyllä hyvin paikkansa vielä tänäkin päivänä! Sitä en ymmärrä miten ne henkilöt valittiin projektiin. Miksi minun ei annettu valita sitä ikäryhmää jonka ikäisistä pidän! Se olisi ollut kaikkein tärkeintä kun aletaan käsittelemään tietyn ihmisen elämään liittyviä asioita. Tähän haluan kuulla vastauksen heiltä, jotka aloittivat projektin minulta lupaa kysymättä! Muutamalla kysymyksellä olisi kaikki ollut selvää ja olisin säästynyt vuosien painajaiselta! Eihän kukaan ulkopuolinen voi valita sellaista vaihtoehtoa, tietämättä minkä ikäiset ihmiset minua kiinnostavat! Joku tai jotkut eivät osaanneet ottaa ollnekaan huomioon kaikkein tärkeintä asiaa, kunkin omia mieltymyksiä! Ja se mikä oli todella kammottavaa, oli se viimeisten muutaman vuoden aikana jatkunut saman asian toisto, vaikka olin jo ymmärtänyt kaiken! Voin vain todeta, että kaikki meni totaalisesti pieleen alusta asti minulle rakkaassa työpaikassa! Jos olette yhtään inhimillisiä, korvaatte palkkojen menetykset hyvin pian, koska haluan auttaa lähisukulaisiani! Se on mielestäni kohtuullinen vaatimus kaikkien todella rankkojen vuosien kokemusten takia! Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu minulla olisi nyt mukava summa säästössä ja olisin yhä töissä minulle hyvin mieluisassa työpaikassa. Minulle oli todella tärkeää pärjätä tekemällä töitä ja nautttia siitä, että voisin hyvin ja voisin auttaa omia lähisukulaisiani! En halua olla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään ja en halua tututua ikäiseeni mieheen ennen kuin palkkarahat on minulel korvattu! Minusta se ei ole paljon vaadittu kymmenen vuoden todella rankasta rääkistä ja kahden sairauden puhkeamisesta, kauan jatkuneen valtavan stressin ja ahdistuksen takia! Voisitteko kunnioittaa minun toivettani nyt, kun ette kunnioittaneet sitä aloittaessanne, joka vei minulta työkyvyn ja luottamuksen ihmisiin totaalisesti!

En voi kiittää ketään siitä,syystä, koska ette kunnioittaneet minun mielipidettä ollenkaan aloittaessanne projektin. Se oli valtava virhe olla ottamatta minun mielipiteitä ollenkaan! En usko yhdenkään ihmisen haluavan kokea sitä samaa, mitä minä jouduin kokemaan!

• Anonyymi00007

erittäin noloa tiedän ton olevan totta näin sen omin silmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3484
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2848
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2615
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2577
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      126
      2509
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      394
      1127
    8. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1058
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1003
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      850
    Aihe