Ihastuneena tulee kaikkea mietittyä. Kuinka paljon on liikaa. Mikä on hälyttävä määrä toisella jne.
Miksi ihmiset juo alkoholia. Mua yököttää koko juttu. Vaikka ikävä on erästä, tunne. Intuitio sanoo älä, järki.
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/bade097f-2e4e-491a-8689-1ea7d2b44132
Miksi pitää juoda holia?
7
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joka iltainen tissuttelu on liikaa. Samoin juomisen määrä,jos aiheuttaa agressessiivista käyöstä.
- Anonyymi00002
Miksi ylipäätään juoda sitä mietin. Tutkimuksissa todettu syövän kohonnut riski, kuormittaa maksaa ja tuhoaa aivosoluja.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ylipäätään juoda sitä mietin. Tutkimuksissa todettu syövän kohonnut riski, kuormittaa maksaa ja tuhoaa aivosoluja.
Ja aktivoi chakraalichakraa sekä estää kruunuchakraa avautumasta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja aktivoi chakraalichakraa sekä estää kruunuchakraa avautumasta.
Näin on palstasetä ja kurkkuchakrakin avautuu kuin itsestään, mutta eipä hätää lusii päivän alta pois ja menee muina miehinä- naisina ihmisten ilmoille, niin ne muutkin avautujat tekee. Itse en tarjoa edes sitä iloa enää ns
- Anonyymi00005
Ei sitä tarttekaan juoda kuin joskus harvoin.
- Anonyymi00007
Antaa toisten juoda
- Anonyymi00008
Luulisin ettei hän nainen juo juurikaan alkoholia. Itse voisin lopettaa myös kaiken muka hauskan juhlimisen, joissa viinaa kuluu. Ei jäisi ikävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 114028
- 1553827
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka453639Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv772659Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61938- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121198Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611191