Joissa voisit nähdä kaivattusi? Jos, mikä tähän oli syynä? Vältteletkö tällä hetkellä?
Oletko koskaan vältellyt paikkoja
39
558
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä, kyllä ja kyllä
- Anonyymi00002
Töissä joskus välttelin, tai oikeammin aina valmistauduin että joudun kohtaamaan. Ei ole mitään välteltävää nyt
- Anonyymi00003
En todellakaan.
Ollaan vaan eri aikaan liikkeellä, niin harvoin nähdään 😕 - Anonyymi00004
Olen joo. Varsinkin kun olen pelännyt hänen olevan liikkeellä naisystävänsä kanssa samoilla kulmilla. Olen jättänyt menemättä tilaisuuksiin, joissa voisin heidät kohdata.
Lähikuukausina ei enää häneen törmäämistään ole tarvinnut jännittää. On ollut kevyempi olo, kevättä rinnassa. - Anonyymi00005
Olen vältellyt ja välttelen parhaillaan.
- Anonyymi00006
En välttele. Monesti hän ei edes huomaa, että olen paikalla 😅
- Anonyymi00007
Oletko siis vakoilija?😁 Vai onko hänellä huono näkö?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko siis vakoilija?😁 Vai onko hänellä huono näkö?
Ehkä optikolla voisi käydä. En vakoile, vaan törmäilen.
- Anonyymi00008
Ei se mua onneksi pelkää, yhtä ihanana siinä oleskeli kuten aina 🥰 Voi sinua, oot 🫠
- Anonyymi00012
Nainen vai mies oleskeli missä?
- Anonyymi00009
En, ei muutenkaan nähdä enää koskaan. Hän sen sijaan tuntui viime keväänä karttelevan minua.
- Anonyymi00010
Pitäisi varmaan alkaa välttelemään häntä. Hän on valintansa tehnyt. Vaikka tämä rakkaus ei lopu ikinä, en jaksa enää tätä loputonta haaveilua. Miehelle
- Anonyymi00011
En tiedä edes missä voisin hänet nähdä, joten en.
- Anonyymi00013
En välttele, mutta jos tulee ikävyyksiä tai välit poikki kaivatulta, niin silloin kai.
- Anonyymi00023UUSI
Miksi tulisi ikävyyksiä, vai oletko niitä aiheuttanut?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi tulisi ikävyyksiä, vai oletko niitä aiheuttanut?
Olet kovin hanakka kaivelemaan trolliäijältä ja kaikkialta näitä negatiivisia konnotaatioita, mitä luulet sen kertovan sinusta ihmisenä?
- Anonyymi00014
En välttele. Tietoisesti toimin niin, etten välttele paikkoja, joissa hän on. Oon yrittänyt myös olla mahdollisimman paljon siellä, missä hän on, jotta välimme normalisoituisivat. 🙂
- Anonyymi00016
Mitä tarkoitat normalisoitumisella?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No ettemme jännitä toisiamme. Ettei hän jäädy, kun menen samaan tilaan. Että hän pystyisi katsomaan minuun luontevasti. Että hän pystyisi puhumaan minulle, kuten muille.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No ettemme jännitä toisiamme. Ettei hän jäädy, kun menen samaan tilaan. Että hän pystyisi katsomaan minuun luontevasti. Että hän pystyisi puhumaan minulle, kuten muille.
Oletko nainen?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oletko nainen?
Kyllä olen.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä ahdistunut kyselijä et ole normaalia nähnytkään mitä tätä hääräämistä seuraa trolliäijältä kysellen. Ketään luonnollista henkilöä ei voi ns hallita eikä saada hänestä otetta tällä tavalla neuroottisesti kysellen. Olen laittanut merkille myös sen, että mitä ufompaa tekstiä tuo kekeäijä lurittelee sen innokkaammin takerrut tekstiin. Kuvasi naissukupuolesta on ehkä hiukkasen päin mäntyä sekä kollektiivi- että yksilötasolla mitä tätä fiksaatiotasi seuraa
- Anonyymi00015
Joo. Noku... En.
- Anonyymi00018
Olen vältellyt. Se johtui siitä, että meillä oli riitaa ja me ei pystytty sopimaan. Häpesin, että olin tehnyt väärin, kun "kuormasta ei syödä". Häpesin, kun erosin.
En välttele tällä hetkellä.- Anonyymi00021UUSI
Kuormasta ei syödä voi vttu näitä vanhan kansan idiotismeja
- Anonyymi00028UUSI
Mitä sillä väliä miten toiset tuomitsevat sinut, jokainen on oman onnensa seppä! Ja sillon taotaan kun rauta on kuumaa.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuormasta ei syödä voi vttu näitä vanhan kansan idiotismeja
Niin...Se ei ole kovin mukavaa, kun joutuu kiusaamisen ja syyllistämisen kohteeksi.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin...Se ei ole kovin mukavaa, kun joutuu kiusaamisen ja syyllistämisen kohteeksi.
Kannattaisiko valita seura vähän paremmin? Jos sinua on kiusattu, ei se auta itkeä Suomi24 palstalla vaan viedä virallisia reittejä pitkin asia eteenpäin niin kiusaaja joutuu vastuuseen, oikeassa elämässä semmoset saavat nenälle näpäytyksen. Senhän sinä varmasti tiedätkin, trolli.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kannattaisiko valita seura vähän paremmin? Jos sinua on kiusattu, ei se auta itkeä Suomi24 palstalla vaan viedä virallisia reittejä pitkin asia eteenpäin niin kiusaaja joutuu vastuuseen, oikeassa elämässä semmoset saavat nenälle näpäytyksen. Senhän sinä varmasti tiedätkin, trolli.
Aika kummallisen puheenparren tai vuorisaarnan kirjoitit tähän palstaäijän tarinaan jos tätä muutaman sanan trollausta voi sellaiseksi edes nimittää. Lisäät perään, että trolli, mikä on risririidassa omituisen tulkutuksesi kanssa. Onko tämä ketju kenties ns substituutti sille palstsäijän uusimmalle ghoustausketjulle, jossa tuli lunta tupaan ja josta peruutti muina miehinä? Joku narsistinen tarve sinulla on selvästi olla muiden elämän folkloristi dramaturgioiden yhä sekavammaksi menevää tarustoa. T naiselta pelimannille
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aika kummallisen puheenparren tai vuorisaarnan kirjoitit tähän palstaäijän tarinaan jos tätä muutaman sanan trollausta voi sellaiseksi edes nimittää. Lisäät perään, että trolli, mikä on risririidassa omituisen tulkutuksesi kanssa. Onko tämä ketju kenties ns substituutti sille palstsäijän uusimmalle ghoustausketjulle, jossa tuli lunta tupaan ja josta peruutti muina miehinä? Joku narsistinen tarve sinulla on selvästi olla muiden elämän folkloristi dramaturgioiden yhä sekavammaksi menevää tarustoa. T naiselta pelimannille
Ja muuten immoraali mikä seura? No sitä sinä voit varmaan märistä tuoppiin siellä terangilla kun on löydettävä tarina mitä ei ole ja tällainen aatemaailmalle vastakkainen syyllistyskulma. Olet immo iso vitsi ja pilaat koko piirisi
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja muuten immoraali mikä seura? No sitä sinä voit varmaan märistä tuoppiin siellä terangilla kun on löydettävä tarina mitä ei ole ja tällainen aatemaailmalle vastakkainen syyllistyskulma. Olet immo iso vitsi ja pilaat koko piirisi
Ottakaa nyt niitä näyttökuvia niin, että rastat palestiinahuivit menee solmuun
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kukaan ei jaksa lukea monologejasi, joissa kuvittelet joka ketjussa jokaisen olevan palstaäijä.
- Anonyymi00019UUSI
En. Ei mulla oo sinne järkevää syytä mennä. Tuntuis oudolta ihan vaan hänen takia sinne mennä.
- Anonyymi00024UUSI
kusettaja korjaa sivut. olet täys luuseri
- Anonyymi00035UUSI
Voi eikö sinulle liikene enää vipuapua stalkkaamisessa, onpa mälsää
- Anonyymi00027UUSI
Välttelen jos olen ihastunut, mutta ei ole vastakaikua.
- Anonyymi00030UUSI
En ole ikinä vältellyt. Nytkin kyllä pelottaisi nähdä hänet, jos hän on siellä jonkun naisen kanssa. Koska se sattuisi liikaa. Mutta ei me nähdä missään.
- Anonyymi00032UUSI
Ei mulla ole ketään toista naista mielessäni. m>n
- Anonyymi00037UUSI
En. Mutta kun pitäisi nähdä kasvotusten rauhassa. Mutta miten sen teen, en tiedä. Tämä on epätoivoisuuden huippu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 114028
- 1553827
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka453639Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv772659Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61938- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121198Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611191