Tärkeä tiedotus.
Kävin äsken ulkohuussissa passkalla 16-asteen pakkasella. Oli muuten hiukan kylmä mutta itse pökäleet irtosi mallikkaasti. Olo helpottui huomattavasti.
Suosittelen lämpimästi hoitamaan vastaavat asiat sisätiloissa mutta tarvittaessa onnistuu noinkin.
Tuanoi..
Tärkeä tiedotus.
12
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osta sellanen styroksirinkula valtaistuimeksi keisarille, niin voi mullistaa mukavammin ne bögäleet kun ei prs jäädy.
- Anonyymi00002
Se on ihan hyvä oivallus, ei siinä toki pers jäädy, vaan pakarat ja takareidet, jos ei styroksista rinkulaa ole alla.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on ihan hyvä oivallus, ei siinä toki pers jäädy, vaan pakarat ja takareidet, jos ei styroksista rinkulaa ole alla.
Kylmää kyytiä on kuin nykyinen hallitus politiikka.
- Anonyymi00006UUSI
Loistava idea kiitos tätä pitää koittaa. Kiitokset myös pögäleiltä, ne tuolla innostuneena vilkuttaa.!
- Anonyymi00004UUSI
Voi miten mahtavaa, että aivopierusi tuli ihan pökäleinä ulkohuussin. Luojankiitos ei ollut vesivessa. Olisi muute jäänyt huomaamatta, mitä lohkesi pääkopasta.
- Anonyymi00005UUSI
tekikö tiukkaa
- Anonyymi00007UUSI
Lähinnä gutaa..
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähinnä gutaa..
Tuanoi..
- Anonyymi00009UUSI
Paskantaa kuin marinin hallitus.!
- Anonyymi00010UUSI
mä aion yöllä mennä wermeet pajlaana ulos. vaimo lupas pesää ja kylmyys kangistaa. voimme tehdä itse aktin terassilla. saa naapurin frouva vähän ihailla zrifffftamista liukkailla.
- Anonyymi00011UUSI
Asiaa!
- Anonyymi00012UUSI
Avantoon pulahtaa ensin niin tulee lämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20813648
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122118Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?371221Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941166- 1141095
- 221060
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80663- 63643