Tykkäsit minusta ainakin hetken silloin joskus.
No en ollut ihan harhainen
15
440
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa.. ihanko totta?
- Anonyymi00002
Et ollut. Tykkään edelleen.
- Anonyymi00003
Naurettiin sulle selän takana.
- Anonyymi00004
Ei sulle.
- Anonyymi00005
Tykkään vieläkin
- Anonyymi00006
Oon kyllä kertonut aina henkilölle jos oon jostain tykännyt.
- Anonyymi00007
tykkään vieläkin......
- Anonyymi00008
Onpas täällä monta tykkääjää.
Nyt kaikki ylös ja sanoo hep ja kaivatun kirjaimen.
T!- Anonyymi00011
R!
- Anonyymi00009
Joskus oon tykänny.
- Anonyymi00010
Tykkään vieläkin sillei kaverillisesti siitä miehestä.
- Anonyymi00012
Olen tykännyt joo ja aika kauankin omalla tavallani, mutta heräsin todellisuuteen. Hain sinusta vain jotain ihmeen jännitystä elämääni. Koko ajan olen kuitenkin tiennyt, että olisipa tilanne meidän elämissämme mikä tahansa, niin koskaan missään tilanteessa en voisi olla tosissani kanssasi. Elät kuin ikuinen teini. Sinä et ole millään tavoin puolisoainesta ja ihmettelenkin miten edes olet naimisissa. No, tarvithan sinä jonkun joka tekee kotona kaikki työt. Sitä en yhtään ihmettele, että ensimmäinen puolisosi jätti sinut aikoinaan.
- Anonyymi00013
Totta kai tykkäsin ja tykkään. Eiköhän se tullut harvinaisen selväksi😅
n>m - Anonyymi00014
Olin silloin ihan hulluna häneen.
- Anonyymi00015
Harhaa on se että tykkäisit vieläkin. Vastaisit kyllä jotain jos tykkäisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20914410
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381783Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1171133
- 221080
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30862Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 64663