Mihin olet menossa? Mistä ihmeestä olisin voinut tietää? Häviätkö loppullisesti? En tunnistanut, anteeksi. Voi itku...
Hei...sinulle vielä
12
198
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Anna anteeksi...pärjäile
- Anonyymi00002UUSI
Mihin siis menet...? Tuletko takaisin vielä...?
- Anonyymi00008UUSI
Jos olet mies, jolle kirjoitin toisessa ketjussa, etten ole ollut töissä lähes kahteen kuukauteen, niin olen siis ollut saikulla. En siis ole varsinaisesti lähtenyt muualle. Olisi helpompi jutella tästä kasvotusten, mutta en tiedä, milloin se onnistuisi... Ajattelin kyllä tänään käväistä vielä työpaikalla parin jutun takia... Kyllä tulen tämän jälkeenkin joku päivä taas :). -S
- Anonyymi00003UUSI
Olisit laittanut vaikka etunimen...
- Anonyymi00004UUSI
Olet minulle rakas aina...
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä. Nyt muutan pois suomesta lopultakin
- Anonyymi00007UUSI
Mitä...oletko hän, muutatko...et kai?
- Anonyymi00009UUSI
Onko se totta...? milloin sitten lähdet?
- Anonyymi00010UUSI
Ei...nyt sekosi...olen nainen
- Anonyymi00011UUSI
Onko sulla moniakin vaihtoehtoja?
- Anonyymi00012UUSI
Siis ap on nainen...
- Anonyymi00013UUSI
Tän koko ketjun sais poistaa...joku nainen lisää tuli...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900