Onko äänellä väliä???

keskiyonkehraaja

Nimittäin, soiko kännykässä se iänikuinen Nokian tunnari, vai vaihdatko sitä mielialan mukaan??
Mulla soi toi Yölinnun Mä Putoan.
Tässä vanhassa nokialaisessa se ei kyllä kuulosta ees kovin hyvältä...

18

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

      sammakon kurnutus, ja pussailen sitä päivittäin, jos vaikka muuttuisi kommunikaattoriksi...

      Toivossa on hyvää elää, sanoi kirppu.

    • sinkku55

      Sataa ja salamoi Jannen iskelmä:))
      En vaihda usein edellinen oli jo yli vuoden:))

    • annina2

      Mulla soi Nokialaisessa K-Maron Femme like you.

    • Mariella-13

      niin että kuulee kun kapula soi laukussa tai repussa ;-) Eikä myöskään mitään melankolista "virttä"...

      Joka soittajaryhmälle on oma soittari, esimerkkinä Naikkarien 12 Apinaa... Enpäs muuten kerrokaan mille joukolle ;-)

      • on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!


      • Gerbera
        mii-su kirjoitti:

        on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!

        käydessäni latasin sen kännykkääni, enkä löytänyt vasta kuin puolen vuuoden kuluttua (siis jostain puhelimeni sokkeloista).
        Nyt siitä ei enää raaski luopua.
        Tuli suomalainen lomarakkausmies vastaan ja biisi tuo kauniita muistoja.


      • jpntar
        mii-su kirjoitti:

        on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!

        valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..


      • sinkku55
        jpntar kirjoitti:

        valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..

        Minä yritin laittaa kännyyn,mut ei se ollut hyvä siinä...


    • Lyyli-Sisko

      on jaoteltuna sen mukaan kuka/mihin ryhmään kuuluva soittaa. Soittoääninä on mm. Hectorin Kuunnellaan vaan taivasta, Tavaramarkkinoiden Kevät sekä Bob Marleyn Get Up Stand Up ja No, woman no cry.

    • ollikolli-63

      Vaatimaton kait olen kun mulle on kelvannut nokian oma piipitys mahdollisimman kovalla..
      Viestin merkkiääneen aina hätkähtää kun se sanoo VIUUU !!

    • MysNa

      jos soittaa duuni tai yksityispuhelu, mutta molemmissa sellainen aika tylsä matala ääni - en tykkää kimeistä tai korkeista soittoäänistä.

      Harvoin vaihdan, ku sit en taas erota , että on mun puhelin eikä jonkun työkaverin, joka soi ;)))

      Lisäiloa tuo soittajaryhmät, joissa vilkkuu kuvat sen mukaan minkä ryhmän jäsen soittaa:

      Koti - vilkuu kolme punasta sydäntä soiton tahdissa :))
      Ystävät - kolme keltaista kukkaa.
      Työkaverit - kolme kahvikuppia
      Asiakkaat - kolme kruunua :)))

    • (.)Y(.)

      Tchaikovsky.. :))

    • jpntar

      Se on ollut kauan.

    • eliyhden lempibändini kappale "Pettäväällä jäällä" soi mun kännyssäni...vaihtelen tuota soittoääntä ainakin puolen vuoden välein ja valitsen sen mielialan mukaan, mikä sattuu päällä olemaan..."yksi, jonka kanssa ei yksinäinen oo"-teema jatkuu vaan..:))))

    • Marion.T

      soi Baddingin "Paratiisi" ja toisessa Tik-Takin
      "sä kysyt mistä kyyneleet" En muista sen kappaleen oikeata nimeä, mutta soittoäänet ovat olleet siitä asti kuin kännytkin - enkä aio niitä vaihtaa :))

    • ... eli n. -97, kun kännykät yleistyivät:
      asiakkaat ravintolassa ylpeilivät kännyköillään, ja soittoäänet raikuivat.

      Silloin oli tietty, mainoksistakin tunnettu soittoääni, vielä yleinen.

      Aina, kun asiakkaan kännykkä rallatteli kyseisen sävelmän, huusi työkaverini ravintolasaliin "Mäkitorppa" :)

      Loppui pikkuhiljaa turha "pennailu".

      • Unohdin mainita, että "Smile" - joka ei kyllä ole tässä yhteydessä edukseen, oli soittoäänenäni pitkään ...


    • tällä...

      ..hetkellä on paras Martti Vainaan Pelimies!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe