Onko äänellä väliä???

keskiyonkehraaja

Nimittäin, soiko kännykässä se iänikuinen Nokian tunnari, vai vaihdatko sitä mielialan mukaan??
Mulla soi toi Yölinnun Mä Putoan.
Tässä vanhassa nokialaisessa se ei kyllä kuulosta ees kovin hyvältä...

18

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

      sammakon kurnutus, ja pussailen sitä päivittäin, jos vaikka muuttuisi kommunikaattoriksi...

      Toivossa on hyvää elää, sanoi kirppu.

    • sinkku55

      Sataa ja salamoi Jannen iskelmä:))
      En vaihda usein edellinen oli jo yli vuoden:))

    • annina2

      Mulla soi Nokialaisessa K-Maron Femme like you.

    • Mariella-13

      niin että kuulee kun kapula soi laukussa tai repussa ;-) Eikä myöskään mitään melankolista "virttä"...

      Joka soittajaryhmälle on oma soittari, esimerkkinä Naikkarien 12 Apinaa... Enpäs muuten kerrokaan mille joukolle ;-)

      • on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!


      • Gerbera
        mii-su kirjoitti:

        on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!

        käydessäni latasin sen kännykkääni, enkä löytänyt vasta kuin puolen vuuoden kuluttua (siis jostain puhelimeni sokkeloista).
        Nyt siitä ei enää raaski luopua.
        Tuli suomalainen lomarakkausmies vastaan ja biisi tuo kauniita muistoja.


      • jpntar
        mii-su kirjoitti:

        on yö-yhtyeen "rakkaus on lumivalkoinen!!
        se on niin ihana,etten pysty sitä vaihtamaan!

        valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..


      • sinkku55
        jpntar kirjoitti:

        valtavasti siitä "Valkeaa unelmaa" , mutta sekin on parempi kuunnella biisinä kuin kännystä..

        Minä yritin laittaa kännyyn,mut ei se ollut hyvä siinä...


    • Lyyli-Sisko

      on jaoteltuna sen mukaan kuka/mihin ryhmään kuuluva soittaa. Soittoääninä on mm. Hectorin Kuunnellaan vaan taivasta, Tavaramarkkinoiden Kevät sekä Bob Marleyn Get Up Stand Up ja No, woman no cry.

    • ollikolli-63

      Vaatimaton kait olen kun mulle on kelvannut nokian oma piipitys mahdollisimman kovalla..
      Viestin merkkiääneen aina hätkähtää kun se sanoo VIUUU !!

    • MysNa

      jos soittaa duuni tai yksityispuhelu, mutta molemmissa sellainen aika tylsä matala ääni - en tykkää kimeistä tai korkeista soittoäänistä.

      Harvoin vaihdan, ku sit en taas erota , että on mun puhelin eikä jonkun työkaverin, joka soi ;)))

      Lisäiloa tuo soittajaryhmät, joissa vilkkuu kuvat sen mukaan minkä ryhmän jäsen soittaa:

      Koti - vilkuu kolme punasta sydäntä soiton tahdissa :))
      Ystävät - kolme keltaista kukkaa.
      Työkaverit - kolme kahvikuppia
      Asiakkaat - kolme kruunua :)))

    • (.)Y(.)

      Tchaikovsky.. :))

    • jpntar

      Se on ollut kauan.

    • eliyhden lempibändini kappale "Pettäväällä jäällä" soi mun kännyssäni...vaihtelen tuota soittoääntä ainakin puolen vuoden välein ja valitsen sen mielialan mukaan, mikä sattuu päällä olemaan..."yksi, jonka kanssa ei yksinäinen oo"-teema jatkuu vaan..:))))

    • Marion.T

      soi Baddingin "Paratiisi" ja toisessa Tik-Takin
      "sä kysyt mistä kyyneleet" En muista sen kappaleen oikeata nimeä, mutta soittoäänet ovat olleet siitä asti kuin kännytkin - enkä aio niitä vaihtaa :))

    • ... eli n. -97, kun kännykät yleistyivät:
      asiakkaat ravintolassa ylpeilivät kännyköillään, ja soittoäänet raikuivat.

      Silloin oli tietty, mainoksistakin tunnettu soittoääni, vielä yleinen.

      Aina, kun asiakkaan kännykkä rallatteli kyseisen sävelmän, huusi työkaverini ravintolasaliin "Mäkitorppa" :)

      Loppui pikkuhiljaa turha "pennailu".

      • Unohdin mainita, että "Smile" - joka ei kyllä ole tässä yhteydessä edukseen, oli soittoäänenäni pitkään ...


    • tällä...

      ..hetkellä on paras Martti Vainaan Pelimies!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe