Kävelin pitkiä tyhjiä koulun käytäviä päästäkseni kuselle. Kävelin liikuntasalin ohitse jossa oli tyttöjen liikuntatunti. Kova kusihätä unohtui hetkeksi, kun halusin nähdä tyttöjä heidän kuumissa urheiluasuissaan jumppaamassa. Avasin hieman salin ovea ja kurkistin sisään. Kymmeniä tyttöjä täydellisillä perseillään jumppasivat suoraan minua kohti. Tunsin housujeni paisuvan. Tuijotin hetken aikaa kauniita tyttöjä joita jokaista haluasin naida. Olin ihan helvetin kiimassa ja runkkasin itseäni samalla katselle tyttöjä. Sitten eräs tyttö kääntöi pääntään. Lilja pieni kokoinen helvetin kauniilla perseelle ja tisseilla varustettu tyttö tuijotti minua hämmentyneenä. Hän siirsi katsettaan alaspäin ja näki oven välistä suuren sojottavan kyrpäni housujeni alta. Tyttö punastui hieman ja suljin salin oven. Olin hieman paniikissa. Juoksin vessaan kuselle ja ajattelin, että toivottavasti tyttö ei kerro asiasta kenellekään. Avasin housujeni sepaluksen ja ja 25cm kyrpäni ponnahti ulos housuistani. Kusin tovin, kunnes laitan kyllini takaisin housuihin ja olin poistumassa vessasta. Lilja oli oven edessä, kun avasin oven. Hän työnsi minut takaisin vessaan nopeasti ja lukitisi oven.
"Mä oon aina halunnu sun kullia ja nyt mä saan sen" Lilja sanoi.
Hän alkoi hyväillä kyrpääni ja alkoi hiljaa laskemaan housujani. Kun housuni olivat kokomaan maassa ja hän otti tiukat bokserini pois jotka pullottivat helvetisti. Lilja oli polvillaan maassa ja veti bokserini pois samalla suuri kyrpäni ponnahtaen naamalleen. Hän oli vaikattunut ja alkoi imemään munaani. Lilja parhaansa yritti ottaa suihin minulta, mutta munani oli liian suuri hänen suuhunsa joten otin hänen takaraivostaan ja työnsin hänet minua kohti. Kyllini upottui täysin Liljan suuhun ja hän meinansi tukehtui munaani, mutta annoin välissä hengähtää. Kun hän oli lutkuttanut tovin ja hänen naamansa oli kuolan peittämä niin nostin hänet ylös. Ja vedin hänen tiukat housut alas . Edessäni oli hänen täydelliset persposkensa ja hänen pienet punaiset stringit. Laskin ne alas ja työsin nopeasti koko kyllini hänen sisäänsä. Tyttö alkoi voihkia ja itkeä hullunlailla, koska munani juuri ja juuri mahtui hänen pieneen karvattomaan pilluunsa, jota hänen pieni munainen poikaystävänsä ei ollut venyttänyt. Työntelin kyrpääni edes takaisin hänen sillällään, kunnes nostin hänet lattialla ylös syliini ja tungin uudelleen munani hänen sisäänsä samalla syöden hänen täydellisiä rintojaan. Vahva lihaksikas koheni otti kovan otteen ja nussin häntä tovin, kunnes Lilja oli jo tullossa kuin minäkin. Aloin panna häntä kovempaa ja kovempaa sitten, että Lilja oli pyörtyä.
"MÄ TUUN!" voihkin kovaan ääneen.
" ÄLÄ TUU MUN SISÄLLE, SULLA EI OO KORTSUA"
En kerren nyt vetämään kyrpääni pois hänen sisältään vaan töynsin kyllini pohjalle asti täyttäen koko hänen pillunsa spermallani. Otin kyllini pois ja spermaa alkoi tippua Lilja pillusta lattialle edelleen hän minun syllissäni. Laskin hänet sylistäni ja suutelimme hetken kiihkeästi ja aloimme sitten pukea.
"Sanoin että tuu mun sisään. No ainakin mun lapsesta tulee iso munanen" Lilja virnuili.
Yläkoulun vessassa.
Anonyymi-ap
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka403579- 113508
- 1523369
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv762631Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61598- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos541100Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910