Yläkoulun vessassa.

Anonyymi-ap

Kävelin pitkiä tyhjiä koulun käytäviä päästäkseni kuselle. Kävelin liikuntasalin ohitse jossa oli tyttöjen liikuntatunti. Kova kusihätä unohtui hetkeksi, kun halusin nähdä tyttöjä heidän kuumissa urheiluasuissaan jumppaamassa. Avasin hieman salin ovea ja kurkistin sisään. Kymmeniä tyttöjä täydellisillä perseillään jumppasivat suoraan minua kohti. Tunsin housujeni paisuvan. Tuijotin hetken aikaa kauniita tyttöjä joita jokaista haluasin naida. Olin ihan helvetin kiimassa ja runkkasin itseäni samalla katselle tyttöjä. Sitten eräs tyttö kääntöi pääntään. Lilja pieni kokoinen helvetin kauniilla perseelle ja tisseilla varustettu tyttö tuijotti minua hämmentyneenä. Hän siirsi katsettaan alaspäin ja näki oven välistä suuren sojottavan kyrpäni housujeni alta. Tyttö punastui hieman ja suljin salin oven. Olin hieman paniikissa. Juoksin vessaan kuselle ja ajattelin, että toivottavasti tyttö ei kerro asiasta kenellekään. Avasin housujeni sepaluksen ja ja 25cm kyrpäni ponnahti ulos housuistani. Kusin tovin, kunnes laitan kyllini takaisin housuihin ja olin poistumassa vessasta. Lilja oli oven edessä, kun avasin oven. Hän työnsi minut takaisin vessaan nopeasti ja lukitisi oven.

"Mä oon aina halunnu sun kullia ja nyt mä saan sen" Lilja sanoi.

Hän alkoi hyväillä kyrpääni ja alkoi hiljaa laskemaan housujani. Kun housuni olivat kokomaan maassa ja hän otti tiukat bokserini pois jotka pullottivat helvetisti. Lilja oli polvillaan maassa ja veti bokserini pois samalla suuri kyrpäni ponnahtaen naamalleen. Hän oli vaikattunut ja alkoi imemään munaani. Lilja parhaansa yritti ottaa suihin minulta, mutta munani oli liian suuri hänen suuhunsa joten otin hänen takaraivostaan ja työnsin hänet minua kohti. Kyllini upottui täysin Liljan suuhun ja hän meinansi tukehtui munaani, mutta annoin välissä hengähtää. Kun hän oli lutkuttanut tovin ja hänen naamansa oli kuolan peittämä niin nostin hänet ylös. Ja vedin hänen tiukat housut alas . Edessäni oli hänen täydelliset persposkensa ja hänen pienet punaiset stringit. Laskin ne alas ja työsin nopeasti koko kyllini hänen sisäänsä. Tyttö alkoi voihkia ja itkeä hullunlailla, koska munani juuri ja juuri mahtui hänen pieneen karvattomaan pilluunsa, jota hänen pieni munainen poikaystävänsä ei ollut venyttänyt. Työntelin kyrpääni edes takaisin hänen sillällään, kunnes nostin hänet lattialla ylös syliini ja tungin uudelleen munani hänen sisäänsä samalla syöden hänen täydellisiä rintojaan. Vahva lihaksikas koheni otti kovan otteen ja nussin häntä tovin, kunnes Lilja oli jo tullossa kuin minäkin. Aloin panna häntä kovempaa ja kovempaa sitten, että Lilja oli pyörtyä.

"MÄ TUUN!" voihkin kovaan ääneen.

" ÄLÄ TUU MUN SISÄLLE, SULLA EI OO KORTSUA"

En kerren nyt vetämään kyrpääni pois hänen sisältään vaan töynsin kyllini pohjalle asti täyttäen koko hänen pillunsa spermallani. Otin kyllini pois ja spermaa alkoi tippua Lilja pillusta lattialle edelleen hän minun syllissäni. Laskin hänet sylistäni ja suutelimme hetken kiihkeästi ja aloimme sitten pukea.

"Sanoin että tuu mun sisään. No ainakin mun lapsesta tulee iso munanen" Lilja virnuili.

6

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä piditte?

• Anonyymi00002

Parempi kuin ei mitään.
        Ja koulunkäynti loppui teillä molemmilla lapsenne hoitoon.
        Nuoruuden ilot jäi teillä molemmilla kokematta.
        Sääliksi käytte ja kaikki vain tuon 25 senttisesi takia. Olisi ollut 10 senttiä lyhyempi niin olisitte saaneet nauttia nuoruuden iloista kumpikin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Parempi kuin ei mitään.
        Ja koulunkäynti loppui teillä molemmilla lapsenne hoitoon.
        Nuoruuden ilot jäi teillä molemmilla kokematta.
        Sääliksi käytte ja kaikki vain tuon 25 senttisesi takia. Olisi ollut 10 senttiä lyhyempi niin olisitte saaneet nauttia nuoruuden iloista kumpikin.

Se oli salasuhde ja Lilja sanoi poikaystävälleen että se on heidän lapsi. Minä pääsin nussimaan muita naisia, kun Liljalla oli jo lapsi.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se oli salasuhde ja Lilja sanoi poikaystävälleen että se on heidän lapsi. Minä pääsin nussimaan muita naisia, kun Liljalla oli jo lapsi.

Ja Liljan poikaystävällä oli tietenkin vain sellainen kymmensenttinen vai?

• Anonyymi00005

Siis mitä helvettiä, tyttö kielsi päästämästä sisään ja heti aktin jälkeen sanoikin käskeneensä laukeamaan sisäänsä. Ja ihan vain saadakseen suurimunaisen lapsen.
      Ja miten muka tuo tulevan lapsen suurimunaisuus.. no en oikein osaa edes ymmärtää kirjoituksesi logiikkaa. Meinasitko, että tyttökin olisi suurimunainen ja ihan vain sen takia, että hänen isänsä on suurimunainen? Jos nyt yhdestä kerrasta edes tulee raskaaksi, harvoin kuitenkaan onnistuu niin sujuvasti. Kun lapsi saattaa olla myöskin tyttö ja tytöillä nyt harvemmin on munaa, suurta tai pientä.
      Ja lisäksi, täytyy olla todella löysä pillu, jos sinne pystyy työntämään 25-senttisen mulkun pohjaa myöden, 25-senttinen kun yleensä on vielä keskivertoa paksumpikin.
      Ja ottaen vielä huomioon, että tämä "Lilja" oli kirjoituksen perusteella poikkeuksellisen pienikokoinen pimu.
      Fantasian nyt kuitenkin voisi kirjoittaa siten, että se olisi tarinana looginen ja uskottava.

• Anonyymi00006

Anteeksi. Lopussa oli kirjoitusvirhe ja tämä oli ensimmäinen tarinani joten on vielä paljon tekemistä ja korjattavaa.

Anteeksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      116
      4576
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3280
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2972
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1839
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe