Miten palstalaisilla. Ikuisuuskysymys täällä.
Eli flirttailetko siksi, että olet ihastunut ja haluaisit saada flirttisi kohteen treffeille tai muuten kiinnostumaan sinusta.
Vai, flirttailetko vaan, koska se on aina ollut tapasi suhtautua ja jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa??
Flirttailetko saadaksesi flirttis kohteen vai onko se vaan tapasi
21
289
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vain, jos olen tosissani hänen kanssaan. En koskaan huvikseni.
- Anonyymi00012
Noniin, muiden vastauksia lukeneena... En flirttaile muuten, kuin katselemalla miestä ja uskallan katsoa silmiin pitkäänkin, vaikka ei oltaisi/oltu koskaan juteltu.
- Anonyymi00002
En flirttaile jos ei möllöttämistä lasketa siksi.
- Anonyymi00004
Ei lasketa. 😂
- Anonyymi00003
En mielestäni edes osaa flirttailla. Minulla on ollut n. alle parikymppisestä asti suurin osa kavereista miehiä, johtuen työ- ja opiskelutaustasta. Nykyään on sitten (onneksi) jo naisystäviäkin. Ehkä jopa enemmistö. Mielestäni käyttäydyn siis samalla tavoin mies- ja naispuolisten tuttujen kanssa. Mutta luulen, että minusta huomaa helposti, että olen ihastunut. Minun on vaikea pelata mitään pelejä miesten kanssa, koska en ole tottunut siihen. Ja se ihastuminen voi näyttää flirtiltä. Kaivattuni on siis ainoa, johon olen ollut ihastunut viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Nainen55+- Anonyymi00005
Miten suhtaudut siihen jos sinulle flirttaillaan? Jos esim. kaivattusi tekee niin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen jos sinulle flirttaillaan? Jos esim. kaivattusi tekee niin?
En välttämättä tunnista flirttiä, ellei selkeästi puhuta vihjailevasti, isketä silmää tai ehdoteta romanttisia treffejä. Mielestäni kaivattuni ei ole flirttaillut minulle ja hyvä niin. En oikein pidä sellaisesta enkä osaa suhtautua. Saatan olla tyly flirttailijoille.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En välttämättä tunnista flirttiä, ellei selkeästi puhuta vihjailevasti, isketä silmää tai ehdoteta romanttisia treffejä. Mielestäni kaivattuni ei ole flirttaillut minulle ja hyvä niin. En oikein pidä sellaisesta enkä osaa suhtautua. Saatan olla tyly flirttailijoille.
Etkö oikeasti pitäisi jos kaivattusi flirttailisi sinulle? Onko hän silloin kaivattu vai joku haave?
-sivusta sivukysymys - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Etkö oikeasti pitäisi jos kaivattusi flirttailisi sinulle? Onko hän silloin kaivattu vai joku haave?
-sivusta sivukysymysAjatus tuntuu epämukavalle, koska olen varattu. En näkisi siinä järkeä enkä tiedä, miten siihen pitäisi suhtautua. Kutsun häntä kaivatuksi, koska kaipaan häntä ja hän on ajatuksissa, silloin kun ei nähdä.
- Anonyymi00009
En flirttaile ihastuneenakaan. Flirttailu saa olon vain vaivaantuneeksi, myös vastaanottajana. Ei ole minun juttuja flirttailut.
- Anonyymi00010
Minulla ei ole ollut koskaan tapana flirttailla kenellekään!
- Anonyymi00011
En ole koskaan flirttaillut. Ei tule luonnostaan, enkä välitä. Toinen kiinnostuu, jos kiinnostuu.
- Anonyymi00013
Vähän saatan kai joskus härnätä, ihan vahingossa mutta tositarkoituksella.
- Anonyymi00014
Miten härnäät?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten härnäät?
Tarvitaan sellerinvarsia (mielellään märkiä), vispilä, ja lentäjänlasit.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisihan toi nyt pitänyt tietää 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vahingossa on nuo mukana? Sivusta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä vinkki, jos näen jollain nuo mukana, niin jään odottamaan flirttiä.
Vispilänkauppaa siis… - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vahingossa on nuo mukana? Sivusta.
Peruseväät töihin? Kaikki mitä, millä ja miltä syödään..
- Anonyymi00018
Flirttaan koska haluan ihanan naisen tietävän, että pidän hänestä ja olisin valmis etenemään...
- Anonyymi00021
En osaa flirttailla. En ole koskaan osannut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216190Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite915826Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993819- 1263792
- 1281575
- 571487
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301402- 381209
- 451193
- 271177