Olen pahoillani mutta

Anonyymi-ap

En ole sinun käytettävissä, jos sinulla on elämässäsi ikävää tai tylsää. Säätele tunteitasi jonkun muu kanssa.

38

496

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuntomerkkejä vähän kenelle osoitettu...
      Onko naiselta vai mieheltä?

• Anonyymi00011

Naiselta miehelle.

• Anonyymi00015

Palstanainen evvkiinnostaa.

• Anonyymi00002

Saat olla pahoillasi jos haluat.

• Anonyymi00008

Kiva että saan 😊🙏

• Anonyymi00003

Joo, niinhän mä olen tehnytkin..😃

• Anonyymi00004

Tiedetään, monenkin muun.

• Anonyymi00007

No jos se sinun elämääs helpottaa, niin oma on elämäsi. Olisin iloinen jos helpottaisit kokonaan joidenkin toisten kanssa, etkä enää lähestyis minua.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No jos se sinun elämääs helpottaa, niin oma on elämäsi. Olisin iloinen jos helpottaisit kokonaan joidenkin toisten kanssa, etkä enää lähestyis minua.

Millähän kentällä lähestyminen on kielletty?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Millähän kentällä lähestyminen on kielletty?

Varmaan ihan kaikilla, jos vaan pelailet toisella ihmisellä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tiedetään, monenkin muun.

Ohi...

• Anonyymi00026
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Varmaan ihan kaikilla, jos vaan pelailet toisella ihmisellä.

Älä ole noin tosikko, kukaan pelaa mitään. Kuka nyt anonyymipastalla pelailee. Alahan herätä!

• Anonyymi00005

Et ole yhtään pahoillasi.

• Anonyymi00006

Tämä. Aloin luottamaan häneen pikkuhiljaa ihan vain tajutakseni, että hän käyttää minua siihen, että saa dopamiinitasonsa ylös. Olin tyhmä, mutta hyvä, että tajusin sen täsä vaiheessa.

• Anonyymi00032

Lapsuuden kehityksellinen trauma? Traumakemiaa teidän välillänne?

• Anonyymi00009

Ehkä halusi jotain paljon enemmän susta.

• Anonyymi00013

Jos halusi, niin ei sitä sanonut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos halusi, niin ei sitä sanonut.

Mulle kävi niin, että kerroin useampaan kertaan mitä kaipaan oikealta parisuhteelta, mutta toinen tavallaan joka kerta hyppäsi sen yli turhana asiana. Odottelin ja toivoin, ja yritin kertoa, mutta ei. Ymmärrän nyt, että kummankin oleelliset toiveet pitää tulla kuulluksi ja vastatuksi aika nopeaan…

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mulle kävi niin, että kerroin useampaan kertaan mitä kaipaan oikealta parisuhteelta, mutta toinen tavallaan joka kerta hyppäsi sen yli turhana asiana. Odottelin ja toivoin, ja yritin kertoa, mutta ei. Ymmärrän nyt, että kummankin oleelliset toiveet pitää tulla kuulluksi ja vastatuksi aika nopeaan…

Samoin kävi itselle. Kunnes ymmärsin lähteä.

• Anonyymi00014

Taasko aloitat. Hommaa nyt nainen vaikka päiväkirja. Tai kirjoita viestisi niin että käsittelet tunteitasi etkä vaan pahoita muiden mieltä.

• Anonyymi00017

Kiinnostaa tietää miksi puhut "muista" vai tarkoitatko itseäsi? Omitko usein anonyymien viestejä? Koetko olevasi "palstapoliisi"? Saako tietyntyyppiset otsikot sinut reagoimaan, koska alitajuisesti koet niiden olevan itsellesi, vaikka kirjoitat "muista"? - sivuhuomio

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiinnostaa tietää miksi puhut "muista" vai tarkoitatko itseäsi? Omitko usein anonyymien viestejä? Koetko olevasi "palstapoliisi"? Saako tietyntyyppiset otsikot sinut reagoimaan, koska alitajuisesti koet niiden olevan itsellesi, vaikka kirjoitat "muista"? - sivuhuomio

En. Lukenut nyt vaan avautumisia ja syylistämisiä sivusta viikkotolkulla. Aika puuduttavaa. Kummalisia ja sekopäisiä kuvitelmia sinulla.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En. Lukenut nyt vaan avautumisia ja syylistämisiä sivusta viikkotolkulla. Aika puuduttavaa. Kummalisia ja sekopäisiä kuvitelmia sinulla.

Ohi, sekoitat johonkin toiseen. Hän ei kirjoittaisi syylistämisestä. Ei kannata tätä omia, ei ole sinulle.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja tunnistit tuosta aloituksesta jonkun? 😂 Huh-huh! Nyt on pakko antaa Sherlokille piste.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ja tunnistit tuosta aloituksesta jonkun? 😂 Huh-huh! Nyt on pakko antaa Sherlokille piste.

Joo, tuli kirjoitusvirhe.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juu näin tein ja osuin oikeaan.

• Anonyymi00016

Mä oon tajunnut, että tosi monet varatut miehet tekee tätä. He ei ole valmiita oikeasti pettämään vaimojaan, mutta he ihastuvat johonkin naiseen ja kestävät sitä puuduttavaa arkeaan ihastuksen voimalla. Kurjaa vain sille naiselle, jos ihastuu oikeasti ja kuvittelee jotakin enemmän.

• Anonyymi00022

En tiedä mitä tietty paljon nuorempi olisi minusta halunnut, mutta minä en halunnut hänestä mitään!

• Anonyymi00023

Totta. Ehkä ei aina voi valita tunteitaan. Jos toinen on varattu ja toinen ei, niin vapaan kannattaa ehkä etsiä toinen vapaa tunteittensa kohteeksi.

• Anonyymi00033

Mä oon tajunnut et tosi monet naiset tekee samoin. Ja ihastuin semmoiseen kun en edes tiennyt tai ajatellut varatuksi.

• Anonyymi00025

Ei ole tylsää, kaikki on ihan hyvin valtakunnassa. Tämän paremmin ei tällä hetkellä ei voi olla. Kaikki asiat mennyt ihan hyvin, ole ihan ilman stressiä sinäkin...

• Anonyymi00027

Ei tarvi olla pahoillaan kun käsittelet pskapäätä.

• Anonyymi00028

Ei niin ja jossain vaiheessa siitä tietää muutkin!

• Anonyymi00036
        UUSI

Muistuupa mieleeni tässä muutama päivä sitten, kun nousi hirvittävä 💩-mysky siitä, kun joku neito oli ghostattu, mutta ei itse ollut saanut sanottua mielensäpahoittumista tyypille vaan tuli tänne itkemään. Mies oli onnellisen tietämätön toisen toiminnasta ja se oli monesta naisoletetusta oikein. Eli voisiko nämä naiset opetella puhumaan asiat sille kohteelleen? Täällä on turhaa pilata palstaa ja sitten kun joku toinen kirjoittaa yhtä turhaa, niin vedätte hernekeittoa kitusiin.

• Anonyymi00029

Kotona, olen 169 65 c rinnat, treenattu vartalo. Saa tulla.

• Anonyymi00030

Kiinnostaa rinnattomat miehet.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiinnostaa rinnattomat miehet.

Joo sama!

• Anonyymi00037
      UUSI

tiedän että haluat miestä : c se vähän harmittaa mutta niin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      102
      2304
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      222
      1940
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1762
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1326
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1230
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1118
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      832
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      691
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      675
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      670
    Aihe