Miten kyseinen tutkinto vaikuttaa siivousalalla työllisyyteen? Vaikuttaako se palkkaan? Onko sillä mitään muuta merkitystä siivousalalla kuin välipykälä perussiivoojan ja palveluvastaavan välillä?
Laitoshuoltajan ammattitutkinto
5
1176
Vastaukset
- ehkä......
firmasta ja mikä tes on käytös mut sen tiedän et L&T:llä ei kyl vaikuta mitenkään palkkaan toi koulutus...siivoustöitä kyl luulis löytyvän jos on tutkinto...
- mir
Olen itse L&T:llä esimiehenä ja itse kyllä nostan ammattitutkinnon käyneiden palkkaa.. En pysty sitä paljoa nostamaan, mutta nostan kuitenkin, koska onhan se kannuste ja näyttää, että työnantaja arvostaa sitä, että haluat itseäsi kouluttaa! Hyvää kesänjatkoa teille kaikille!
- nostaa
mir kirjoitti:
Olen itse L&T:llä esimiehenä ja itse kyllä nostan ammattitutkinnon käyneiden palkkaa.. En pysty sitä paljoa nostamaan, mutta nostan kuitenkin, koska onhan se kannuste ja näyttää, että työnantaja arvostaa sitä, että haluat itseäsi kouluttaa! Hyvää kesänjatkoa teille kaikille!
ja ketkä ei.....onhan se hyvä et löytyy niitä hyviäki esimiehiä jotka maksavat hyville työntekijöille vähän "ekstraa" mut ikävä kyllä taitaa olla niin et aika moni esimies yrittää taas kusettaa tossa palkka asiassa...hyvä jos maksetaan edes tessin mukaista palkkaa.Mun pomo yrittää kusettaa minkä kerkee ja se ei tosiaankaan aio mitään ekstroja maksella kenellekkään...
- Esimies ei aina kuseta
nostaa kirjoitti:
ja ketkä ei.....onhan se hyvä et löytyy niitä hyviäki esimiehiä jotka maksavat hyville työntekijöille vähän "ekstraa" mut ikävä kyllä taitaa olla niin et aika moni esimies yrittää taas kusettaa tossa palkka asiassa...hyvä jos maksetaan edes tessin mukaista palkkaa.Mun pomo yrittää kusettaa minkä kerkee ja se ei tosiaankaan aio mitään ekstroja maksella kenellekkään...
On tää ihmeellinen palsta. Mitä vitun kommareita te oikein olette. Ajatelkaa nyt ihmeessä vähän sieraimianne pitemmälle. ei se esimies saa sen enempää palkkaa, onnistuuko se pimittämään teiltä egen vai ei. Esimies on rehti ja mukava, jos TEKIN olette, mutta jos jouku lieroilee, niin 9 tapausta 10:stä se on joku kouluttautumaton patalaiska vastuunpakoilija - ja näitä riittää!!! Katsokaa nyt peiliin, jos rohkeutenne riittää! Missä on ammattiylpeys, tahto tehdä hyvää työtä, moraali...tuntekaa vastuuta ja olkaa esimerkkäjä. Ei aina pidä olla ulosmittausmentaliteetti, mulle kaikki ilman mitään vastavaatimjuksia. METSÄ VASTAA KUTEN SINNE HUUDETAAN!!!
- minttu
Kyllä vaikuttaa työnsaantiin koulutus. Itse sain paikan kun valmistuin laitoshuoltajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634000Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442085- 471967
- 471758
- 321644
- 301546