mistä ILMAISET kotisivut???!!!

cat.girlie

Voisiko joku kertoa kotisivujen tekopaikan?(KertokaA) Ja sen täytyisi olla ILMAINEN!!!

286

91311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • cat.girlie

        Kiitos sinulle TOSI paljon!


      • homepage
        cat.girlie kirjoitti:

        Kiitos sinulle TOSI paljon!

        Oleppas hyvä vaan! =)


      • ilmaisista palveluista
        homepage kirjoitti:

        Oleppas hyvä vaan! =)

        Hyvä lista/vertailu kotisivupalveliuista osoitteessa:
        http://www.ilmainenkotisivu.info/

        Käsittääkseni suosituin ilmaispalvelu on www.atspace.com


      • Neq

        kotisivu.org
        suntuubi.com
        webs.com
        freewebs.com
        aava-avaa.fi


      • clairee

        Olen kokeillut näitä kaikkia, ja valaisen teitä mielipiteilläni. (Huom! Paremmuusjärjestyksessä)

        1. Freewebs ; Ei ole suomenkielinen, mutta itseäni ei haittaa tippaakaan. Saa html-sivut, ja ne ovat toki TÄYSIN ilman mainoksia. EASYllä on vain yksi mainos ylänurkassa, easyyn saa myös käytettyä html-koodeja. Freewebsin html osio on siis täysin koodeilla tehtävä sivu, joka tekee tuloksesta miljoona kertaa hienomman. Suositten tätä.

        2. Suntuubi ; Huonompi kuin Freewebs, mutta suomenkielinen. Sivuilla paljon mainoksia, eikä käytössä ole kuin valmisulkoasuja. Html-koodia voi tökätä hieman sekaan, mutta html-sivuja ei pysty tekemään, toisin kun freewebsissä. Ulkoasuissa pystyy toki muokkaamaan fontteja tai otsikko/yläkuvaa, mutta tulos nyt on mitä on. Käytössä kuitenkin melko hyvät vieraskirjat, kuvagalleria, foorumi yms. Foorumi ei ole kovin hyvä, mutta toimiva.

        3. Webbisivu ; Todella huono, valmisulkoasut lähes hirveitä eikä todellakaan pysty tekemään html-sivuja, koodia tietääkseni silti pystyy hieman laittamaan. En suosittele.


      • ygyg be7giyn
        ilmaisista palveluista kirjoitti:

        Hyvä lista/vertailu kotisivupalveliuista osoitteessa:
        http://www.ilmainenkotisivu.info/

        Käsittääkseni suosituin ilmaispalvelu on www.atspace.com

        www.suntuubi.com


      • nakkeee
        clairee kirjoitti:

        Olen kokeillut näitä kaikkia, ja valaisen teitä mielipiteilläni. (Huom! Paremmuusjärjestyksessä)

        1. Freewebs ; Ei ole suomenkielinen, mutta itseäni ei haittaa tippaakaan. Saa html-sivut, ja ne ovat toki TÄYSIN ilman mainoksia. EASYllä on vain yksi mainos ylänurkassa, easyyn saa myös käytettyä html-koodeja. Freewebsin html osio on siis täysin koodeilla tehtävä sivu, joka tekee tuloksesta miljoona kertaa hienomman. Suositten tätä.

        2. Suntuubi ; Huonompi kuin Freewebs, mutta suomenkielinen. Sivuilla paljon mainoksia, eikä käytössä ole kuin valmisulkoasuja. Html-koodia voi tökätä hieman sekaan, mutta html-sivuja ei pysty tekemään, toisin kun freewebsissä. Ulkoasuissa pystyy toki muokkaamaan fontteja tai otsikko/yläkuvaa, mutta tulos nyt on mitä on. Käytössä kuitenkin melko hyvät vieraskirjat, kuvagalleria, foorumi yms. Foorumi ei ole kovin hyvä, mutta toimiva.

        3. Webbisivu ; Todella huono, valmisulkoasut lähes hirveitä eikä todellakaan pysty tekemään html-sivuja, koodia tietääkseni silti pystyy hieman laittamaan. En suosittele.

        Suntuubissa on muitakin kuin valmiita ulkoasuja et vaan osaa käyttää?!


      • Chel
        Neq kirjoitti:

        kotisivu.org
        suntuubi.com
        webs.com
        freewebs.com
        aava-avaa.fi

        www.suntuubi.com on paras paikka, voi ilmaiseksi väsertää kotisivut, suomenkielinen ja selkeä.

        www.webs.com on kans yks paikka jossa voi väsätä kotisivut, mutta se on englanninkielinen, jos yrittää kääntäjällä kääntää voin sanoa suoraan tulos on huono. Se kääntää niin huonosti, ettei kukaan siitä saa mitään selvää. x''3 En ainakaan itse ole ikinä oppinut Websistä mitään koska Englantini ei ole mikään paras.


      • omtcg
        Neq kirjoitti:

        kotisivu.org
        suntuubi.com
        webs.com
        freewebs.com
        aava-avaa.fi

        ainaki toi aava-avaa on maksulinen


      • omhjik
        clairee kirjoitti:

        Olen kokeillut näitä kaikkia, ja valaisen teitä mielipiteilläni. (Huom! Paremmuusjärjestyksessä)

        1. Freewebs ; Ei ole suomenkielinen, mutta itseäni ei haittaa tippaakaan. Saa html-sivut, ja ne ovat toki TÄYSIN ilman mainoksia. EASYllä on vain yksi mainos ylänurkassa, easyyn saa myös käytettyä html-koodeja. Freewebsin html osio on siis täysin koodeilla tehtävä sivu, joka tekee tuloksesta miljoona kertaa hienomman. Suositten tätä.

        2. Suntuubi ; Huonompi kuin Freewebs, mutta suomenkielinen. Sivuilla paljon mainoksia, eikä käytössä ole kuin valmisulkoasuja. Html-koodia voi tökätä hieman sekaan, mutta html-sivuja ei pysty tekemään, toisin kun freewebsissä. Ulkoasuissa pystyy toki muokkaamaan fontteja tai otsikko/yläkuvaa, mutta tulos nyt on mitä on. Käytössä kuitenkin melko hyvät vieraskirjat, kuvagalleria, foorumi yms. Foorumi ei ole kovin hyvä, mutta toimiva.

        3. Webbisivu ; Todella huono, valmisulkoasut lähes hirveitä eikä todellakaan pysty tekemään html-sivuja, koodia tietääkseni silti pystyy hieman laittamaan. En suosittele.

        käytän webbisivua ja mielestäni se on hyvä paikka, sivut ovat toki vissi valmissivuja mutta siellä on teemoja joita saa mm itsetehtyy ja ne vaikuttavat sivuihin.


      • Saffu
        cat.girlie kirjoitti:

        Kiitos sinulle TOSI paljon!

        Älä kiittele tollasii, se on vaan windows liven sisäänkirjautuminen,


      • lea2
        ygyg be7giyn kirjoitti:

        www.suntuubi.com

        http://webbis.fi
        Todella helppo, selkeä, suomenkielinen ja ilmainen.


      • bloggaaaaja

      • uhri1
        clairee kirjoitti:

        Olen kokeillut näitä kaikkia, ja valaisen teitä mielipiteilläni. (Huom! Paremmuusjärjestyksessä)

        1. Freewebs ; Ei ole suomenkielinen, mutta itseäni ei haittaa tippaakaan. Saa html-sivut, ja ne ovat toki TÄYSIN ilman mainoksia. EASYllä on vain yksi mainos ylänurkassa, easyyn saa myös käytettyä html-koodeja. Freewebsin html osio on siis täysin koodeilla tehtävä sivu, joka tekee tuloksesta miljoona kertaa hienomman. Suositten tätä.

        2. Suntuubi ; Huonompi kuin Freewebs, mutta suomenkielinen. Sivuilla paljon mainoksia, eikä käytössä ole kuin valmisulkoasuja. Html-koodia voi tökätä hieman sekaan, mutta html-sivuja ei pysty tekemään, toisin kun freewebsissä. Ulkoasuissa pystyy toki muokkaamaan fontteja tai otsikko/yläkuvaa, mutta tulos nyt on mitä on. Käytössä kuitenkin melko hyvät vieraskirjat, kuvagalleria, foorumi yms. Foorumi ei ole kovin hyvä, mutta toimiva.

        3. Webbisivu ; Todella huono, valmisulkoasut lähes hirveitä eikä todellakaan pysty tekemään html-sivuja, koodia tietääkseni silti pystyy hieman laittamaan. En suosittele.

        Älkää missään nimessä hyvät ihmiset asioitte Helppokitisuvujen yrityksen kanssa! Posketon kallis, palvelu on kauhean huono jouduin hermoromahdukseen sen yrityksen ansiosta!

        Ne nuoret "nörtit markinnoivat palveluita agressivisesti , ja suggeroivat kaikkea laitonta esim. sitä että alkaaville yrittäjille on kuulemma "pakko osta kotisuvujen palveluita"

        . Onneksi pääsin kauhean maksun kautta heistä eroon!
        Ja on heille helppohomma "kiskoa" rahat maahanmuuttajlta kun en osannut kuvitella että kotisivujen tekeminen on täysin vapaaehtoista.


    • tietoinen?

      Tiedätkö, että kotisivutila ei käytännöllisesti katsoen enää maksa mitään, esim. www.futuron.org = 18 €/vuosi

      • olen tietoinen

      • homepage

      • Viisas?
        olen tietoinen kirjoitti:

        Miksi maksaa edes sitä 18 euroa, kun ilmaistakin kotisivutilaa löytyy?? =D

        http://groups.msn.com/FileShareFinland/kotisivujenteko.msnw

        "käytännössä ilmainen".. paskaa. Maksaa 18€, se jos mikä on kallista! Järki käteen. On sellasiiki ilmaisten kotisivujen tekopaikkoja, jossa osoitteenkin saa päättää itse. Kunhan se sisältää jonkun tietyn sanan, kuten "reallife" tai "blahblah" tai jtn. Ilmaissivut on melkein sama asia, vain ohjatunpia ja helponpia, eli periaatteessa jopa paljon parempia. Osta roska tai saa raha, sanotaan.


      • *******
        Viisas? kirjoitti:

        "käytännössä ilmainen".. paskaa. Maksaa 18€, se jos mikä on kallista! Järki käteen. On sellasiiki ilmaisten kotisivujen tekopaikkoja, jossa osoitteenkin saa päättää itse. Kunhan se sisältää jonkun tietyn sanan, kuten "reallife" tai "blahblah" tai jtn. Ilmaissivut on melkein sama asia, vain ohjatunpia ja helponpia, eli periaatteessa jopa paljon parempia. Osta roska tai saa raha, sanotaan.

        Ehkö ämätöörin mielestä. Toisaalta muistutan, ettei aivat kaikkea kannata nettiin julkaista. Ellet siis tahdo maksaa edes muutamaa kolikkoa, kannattaa miettiä onko netti sinun töitäsi varten.


      • Albia
        Viisas? kirjoitti:

        "käytännössä ilmainen".. paskaa. Maksaa 18€, se jos mikä on kallista! Järki käteen. On sellasiiki ilmaisten kotisivujen tekopaikkoja, jossa osoitteenkin saa päättää itse. Kunhan se sisältää jonkun tietyn sanan, kuten "reallife" tai "blahblah" tai jtn. Ilmaissivut on melkein sama asia, vain ohjatunpia ja helponpia, eli periaatteessa jopa paljon parempia. Osta roska tai saa raha, sanotaan.

        Entäs jos joku ei saa käyttää rahaa nettiin?


      • omhjko
        Albia kirjoitti:

        Entäs jos joku ei saa käyttää rahaa nettiin?

        niinpä koska mää en ainakaan saa


      • pööööörotta
        omhjko kirjoitti:

        niinpä koska mää en ainakaan saa

        Shinybook


    • da daa
      • Avws

        Miten tuota käytetään?


    • likka 06

      Ainakin freewebs on ilmanen. Sen ossa: www.freewebs.com

      • tarmo

        www.suntuubi.com

        40mt tilaa
        helppokäyttöinen ylläpitotyökalu
        kuvagalleria blogi kävijätilastointi keskustelufoorumi löytyy suoraan tuohon. Ai niin suomenkielinen


    • mimmelo

      Osoitteessa www.freewebs.com voi tehdä IHAN ILMAISET kotisivut. Sitten, kun haluat tietää enemmän kirjoita minulle. Pyydä joltakin apua, jos et itse osaa englantia. Eli mene vaan sivuille www.freewebs.com ja pyydä, että joku auttaa sua

      • Martti Servo

        Mikäs tossa www.suntuubi.com :issa muka sitten MAKSAA ilmainenhan sekin on ja vähän parempi kuin kökkö freewebs mä en osannut sillä freewebsillä tehä mitään kun se on niin sekava ja täynnä mainoksia.


      • ku?vaan!kk

        Niin oisi kiva saada apua, koska en ymmärrä pätkääkään freewebsistä... tai mikä olikaan


      • Meikämanne
        Martti Servo kirjoitti:

        Mikäs tossa www.suntuubi.com :issa muka sitten MAKSAA ilmainenhan sekin on ja vähän parempi kuin kökkö freewebs mä en osannut sillä freewebsillä tehä mitään kun se on niin sekava ja täynnä mainoksia.

        Suntuubi on huonompi kuin Freewebs. Freewebsillä voi tehä HTML- kotisivut. Mielestäni Suntuubissa ei?! Freewebsillä on paremmat valmis-ulkoasut! No... Freewebs vaan on parempi...


      • NNata.
        Martti Servo kirjoitti:

        Mikäs tossa www.suntuubi.com :issa muka sitten MAKSAA ilmainenhan sekin on ja vähän parempi kuin kökkö freewebs mä en osannut sillä freewebsillä tehä mitään kun se on niin sekava ja täynnä mainoksia.

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.


      • dfsgsdfgdsgvds
        NNata. kirjoitti:

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.

        freewebsiin voi laittaa kuvia! : P


      • erkki kekkonen
        NNata. kirjoitti:

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.

        kyllä sinne voi pistää kuvi et vaan ossaa laittaa ku oot sellanen vöpelö


      • Täydentäjä
        Meikämanne kirjoitti:

        Suntuubi on huonompi kuin Freewebs. Freewebsillä voi tehä HTML- kotisivut. Mielestäni Suntuubissa ei?! Freewebsillä on paremmat valmis-ulkoasut! No... Freewebs vaan on parempi...

        Mutta, siinä on mainoksia ja sivustot sulkeutuvat jos niitä ei käytä! Suosittelen: www.webs.com


      • Urpoko!?
        Meikämanne kirjoitti:

        Suntuubi on huonompi kuin Freewebs. Freewebsillä voi tehä HTML- kotisivut. Mielestäni Suntuubissa ei?! Freewebsillä on paremmat valmis-ulkoasut! No... Freewebs vaan on parempi...

        Tiesitkö että suntuubissa TÄYTYY tilata sivuja


      • Ninnihukka
        Martti Servo kirjoitti:

        Mikäs tossa www.suntuubi.com :issa muka sitten MAKSAA ilmainenhan sekin on ja vähän parempi kuin kökkö freewebs mä en osannut sillä freewebsillä tehä mitään kun se on niin sekava ja täynnä mainoksia.

        Oon kohta vasta kolmetoista, jos et saa selvää freewebsistä niin painu sinne mistä tulit, eikös englannin opiskelu aloiteta jo kolmannella luokalla? Suntuubi on kökkö, siinä on vaan valmisulkoasuja ja nekin on aika surkeita. Freewebsistä saa selvää jos on hieman älliä. Oon käyttänyt freewebsiä kohta viis vuotta eikä oo ollut mitään ongelmia. Eli seitsämänvuotiaasta asti, joten älä ruikuta ja rupee haukkumaan. Jos et tajuu niin omapa on ongelmas.


      • Ninnihukka
        NNata. kirjoitti:

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.

        Et osaa laittaa freewebsiin kuvia voi tenavaa!


      • helja.h
        NNata. kirjoitti:

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.

        Voi voi! Etkö tosissaankaankaan osaa laittaa kuvia freewebsiin? Ja suntuubiko muka hyvä? LOL! Suntuubi alas, freewebs on paras! XD


      • höröblöö
        Meikämanne kirjoitti:

        Suntuubi on huonompi kuin Freewebs. Freewebsillä voi tehä HTML- kotisivut. Mielestäni Suntuubissa ei?! Freewebsillä on paremmat valmis-ulkoasut! No... Freewebs vaan on parempi...

        Täyttä paskaa toi freewebs! Siis ihan kökkö! Osaan enkkuu ja osaan kaikki jutut tehdä oikein, lopputulos menettelee, mut muuten se on ihan sekavaa! Mulla meni hullun kauan et sain ees etusivun valmiiks!!!!!!!!! Freewebs on siis niin saatanan sekava paikka et ei kannata ees kokeilla! Siellä voi tehdä ihan sellasii ok juttuja mut vaikee löytää kaikki, muokkaukset ja nää, niin pient pränttii siel sun tääl! Suntuubi on siihen verrattuna paras! BUUU FREEWEBSILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koko galaxin paskamaisin sivunteko paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • blöröö
        NNata. kirjoitti:

        Mullaki o suntuubissa kotarit. PAAAAALJNO helpompaa.
        Freewebsille ei voi laittaa kuvia vaikka siellä nin väitetäänki. Freewebs on PASKAAAA.

        Voi websiin laittaa kuvia ite oot joku paskapää kun et ymmärrä mitään mitäsiel lukee


      • Freewebs on paras!
        Ninnihukka kirjoitti:

        Oon kohta vasta kolmetoista, jos et saa selvää freewebsistä niin painu sinne mistä tulit, eikös englannin opiskelu aloiteta jo kolmannella luokalla? Suntuubi on kökkö, siinä on vaan valmisulkoasuja ja nekin on aika surkeita. Freewebsistä saa selvää jos on hieman älliä. Oon käyttänyt freewebsiä kohta viis vuotta eikä oo ollut mitään ongelmia. Eli seitsämänvuotiaasta asti, joten älä ruikuta ja rupee haukkumaan. Jos et tajuu niin omapa on ongelmas.

        Olet aivan oikeassa. Minä aloin käyttää freewebsiä 6 vuotiaana ja vaikka en silloin osannut yhtään englantia, tajusin mitä pitää tehdä kun ksyin rekisteröityessäni pari juttua siskoltani. Loput osasin itse ja tulos oli hieno!


      • sdvsfsfbvsfb
        Täydentäjä kirjoitti:

        Mutta, siinä on mainoksia ja sivustot sulkeutuvat jos niitä ei käytä! Suosittelen: www.webs.com

        Osoite www.webs.com on muuten ihan hyvä, mutta Ä-kirjaimet eivät ainakaan minulla näy oikein. : ( Pystyykö asialle tekemään jotakin?

        Voisiko joku suositella suomalaista sivustoa, jossa voisi tehdä täysin omalla osoitteella edullisesti kotisivun?


      • Opettele
        höröblöö kirjoitti:

        Täyttä paskaa toi freewebs! Siis ihan kökkö! Osaan enkkuu ja osaan kaikki jutut tehdä oikein, lopputulos menettelee, mut muuten se on ihan sekavaa! Mulla meni hullun kauan et sain ees etusivun valmiiks!!!!!!!!! Freewebs on siis niin saatanan sekava paikka et ei kannata ees kokeilla! Siellä voi tehdä ihan sellasii ok juttuja mut vaikee löytää kaikki, muokkaukset ja nää, niin pient pränttii siel sun tääl! Suntuubi on siihen verrattuna paras! BUUU FREEWEBSILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koko galaxin paskamaisin sivunteko paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Freewebs on käytännöllisen helppo, jos vain osaisit käyttää sitä. Suntuubin laittomekanismi on huomattavasti hankalampi, ja sekavampi kuin Freewebsissä. Freewebs on muutenkin uudistunut totaallisesti, ja sitä on helpompi käyttää.
        Jos et osaa käyttää sitä, niin parasta olla haukkumatta sitä.


      • Suntuubi alas!
        Martti Servo kirjoitti:

        Mikäs tossa www.suntuubi.com :issa muka sitten MAKSAA ilmainenhan sekin on ja vähän parempi kuin kökkö freewebs mä en osannut sillä freewebsillä tehä mitään kun se on niin sekava ja täynnä mainoksia.

        Kröhöm...
        Suntuubi on ihan hanurista...
        Se maksaa..
        Selitys: Kun sinulla on suntuubissa oma sivu niin sinulla on blogi,vieraskirja yms.
        On yksi laatikko jossa lukee että milloin ne lisäominaisuudet poistetaan..
        Jos haluaa lisää aikaa niin pitää ostaa jotain ihme kolikoita suntuubiin oikeella rahalla...Ja kestävyys aika on liian lyhyt..Ja kun olet ostanut lisäaikaa niin saat vain hieman lisäaikaa..Ja sitten puum lisäaika loppumassa osta lisää...


    • Jitu
      • Pirjor

        Kokelin tuota suntuubia vaikka en ole koskaan nettisivuja tehnyt niin jopa minä onnistuin! Eihän se mun sivusto mikään luomus ole mutta silti.

        Pirjor 55v


      • H♥♥♫
        Pirjor kirjoitti:

        Kokelin tuota suntuubia vaikka en ole koskaan nettisivuja tehnyt niin jopa minä onnistuin! Eihän se mun sivusto mikään luomus ole mutta silti.

        Pirjor 55v

        Kuka nyt ei osais suntuubilla tehdä sivuja??? Kuka tahansa siihen pystyy, mut siel on vaan niin kökköjä ne valmisulkoasut! Freewebs on mun mielest ainakin paljon parempii!


    • Tiieeddään.

      Noh, esim www.freewebs.com
      Sieltä saa hyvän kotisivutilan.
      Ja Freewebistä saa myös:
      Guesbookin, gallerian, käviälaskurin.
      Niin siis jos rekistöröidyt, saat sille sivulle.

      • Kuinka;)

        mihin sit pitää mennä ku on menny freewebsin etusivulle ja voiko sen valita suomenkielellä jos niin miten?? kiitti jos vastaat!!!


      • Pirjor
        Kuinka;) kirjoitti:

        mihin sit pitää mennä ku on menny freewebsin etusivulle ja voiko sen valita suomenkielellä jos niin miten?? kiitti jos vastaat!!!

        Ei siinä freewebsissä ole suomenkieltä. Tee suntuubilla ne sivut jos haluat suomenkieltä. Omasta mielestäni tuo suntuubi on paljon paree kuin freewebs. Jostain syystä toi freewebs on mulle tosi hidas. En tiedä johtuuko jostain omista asetuksista vai mitä.


    • maria_89

      www.suntuubi.com, siellä saa tehtyä ilmaiset kotisivut hetkessä! Jos haluaa todella hyvät kotisivut en tiedä paikkaa, mutta ihan ok kuntoiset saa kun menee osoitteeseen: www.suntuubi.com.

      • MattiIlmari

        Toi suntuubi.com oli tosi nasta mäkin innostuin kotisivujen tekemisestä! Itse opin nopeiten sillä tekemisen kun katsoin minkälaisia sivuja muut oli tehneet.


    • donna_!

      Suomalainen palvelu jossa on todella helppoa tehdä kotisivut!!

      • EmppuX

        Heh hauskaa hajotaa toinen tykkää suntuubi.com ja toinen webbisivu.com jutusta. Itse testasin molempia ja kyllä toi suntuubi.com on huomattavasti monipuolisempi ja mielestäni paljon parempi kuin edellinen webbisivu. Suntuubissa taitaa noita sivujakin olla useita tuhansia joten suosisin sitä.


      • Typsy
        EmppuX kirjoitti:

        Heh hauskaa hajotaa toinen tykkää suntuubi.com ja toinen webbisivu.com jutusta. Itse testasin molempia ja kyllä toi suntuubi.com on huomattavasti monipuolisempi ja mielestäni paljon parempi kuin edellinen webbisivu. Suntuubissa taitaa noita sivujakin olla useita tuhansia joten suosisin sitä.

        ...webbisivu on parempi, kuin suntuubi. Vaikka webbisivu ei ookkaa nii 'monipuolisempi', mut tykkään webbisivusta enemmän. Vaikka.. makuasioistahan EI voi kiistellä. :)


      • No sama se...
        Typsy kirjoitti:

        ...webbisivu on parempi, kuin suntuubi. Vaikka webbisivu ei ookkaa nii 'monipuolisempi', mut tykkään webbisivusta enemmän. Vaikka.. makuasioistahan EI voi kiistellä. :)

        Mitä suntuubissa voi muka tehä? Ei voi ees kuvia lisätä kuvagalleriaan. Frreewebs.com on parempi.


      • Antero anakonda
        No sama se... kirjoitti:

        Mitä suntuubissa voi muka tehä? Ei voi ees kuvia lisätä kuvagalleriaan. Frreewebs.com on parempi.

        Mitäs sä sekoilet suntuubista löytyy erinomainen kuvagalleria johon voi lisätä niitä kuvia. Kannattaisi tutustua ennenkuin kommentoi. LOL


      • Webbisivu.com

        Tein webbisivu.com sivuille kotisivut... En saa lisättyä kun kaksi kuvaa per sivu ja en ymmärrä ohjetta:
        "Galleriassa näet kuvan url-osoitteen, kopioi tämä osoite leikepöydälle (CTRL C, tai hiiren kakkospainike ja valikosta kopioi), voit myös kirjoittaa kuvan osoitteen vaikka paperille. Tämän jälkeen mene sivun muokkaukseen klikkaa editorista "insert image"-painiketta. Selaimeen aukeaa ikkuna joka kysyy "insert a url" -syötä tähän ikkunaan kuvasi url-osoite ja paina OK. Nyt sinun pitäisi nähdä kuvasi."

        Osaako joku auttaa??? Ja vielä, et kuinka saan vaihdettu ewsim. toisen kuvan etusivulle??


      • minä vaan

        onkose ilmanen ??????


      • Myrskylän mies
        Webbisivu.com kirjoitti:

        Tein webbisivu.com sivuille kotisivut... En saa lisättyä kun kaksi kuvaa per sivu ja en ymmärrä ohjetta:
        "Galleriassa näet kuvan url-osoitteen, kopioi tämä osoite leikepöydälle (CTRL C, tai hiiren kakkospainike ja valikosta kopioi), voit myös kirjoittaa kuvan osoitteen vaikka paperille. Tämän jälkeen mene sivun muokkaukseen klikkaa editorista "insert image"-painiketta. Selaimeen aukeaa ikkuna joka kysyy "insert a url" -syötä tähän ikkunaan kuvasi url-osoite ja paina OK. Nyt sinun pitäisi nähdä kuvasi."

        Osaako joku auttaa??? Ja vielä, et kuinka saan vaihdettu ewsim. toisen kuvan etusivulle??

        Sama ongelma!
        Aiemmin voi siirtää suoraan omasta tiedostostaan kuvat sivulle, nyt ei sitten mitenkään, edes sen gallerian kautta?

        Saitkos apua?


      • Suntuubin fani!
        No sama se... kirjoitti:

        Mitä suntuubissa voi muka tehä? Ei voi ees kuvia lisätä kuvagalleriaan. Frreewebs.com on parempi.

        Kyllä suntuubiin voi lisätä kuvia!Meet sinne kuvagalleriaan ja siinä on selaa!Klikkaa sitä ja eti ne sun kuvat jotka sinne haluut laittaa sinne.Sitten,kun löydät paina "LÄHETÄ" jos et ole tyytyväinen poista tai jos haluat perua sen ennen kuin kerkiät lähettää pain "DELETE"niin yksin kertaista!Itse vallan käytän sunttubia!Se on paljon parempi kuin webbisivu,mutta löytyy siitäkin huonoja puolia,kuten melkein kaikki mitä haluut siihen lisää maksaa!Webbisivussa ei!Webbisivus taas on niin,että alkoasu ei ole paras mahdollinen.Webbisivussa on sekin(monien muiden joukosta),että sinä voit tehdä niin monta sivua sinne kuin tahdot.Ei tarvi sähköpostia!Kaikki sivut ovat omalla tavallaan hyviä!Olen kokoillut fraawebisä,suntuubi,webbisivuja,mutta en nettisivu.orgia.Voui olla ihan hyvä!KIannaata koklata.Eli tässä olisi nyt paremmuus järjestys....

        1.Ehkä olisi freewebs tai suntuubi
        2.Kait nettisivu.org
        3.webbisivu

        Mutta maku asioista ei voi kiistellä!


        P.S.Jos teet suntuubiin 2 sivut pittää olla 2 erillistä s.postia!


      • Suntuubin ????????
        minä vaan kirjoitti:

        onkose ilmanen ??????

        Suntuubi on ilmanen.


      • Vahva mielipide
        No sama se... kirjoitti:

        Mitä suntuubissa voi muka tehä? Ei voi ees kuvia lisätä kuvagalleriaan. Frreewebs.com on parempi.

        Kaikille niille jotka valittaa, että Suntuubiin ei voi lisätä kuvia edes kuvagalleriaan! Sinne voi sisältö sivuilekin lisätä kuvia ilman rumaa galleriaa!!! Ja tiedoksi, kuka käski käyttää Suntuubin VALMISULKOASUJA???????????????? Käykää tuolla:www.origami.suntuubi.com . Siinä näette kuinka hienoja suntuubin sivuistakin saa!!! Lisäksi Suntuubista saa oikein selkeät ja pienellä vaivalla. Webissä saa säätää koko päivän!!!


      • Albia

        Onko tuolla kaikki ohjeet, yms suomeksi?


      • Booakaikentietävä
        minä vaan kirjoitti:

        onkose ilmanen ??????

        Ei suntuubi on maksullinen hieman myöhemmin...


    • net.uk.com
    • net.uk.com
      • D'oh!

        tota voisko joku laittaa sellasen sivun missä ei tule tekijäsivun nimeä siis ei esim:
        http//www.omasivu.palvelunnimi.com
        TAI
        http//www.palvelunnimi.com/omasivu

        ps: SEN PITÄÄ OLLA ILMANEN!


      • Elboc
        D'oh! kirjoitti:

        tota voisko joku laittaa sellasen sivun missä ei tule tekijäsivun nimeä siis ei esim:
        http//www.omasivu.palvelunnimi.com
        TAI
        http//www.palvelunnimi.com/omasivu

        ps: SEN PITÄÄ OLLA ILMANEN!

        www.omanimi.suntuubi.com

        eli löytyy osoitteesta suntuubi.com ite oon tykännyt


    • No tuolla

      Käy ossassa: www.frreewebs.com (just pitää olla kaks ärrää ei muute mee) Sieltä löytyy!

      • Meikämanne

        Eipäs! Yks R vaa! Freewebs, ei Frreewebs!!!!!!


      • Freewebs
        Meikämanne kirjoitti:

        Eipäs! Yks R vaa! Freewebs, ei Frreewebs!!!!!!

        Tietääkö kukaan miten freewebsin foorumin saa omille sivuille? Itse yritin, mutta en ymmärtänyt siitä mitään.


      • en oo typerä!

        Siis www.freewebs.com sieltä ne kotisivut on


    • koti sivun tekijä

      voit tehä koti sivun vaikka suntuubissa

      • Rohee

        Meikä väsäs suntuubiin sivut ja jopa mä osasin ne sinne tehä. Ite olen tyytyväinen.


      • Shelley94

        Suntuubi on huono, koska sinne ei voi muualle ladata kuvia, kuin kuvablogiin vai mikä se olikaan.. Freewebs on ihan hyvä, mutta välillä ärsyttvää.. Mutta silti Freewebs on tähän mennessä paras, ennen kuin opettelen käyttämään tuota geoa :D


      • Pletsih
        Shelley94 kirjoitti:

        Suntuubi on huono, koska sinne ei voi muualle ladata kuvia, kuin kuvablogiin vai mikä se olikaan.. Freewebs on ihan hyvä, mutta välillä ärsyttvää.. Mutta silti Freewebs on tähän mennessä paras, ennen kuin opettelen käyttämään tuota geoa :D

        Älä nyt jauha kakkaa. Suntuubiin saa kuvia mihin vaan et aika tumpelo oot jos et tossa onnistu. :-)


      • hekine

        kun kaikki sanoo että suntuubi on muka parempi se ei ole totta freewebs on parempi.jotku haukkuvat freewebsiä sen takii kun ei osaa englantia ja ei muka saa kuvia mää oon ite pitäny oman ralli teamin sivuja jo freewebsillä 2 vuotta ja oon saanu ihmeellisesti ja ainakin 4000 kuvaa sinne että kyllä sinne saa kuvia.ja kaikki foorumit mulla on siellä sivulla ja hyvin on pelannu tähän asti ja on käynyt vieraita yhteen sä siellä mun sivuilla jotain 95000 vierasta voi olla hyvinki jo yli sata tuhatta mutta en oo nytte talven aikana päivitellyt niitä kun kesällä vasta ajetaan kilpaa


      • nahnu81
        hekine kirjoitti:

        kun kaikki sanoo että suntuubi on muka parempi se ei ole totta freewebs on parempi.jotku haukkuvat freewebsiä sen takii kun ei osaa englantia ja ei muka saa kuvia mää oon ite pitäny oman ralli teamin sivuja jo freewebsillä 2 vuotta ja oon saanu ihmeellisesti ja ainakin 4000 kuvaa sinne että kyllä sinne saa kuvia.ja kaikki foorumit mulla on siellä sivulla ja hyvin on pelannu tähän asti ja on käynyt vieraita yhteen sä siellä mun sivuilla jotain 95000 vierasta voi olla hyvinki jo yli sata tuhatta mutta en oo nytte talven aikana päivitellyt niitä kun kesällä vasta ajetaan kilpaa

        mikäs sun kotisiuvu osoite on tuonne freewebs sivulle olis kiva köydä vilkaisemas, mie kerra yritin joskus tehdä sinne freewebs kotisivua mut en enää muista salsana ja tunnusta sinne, oisin muuten kokeillut vielä tehdä sitä..
        pitää varmaan tehdä uusi kotisivu sinne..


      • khöhöm!
        hekine kirjoitti:

        kun kaikki sanoo että suntuubi on muka parempi se ei ole totta freewebs on parempi.jotku haukkuvat freewebsiä sen takii kun ei osaa englantia ja ei muka saa kuvia mää oon ite pitäny oman ralli teamin sivuja jo freewebsillä 2 vuotta ja oon saanu ihmeellisesti ja ainakin 4000 kuvaa sinne että kyllä sinne saa kuvia.ja kaikki foorumit mulla on siellä sivulla ja hyvin on pelannu tähän asti ja on käynyt vieraita yhteen sä siellä mun sivuilla jotain 95000 vierasta voi olla hyvinki jo yli sata tuhatta mutta en oo nytte talven aikana päivitellyt niitä kun kesällä vasta ajetaan kilpaa

        Kukaan teistä ei voi sanoo et ''se on parempi ku se ja se ja se!''
        Koska jokasella on oma mielipide!
        Jos tajuutte mitä koitan saanu, mut ette kuitenkaan älyä, niin sanon sen suoraan:- On tyhmää tapella sellasesta, mistä ei koskaan voi saada oikeaa vastausta!!


      • Suntuubi on paras !
        Shelley94 kirjoitti:

        Suntuubi on huono, koska sinne ei voi muualle ladata kuvia, kuin kuvablogiin vai mikä se olikaan.. Freewebs on ihan hyvä, mutta välillä ärsyttvää.. Mutta silti Freewebs on tähän mennessä paras, ennen kuin opettelen käyttämään tuota geoa :D

        Voi suntuubiin tehä !Ekaksi klikkaat yläpalkkia nimeltä"tiedostot"-sit siihen ilmestyy kaikkee:image,yms .Klikkaa "Image"-ja sitten vaan lataat sen kuvan .No sit meet sille sivulle minne haluut lisätä sen ja painat sellaista kuvaa mikä on sen tekstin yläpuolella .Siinä on aurinko ,vuori ja keltainen taivas .Klikkaa sitä ja siihen ilmestyy että kirjoita kuvan URL ,laita siitä sen vierestä klikkaa kohtaa"selaa palvelinta"-ja sitten laitat "Ok"-tai "tallenna"-sitten sulla onkin se kuva .Jos haluat lisää apua mailaa osoitteeseen:
        [email protected]

        Ja voit myös tehä tänne webbisivut:
        kotisivuni.org
        Siellä saa ite tehä koko ulkoasun Css-koodilla !!Sain ihan mieletöntä jälkeä .Mut silti suntuubi o paras


      • Albia
        Shelley94 kirjoitti:

        Suntuubi on huono, koska sinne ei voi muualle ladata kuvia, kuin kuvablogiin vai mikä se olikaan.. Freewebs on ihan hyvä, mutta välillä ärsyttvää.. Mutta silti Freewebs on tähän mennessä paras, ennen kuin opettelen käyttämään tuota geoa :D

        Samaa mieltä, mutta itse en käytä Freewebsiä, mutta Suntuubi on todella huono kotisivujen tekopaikka! Olen kokeillut tuota nettisivu.orgia ja se on mielestäni helppokäyttöinen ja hyvä! :)


    • näitä

      http://www.geocities.com
      tai
      http://www.freewebs.com

      Molemmat ovat kyllä englannin kielisiä, mutta muuten helppoja, sanoisin. Jos osaat tehdä sivuja HTML-koodilla, niin voit pistää noihin molempiin jopa HTML-koodia.

      Mutta jos haluaisit ihan kotisivun teko ohjelman, niin NVU. Sen saa jopa suomenkieliseksi, se on helppo, mutta silti vaikea. =)
      http://www.nvu.com

      Näin.

      • Assamusan

        Olen testaillut useita ilmaisia sivuejn tekotyökaluja ja itse asettaisein ne seuraavaan järjestykseen.

        1. suntuubi.com (ammattimaisin mutta riittävän helppo työkalualkuun pääsemiseksi, voi laittaa html koodia, flashiä, CSS yms...)
        2. Freewebs (Palvelimet hitaita, sekava ei niin ammattimainen, paljon eri toimintoja voi laittaa html koodia)
        3. Geocities (Melko karu voi laittaa html koodia)
        3. Webbisivu.com (ei mitään lisäominaisuuksia/ohjeita tai oikeastaan muutakaan)


      • Milla_Maagia
        Assamusan kirjoitti:

        Olen testaillut useita ilmaisia sivuejn tekotyökaluja ja itse asettaisein ne seuraavaan järjestykseen.

        1. suntuubi.com (ammattimaisin mutta riittävän helppo työkalualkuun pääsemiseksi, voi laittaa html koodia, flashiä, CSS yms...)
        2. Freewebs (Palvelimet hitaita, sekava ei niin ammattimainen, paljon eri toimintoja voi laittaa html koodia)
        3. Geocities (Melko karu voi laittaa html koodia)
        3. Webbisivu.com (ei mitään lisäominaisuuksia/ohjeita tai oikeastaan muutakaan)

        Suntuubi.com oli ihan hyvä kiitos vinkistä. Minkä nimiset sivut sulla on suntuubissa?


      • Joku

        Ihan mukava paikka, mut onks se ilmainen?


      • kotisivuja sielä täälä
        Assamusan kirjoitti:

        Olen testaillut useita ilmaisia sivuejn tekotyökaluja ja itse asettaisein ne seuraavaan järjestykseen.

        1. suntuubi.com (ammattimaisin mutta riittävän helppo työkalualkuun pääsemiseksi, voi laittaa html koodia, flashiä, CSS yms...)
        2. Freewebs (Palvelimet hitaita, sekava ei niin ammattimainen, paljon eri toimintoja voi laittaa html koodia)
        3. Geocities (Melko karu voi laittaa html koodia)
        3. Webbisivu.com (ei mitään lisäominaisuuksia/ohjeita tai oikeastaan muutakaan)

        minäkin olen moniin eri sivustoille kokeillut tehdä sivuja ja listasi näyttää saman laiselta kuin minullakin. suntuubi.com: on minun mieleen ,kun sinne saa helposti lisättyä kuvia. Freewebs :on aika sekava ja tietenkin sekin ettei saa suomen kielellä Weppisivu.com :ei saa kuvia oikein millään ja muutenkin aika alkeellinen...


      • Inguuh

        Miten muka saan suomen kieliseks?????


    • ihQ Daa daa!!!!

      Moips! Miten teen ilmaiset kotisivut freewbsillä??? siis on tääkin kun ei ihminen osaa ees yksiä sivuja tehä!!!!!!!!!????
      Toivottavasti ees JOKU vastaa tähän kosmisen typerään ihnottavaan ja älyttämään viestiin! PISTE!

    • _raisseli_
      • Kasilainen

        Eihän se webbisivu palvelu edes toimi?? Jokainen linkii heittää jotain ei löydy sivua?


      • oltsu999
        Kasilainen kirjoitti:

        Eihän se webbisivu palvelu edes toimi?? Jokainen linkii heittää jotain ei löydy sivua?

        Tottakai Webbisivu.com toimii! Ei kai sitä olisi tehty jos se ei toimsi. Itselläni on siellä sivut, jotka ovat täysin toimivat!


      • NanoNano
        oltsu999 kirjoitti:

        Tottakai Webbisivu.com toimii! Ei kai sitä olisi tehty jos se ei toimsi. Itselläni on siellä sivut, jotka ovat täysin toimivat!

        Ootko kattonu ikinä niitä muita sivuja kaikki samanlaista paskaa. Sellaisia vihreitä ulkoasulta yms. Ei siinä ole edes mitää lisäominaisuuksia.


      • hy
        oltsu999 kirjoitti:

        Tottakai Webbisivu.com toimii! Ei kai sitä olisi tehty jos se ei toimsi. Itselläni on siellä sivut, jotka ovat täysin toimivat!

        Ei toimi!


      • Albia
        Kasilainen kirjoitti:

        Eihän se webbisivu palvelu edes toimi?? Jokainen linkii heittää jotain ei löydy sivua?

        Jep!


    • `fiksu` tyttö

      Moi kaiki ketkä haluu kotisivut! mä voin kertoo mistä ne saa!. mulla itelläni on monia esim: www.freewebs.com/hoitoelaimet
      (kannattaa käydä)
      Eli kotisivut voi tehdä osoitteessa:
      www.freewebs.com
      Painakaa sieltä start now tai sign up
      kumpi nyt löytyy! ja Käykää sivuillani!
      Terveisin: `fiksu`tyttö

      • Milla_Maagia

        Ei paljon tarvi tehdä freewebsiin kun www.suntuubi.com hakkaa sen 10-0.


      • Naskulin
        Milla_Maagia kirjoitti:

        Ei paljon tarvi tehdä freewebsiin kun www.suntuubi.com hakkaa sen 10-0.

        Joo täytyy myöntää itsekkin että tykästyin tohon www.suntuubi.com palveluun. Olen yleensä ollut vähän epäileväinen tälläisten helposti kotisivut työkalun kanssa mutta toi www.suntuubi.com kyllä rokkaa!


      • been there, done that..
        Naskulin kirjoitti:

        Joo täytyy myöntää itsekkin että tykästyin tohon www.suntuubi.com palveluun. Olen yleensä ollut vähän epäileväinen tälläisten helposti kotisivut työkalun kanssa mutta toi www.suntuubi.com kyllä rokkaa!

        Itse kokeilin aikoinaan monia ilmaisia kotisivuntarjoajia. Sitten ostin kotisivutilaa ja muita palveluja ja opettelin html-kieltä ja css:ää. Nyt kun sitten päätin etten enää viitsi maksaa niin aloin taas metsästämään nuita ilmaisia..Olen nyt siis kokeillut ainakin freewebsiä, suntuubia, webbisivu.comia, nettisivu.orgia, jne..
        Hyviä puolia kaikissa että ovat niin helppoja, ettei tarvitse mitään koodauksia alkaa opettelemaan. Mutta huonoja puoliakin löytyy. Esim sivupohjat ovat kertakaikkiaan kamalia! Suntuubi on sekava ja hankalasti toteuttu ja en löytänyt ainuttakaan sivupohjaa jota kehtaisi käyttää. Toki se on hyvä palvelu sellaiselle joka haluaa sivut muttei osaa lainkaan tehdä niitä. Sitten webbisivu.com, siellä on jo siedettäviä sivupohjiakin ja vaikuttaa muutenkin paremmalta. Nettisivu.org on hyvä mutta niin sekava etten jaksanut keskittyä koko touhuun ja sielläkin oli ne sivupohjat mitä oli. Paras kaikista oli kyllä freewebs ja näyttää kovasti siltä että sinne pystytän uudelleen kotini.. :D

        Tätä tulen aina ihmettelemään:
        Jos sinulla ei ole HAJUAKAAN miten kotisivuja tehdään, siis ei minkäänlaista käsitystä ja englanninkin kanssa on vähän niin ja näin niin miksi välttämättä haluat kotisivut? En esitä tätä kysymystä kenellekkään erityisesti, ihmettelen vain. Sillä vaikka kotisivujen teko olisi tehty kuinka helpoksi niin että lapsikin sen osaa niin kyllä ne silti saa pilattua sillä että tunkee typeriä osoitinta seuraavia elukoita tai leijailevia tähtiä tms. sinne..


      • silminnäkijäää
        Milla_Maagia kirjoitti:

        Ei paljon tarvi tehdä freewebsiin kun www.suntuubi.com hakkaa sen 10-0.

        toi o totta suntuubi on paras


      • Martti_Servo
        silminnäkijäää kirjoitti:

        toi o totta suntuubi on paras

        Totta suntuubi.com on paras


      • H♥♥♫
        been there, done that.. kirjoitti:

        Itse kokeilin aikoinaan monia ilmaisia kotisivuntarjoajia. Sitten ostin kotisivutilaa ja muita palveluja ja opettelin html-kieltä ja css:ää. Nyt kun sitten päätin etten enää viitsi maksaa niin aloin taas metsästämään nuita ilmaisia..Olen nyt siis kokeillut ainakin freewebsiä, suntuubia, webbisivu.comia, nettisivu.orgia, jne..
        Hyviä puolia kaikissa että ovat niin helppoja, ettei tarvitse mitään koodauksia alkaa opettelemaan. Mutta huonoja puoliakin löytyy. Esim sivupohjat ovat kertakaikkiaan kamalia! Suntuubi on sekava ja hankalasti toteuttu ja en löytänyt ainuttakaan sivupohjaa jota kehtaisi käyttää. Toki se on hyvä palvelu sellaiselle joka haluaa sivut muttei osaa lainkaan tehdä niitä. Sitten webbisivu.com, siellä on jo siedettäviä sivupohjiakin ja vaikuttaa muutenkin paremmalta. Nettisivu.org on hyvä mutta niin sekava etten jaksanut keskittyä koko touhuun ja sielläkin oli ne sivupohjat mitä oli. Paras kaikista oli kyllä freewebs ja näyttää kovasti siltä että sinne pystytän uudelleen kotini.. :D

        Tätä tulen aina ihmettelemään:
        Jos sinulla ei ole HAJUAKAAN miten kotisivuja tehdään, siis ei minkäänlaista käsitystä ja englanninkin kanssa on vähän niin ja näin niin miksi välttämättä haluat kotisivut? En esitä tätä kysymystä kenellekkään erityisesti, ihmettelen vain. Sillä vaikka kotisivujen teko olisi tehty kuinka helpoksi niin että lapsikin sen osaa niin kyllä ne silti saa pilattua sillä että tunkee typeriä osoitinta seuraavia elukoita tai leijailevia tähtiä tms. sinne..

        Mikään ei oikein oo hyvä sillä oon testannu varmaan jo ihan kaikkii eikä mikään ollu hyvä! Ja eikös kaikissa palveluissa oo valmisulkoasut?? Tähän astisista palveluista nettisivu.org on ollu paras! Eikä se mikään *askan sekava oo! Kyllä sinnekin voi tehä kotisivut, kunhan vaan jaksaa tehdä!!


    • Noppu

      Ilmaisia kotisivupaikkoja ovat esim. Nettisivu.org, Suntuubi.com, webbisivu.com sekä freewebs.com. ensiksi mainituiden plussapuolet ovat että se on suomenkielinen ja helppo. webbisivun miinuspuoli on esim. että sinne saa vain 12 kuvaa plus alakuvat. Freewebs on kaikkein monipuolisin ja helppo kun sen oppii. Freewebs on kuitenkin englanninkielinen ja näin hieman hankalampi. Jos tekee freewebsiin uskoisin kuitenkin että sivuista tulee hienommat, koska esim. ulkoasuvaihtoehtoja on laidasta laitaan. Ehdotan itse freewebsiä, mutta suomalaisista suosittelen kuitenkin webbisivua, joka on helppo ja vaivaton

      • Martti_Servo

        Webbisivu on noobi palvelu se on täynnä IHQU pissiksiä ja peeloja. Et ole tosissasi suositellessi tuollaista kenellekkään.


      • Marjaana_89
        Martti_Servo kirjoitti:

        Webbisivu on noobi palvelu se on täynnä IHQU pissiksiä ja peeloja. Et ole tosissasi suositellessi tuollaista kenellekkään.

        Totta puhut!


      • Reiskaaa
        Martti_Servo kirjoitti:

        Webbisivu on noobi palvelu se on täynnä IHQU pissiksiä ja peeloja. Et ole tosissasi suositellessi tuollaista kenellekkään.

        huhh peeloi?? ei kiitos enää nykyään jotain habbooo kieltä käytetä.. ja webbisivu on hyvä paikka eikä täynnä jtn PISSIKSIIII


      • Moiks <3

        Ilmeisesti www.webbisivu.com on lopettanut. Itselläni oli webbisivussa kolmekkin sivua, joiden tekemisessä oli TODELLA kova työ. Nyt sivuja ei enää MISSÄÄN! Ennen pidin webbisivua mahtavana kotisivu tarjoana, mutta enää en taidakkaan... Tämä ei varmaan kovinkaan paljon liity aiheeseen ,mutta jos joku tietäisi MIKSI webbisivu lopetti, ja mistä voisi löytää vanhat sivut..


      • -
        Moiks <3 kirjoitti:

        Ilmeisesti www.webbisivu.com on lopettanut. Itselläni oli webbisivussa kolmekkin sivua, joiden tekemisessä oli TODELLA kova työ. Nyt sivuja ei enää MISSÄÄN! Ennen pidin webbisivua mahtavana kotisivu tarjoana, mutta enää en taidakkaan... Tämä ei varmaan kovinkaan paljon liity aiheeseen ,mutta jos joku tietäisi MIKSI webbisivu lopetti, ja mistä voisi löytää vanhat sivut..

        Olisko se nykyään webs.com se webbisivu.com?


      • Kyllä tytötkin tietää
        Moiks <3 kirjoitti:

        Ilmeisesti www.webbisivu.com on lopettanut. Itselläni oli webbisivussa kolmekkin sivua, joiden tekemisessä oli TODELLA kova työ. Nyt sivuja ei enää MISSÄÄN! Ennen pidin webbisivua mahtavana kotisivu tarjoana, mutta enää en taidakkaan... Tämä ei varmaan kovinkaan paljon liity aiheeseen ,mutta jos joku tietäisi MIKSI webbisivu lopetti, ja mistä voisi löytää vanhat sivut..

        Webbisivu on muuttanut .Uusi osoite on:
        www.omanetti.com
        tai
        www.omawebbisivu.com

        Minä olen tehnyt jompaankumpaan .Linkit ei välttämättä toimi sillä molemmat on täynnä viruksia .Suosittelen suntuubia ,se on kaikkein monipuolisin siellä on kauheasti levytilaa ja lisä ominaisuuksia:
        -Vieraskirja
        -Blogi
        -Foruumi
        -Kuvagalleria
        Kaikki ilmaista !Lisäksi suntuubissa köy:
        html,ccs jne .Mut HTML-on jo haudassa !Se on niin vanhaa ,kuka jaksaa ?Kun suntuubissa voi kirjoittaa tavallisesti ja sitten muutaa sen HTML-!Joten Suntuubi rokkaa !

        -I love Suntuubi.com


      • Nyyhkyttäjä
        Moiks <3 kirjoitti:

        Ilmeisesti www.webbisivu.com on lopettanut. Itselläni oli webbisivussa kolmekkin sivua, joiden tekemisessä oli TODELLA kova työ. Nyt sivuja ei enää MISSÄÄN! Ennen pidin webbisivua mahtavana kotisivu tarjoana, mutta enää en taidakkaan... Tämä ei varmaan kovinkaan paljon liity aiheeseen ,mutta jos joku tietäisi MIKSI webbisivu lopetti, ja mistä voisi löytää vanhat sivut..

        webbisivu.com heittaa aina jotain että sivuja ei ole tein itse tallillemme sivut ja nyt ei missäään o_0


      • -:lle
        - kirjoitti:

        Olisko se nykyään webs.com se webbisivu.com?

        www.webs.com on freewebsin uusi sivu. Freewebs on parempi kuin mikään muu. Sillä voi tehdä html:llää, mutta nykyään se on aika sekava. Muokkaan vanhoja sivuja tarpeen mukaan, ja se sujuu. Kyllä tytötkin tietää:lle: Freewebsissäkin on tuollainen ominaisuus, ja Suntuubin valmisulkoasut ovat paskaa. Html:llä saa paljon hienompia sivuja. Lähetä tänne sivujesi osoite, jos sivusi ovat hienommat kuin minun, perun sanani ja julistan suntuubin ykköseksi. Jos et uskalla ryhtyä kilpaan, niin minut julistetaan voittajaksi koska pelkäät että webs voittaa.


      • wb
        Moiks <3 kirjoitti:

        Ilmeisesti www.webbisivu.com on lopettanut. Itselläni oli webbisivussa kolmekkin sivua, joiden tekemisessä oli TODELLA kova työ. Nyt sivuja ei enää MISSÄÄN! Ennen pidin webbisivua mahtavana kotisivu tarjoana, mutta enää en taidakkaan... Tämä ei varmaan kovinkaan paljon liity aiheeseen ,mutta jos joku tietäisi MIKSI webbisivu lopetti, ja mistä voisi löytää vanhat sivut..

        Ei oo lopettanut mulla on sivut siellä ja käyn joka päivä.


    • Samwise Gamgee

      Ominaisuudet:

      * Graafinen sivueditori
      * HTML sivueditori
      * Ulkoasun täydellinen muokkautuvuus
      * Kustomoidut otsikot sekä meta-kuvaukset ja -avainsanat
      * Kuvanlataus
      * Palautelomakkeet
      * Kävijäraportit
      * Mahdollisuus käyttää omaa domainia!

      • Martti_Servo

        Melko köyhä suntuubi kopio.Jos olemassa olevaa kopioi niin tekisivät edes kunnolla...Minä pysyn jatkossakin suntuubilaisena.


      • Albia

        Kannatan kanssa nettisivu.orgia.


      • 69Ava

        Sinne ei pääse rekistöitymään eikä tekemään uusia sivuja...Jostain kumman syystä.On ollut tuon tyylinen teksti,


    • sarita
      • Marjaana_89

        Ei kelpaa suntuubi.com on paree menin sinne


    • Suojaus

      Löytyykö jostain näistä (freewebs, suntuubi jne) ilmaista ominaisuutta, jolla voi suojata esim blogi-osuuden salasanalla?

      • Neito kevät aurinko

        Suntuubissa saa lisäominaisuutena sivuston tai sen osan salasanan taakse esim. kuvagaltsu tai blogi. Vain ne jotka tietää käyttäjätunnuksen ja saliksen pääsee sitten katsomaan noita.


      • Narnax
        Neito kevät aurinko kirjoitti:

        Suntuubissa saa lisäominaisuutena sivuston tai sen osan salasanan taakse esim. kuvagaltsu tai blogi. Vain ne jotka tietää käyttäjätunnuksen ja saliksen pääsee sitten katsomaan noita.

        Kiitti tiedosta olen tollasta palvelua etsinytkin jonkin aikaa.


      • ArmanLatiffi
        Narnax kirjoitti:

        Kiitti tiedosta olen tollasta palvelua etsinytkin jonkin aikaa.

        Katos tota ominaisuutta en tiennytkään että se on suntuubissa. Aina oppii jotain uutta


    • kakkapää mä

      moi suntuubiin pystyy tekemään ilmaiset kotisivut ilmaiseksi.

      • Rääpäle_m

        Niin pystyykin koska suntuubi on paras kaikista!


      • Hemmoheikki
        Rääpäle_m kirjoitti:

        Niin pystyykin koska suntuubi on paras kaikista!

        Suntuubissa voi tehdä html-sivut, siellä saa vaihtaa grafiikka kuvaa, toisin sanoen suntuubi on oikeastaan selkeämpi kuin freewebs. Suntuubin saa kahdella kielellä: suomi ja englanti, ja freewebsin vain englanniksi. Suntuubissa saa ostaa myös lisäominaisuuksia, jos tahtoo. Suntuubi voitii!!!!!!!


      • PUNASUSI
        Hemmoheikki kirjoitti:

        Suntuubissa voi tehdä html-sivut, siellä saa vaihtaa grafiikka kuvaa, toisin sanoen suntuubi on oikeastaan selkeämpi kuin freewebs. Suntuubin saa kahdella kielellä: suomi ja englanti, ja freewebsin vain englanniksi. Suntuubissa saa ostaa myös lisäominaisuuksia, jos tahtoo. Suntuubi voitii!!!!!!!

        Mites ulkopuolisten mainosten laitto? suntuubissa ainakin kielletty. mistä löytyy sellainen palvelin johon voi myös mainoksia liittää?


      • kanssa vastauksen
        PUNASUSI kirjoitti:

        Mites ulkopuolisten mainosten laitto? suntuubissa ainakin kielletty. mistä löytyy sellainen palvelin johon voi myös mainoksia liittää?

        Kiinnostais tämmöne, mihin voi ITSE LISÄTÄ MAINOKSEN!! ja mun puolesta voi maksaakki vaikka 5€/kk kunhat on hyvät sivut =)


      • Trixton
        kanssa vastauksen kirjoitti:

        Kiinnostais tämmöne, mihin voi ITSE LISÄTÄ MAINOKSEN!! ja mun puolesta voi maksaakki vaikka 5€/kk kunhat on hyvät sivut =)

        Suntuubi.com palvelusta on olemassa kaupallinen versio www.putteri.fi , jonka lisäsovellus listalla mainitaan mainosbannerinhallinta eli eiköhän tolla onnistu. En ole kokeillut mutta luulisin näin. Testaa ite :-) On noita varmaan muitakin.


      • Rotsi
        Hemmoheikki kirjoitti:

        Suntuubissa voi tehdä html-sivut, siellä saa vaihtaa grafiikka kuvaa, toisin sanoen suntuubi on oikeastaan selkeämpi kuin freewebs. Suntuubin saa kahdella kielellä: suomi ja englanti, ja freewebsin vain englanniksi. Suntuubissa saa ostaa myös lisäominaisuuksia, jos tahtoo. Suntuubi voitii!!!!!!!

        Minusta on tyhmää vaan tapella joistaki sivuista NOONKUIN pikku penskat!
        HALOO järki käteen!

        Itse käytän kaikkia mitä täälä on mainostettu mutta mielestäni vuodatus.net on paras mikä minulla on ollut!

        Käyppä tsiikaan www.rotsi.vuodatus.net


      • Rotsi
        Hemmoheikki kirjoitti:

        Suntuubissa voi tehdä html-sivut, siellä saa vaihtaa grafiikka kuvaa, toisin sanoen suntuubi on oikeastaan selkeämpi kuin freewebs. Suntuubin saa kahdella kielellä: suomi ja englanti, ja freewebsin vain englanniksi. Suntuubissa saa ostaa myös lisäominaisuuksia, jos tahtoo. Suntuubi voitii!!!!!!!

        Minusta on tyhmää vaan tapella joistaki sivuista NIINKUIN pikku penskat!
        HALOO järki käteen!

        Itse käytän kaikkia mitä täälä on mainostettu mutta mielestäni vuodatus.net on paras mikä minulla on ollut!

        Käyppä tsiikaan www.rotsi.vuodatus.net


      • H♥♥♫
        Rotsi kirjoitti:

        Minusta on tyhmää vaan tapella joistaki sivuista NIINKUIN pikku penskat!
        HALOO järki käteen!

        Itse käytän kaikkia mitä täälä on mainostettu mutta mielestäni vuodatus.net on paras mikä minulla on ollut!

        Käyppä tsiikaan www.rotsi.vuodatus.net

        Vuodatus on blogi eikä sivupalvelu! Ja toi sun mikälie koiruuksia? Voi LOL


      • H♥♥♫
        kanssa vastauksen kirjoitti:

        Kiinnostais tämmöne, mihin voi ITSE LISÄTÄ MAINOKSEN!! ja mun puolesta voi maksaakki vaikka 5€/kk kunhat on hyvät sivut =)

        Mitä järkeä on oikeesti maksaa kun voi tehdä ilmaiseksikin! Esim. nettisivu.org itsellänikin on siel omat sivut! Googlettaa vain et ilmaiset kotisivut niin kyllä löytyy paljon!


      • freewebs on paras
        Hemmoheikki kirjoitti:

        Suntuubissa voi tehdä html-sivut, siellä saa vaihtaa grafiikka kuvaa, toisin sanoen suntuubi on oikeastaan selkeämpi kuin freewebs. Suntuubin saa kahdella kielellä: suomi ja englanti, ja freewebsin vain englanniksi. Suntuubissa saa ostaa myös lisäominaisuuksia, jos tahtoo. Suntuubi voitii!!!!!!!

        Jos teet tollasen suntuubi vs freewebs, niin kannattaaks tehä tolleen et aan laitat ite tota tekstiä, antaisit vaik ääänestää tai jotain. Ja vois olla selvällä suomenkielellä toi sunkin tekstis. Must freewebs on parempi


    • TäTTi

      On moniakin paikkoja jossa saa tehdä ilmaiset kotisivut! esimerkkejä:

      www.freewebs.com

      www.suntuubi.com

      www.webbisivu.com

      Kannattaa etsiä, nimittäin on muitakin nuita sivustoja jossa saa omat kotisivut! Ilmaista on takaan sen, ei maksa penniäkään :) Etsi googlesta hakusanalla: Ilmaiset Kotisivut, niin 100% varmasti löytyy sivustoja!

    • Nimetön

      Aika myöhään lähetän... mut mulla on ainakin ilmainen nettisivu suntuubissa se on hyvä ja ilmainen.

      • Kerbiilixi

        juu samoin mulla on sivut suntuubissa ja olen ollut tosi tyytyväinen!


    • Ilmainen kotisivu

      Ilmaiset kotisivut voi tehdä webbisivulla, ja sinne saa myös laitettua kjuvia jne. Se on IHAN AINA ilmainen.


      Osoite: http://www.webbisivu.com/

      • H♥♥♫

    • kait joku

      täällä on paikkoja: www.suntuubi.com www.webbisivu.com www.freewebs.com en muista muita...

    • Kattuh

      No entäs vuodatus.net? onko se hyvä, en oo kamalan hyvä näissä sivujen luonnissa, mutta onko se hyvä? Sit oon kuullu viel sellasest kuin webs.com se on enkunkielinen, mutta ei se muo haittaa..

      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd

        Vuodatukseen laitetaan Blogi ei omaa sivua Vtun pällä


      • AAAAA♫
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd kirjoitti:

        Vuodatukseen laitetaan Blogi ei omaa sivua Vtun pällä

        Ihan samaa mieltä mut mitkäs nää sit on: http://winxhullu.vuodatus.net/


      • AnakondaD44
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxd kirjoitti:

        Vuodatukseen laitetaan Blogi ei omaa sivua Vtun pällä

        Vtun Pällä ei oo sana vaan Vitun Pelle on.


    • kukakaka

      bumb!

    • sopotipotkuri

      http://www.webs.com/ (ex freewebs)
      tuolla voit tehdä joko kotisivukoneella tai ihan itse aslusta asti koodaamalla, ja mainoksia ei ole ollenkaan muuta kuin websin oma, jonka senkin saa valita muutamasta vaihtoehdosta.

    • asdfadsf
      • IhQ Pissis

        Must parhaat sivut on suntuubi.com
        Ne on selkeet ja helppo käyttää. Sinne saa helposti lisättyä kuvia. Grafiikkaa voi muuttaa. jne...


      • Kajar
        IhQ Pissis kirjoitti:

        Must parhaat sivut on suntuubi.com
        Ne on selkeet ja helppo käyttää. Sinne saa helposti lisättyä kuvia. Grafiikkaa voi muuttaa. jne...

        http://www.edicy.com is now available in Finnish. The websites are free and super easy to create.


      • Kajar
        IhQ Pissis kirjoitti:

        Must parhaat sivut on suntuubi.com
        Ne on selkeet ja helppo käyttää. Sinne saa helposti lisättyä kuvia. Grafiikkaa voi muuttaa. jne...

        http://www.edicy.com is now available in Finnish. The websites are free and super easy to create.


      • ..
        Kajar kirjoitti:

        http://www.edicy.com is now available in Finnish. The websites are free and super easy to create.

        Siis miten suntuubin voi lisätä jonkun muun sivun, kuin ne "kuvagalleria, blogi.." yms ???? Entä voiko suntuubiin lisätä HTML koodeja? Ite käytän freewebsiä, koska se on helpoin. Kyllä nyt kaikki osaa sen verran enkkua. Helppo lisätä kuvia ja tekstiä. Pari sivua ole sillä tehnyt, eikä ole moittimista.



        T: Tyhmä blondi hesasta


      • PelarguuniaFani
        .. kirjoitti:

        Siis miten suntuubin voi lisätä jonkun muun sivun, kuin ne "kuvagalleria, blogi.." yms ???? Entä voiko suntuubiin lisätä HTML koodeja? Ite käytän freewebsiä, koska se on helpoin. Kyllä nyt kaikki osaa sen verran enkkua. Helppo lisätä kuvia ja tekstiä. Pari sivua ole sillä tehnyt, eikä ole moittimista.



        T: Tyhmä blondi hesasta

        Siellä suntuubissa on aika kattava se ohjeistus...kannattaa tutustua. Suntuubiin voi lisätä HTML, flashiä, javascriptiä yms...

        Lisää sivuja saa ihan siitä editorin yläpuolella olevasta "muokkaa navigaatiota" painikeesta tai vastaavasta. Sieltä vain lisää niin se on siinä.


      • uCoz
        Kajar kirjoitti:

        http://www.edicy.com is now available in Finnish. The websites are free and super easy to create.

        uCoz on tosi helppo ja tosi hyödyllinen. Katso lisää ucoz.com

        Olen itse tekemässä sellaisia uCoz wikisivustoja osoitehan on siis ucozpedia.urli.fi
        Sinne saa tulla ja pitääkin tulla kirjoittelemaan jos uCoz järjestelmä on jollekkin tuttu!


      • uCoz
        uCoz kirjoitti:

        uCoz on tosi helppo ja tosi hyödyllinen. Katso lisää ucoz.com

        Olen itse tekemässä sellaisia uCoz wikisivustoja osoitehan on siis ucozpedia.urli.fi
        Sinne saa tulla ja pitääkin tulla kirjoittelemaan jos uCoz järjestelmä on jollekkin tuttu!

        BTW. muuten uCoz tukifoorumikin on rakennettu: ucozpedia.phpbb.fi


      • tuoripa

        webs toimii hyvin. Sijoitin sinne tekemäni html-tiedostot. Ainoa ongelma
        oli, kun tekemääni index.htm tiedostoa ei näy tiedosto-listauksessa.
        Ongelma poistui, kun muutin tiedoston tunnisteeksi index.html

        Kotisivun osoitteeksi tulee kivasti oma tunnus.
        http://www.tuoripa.webs.com/


    • suntuubityttö

      Paras koti sivujen teko paikka on minusta oma koti. Ei tietysti ole ilmainen, mutta useimmilla on jo vanhastaan jonkin lainen asuin paikka, joten ainakin lisä kustan nuksilta välttyy.

      Jos tarkempia tietoja halusit, niin hyvä koti sivujen teko paikka kotona on työ huone. Tieto koneen ääressä koti sivujen teko onnistuu hyvin. Jos on läppäri, voi koti sivut tehä melkein missä vaan. Vaikka sohvalla.

      Toinen paikka missä itse olen tehnyt koti sivuja, on työ paikka. Siellä kin on työ huone, jossa pystyy tekemään koti sivuja. Ja se on ihan ilmanen! Ja siitä saa itse asiassa rahaa!

      Jotkut tekee koti sivuja myös junassa tai kahvilassa tai ulkona. Kannattaa ostaa vaikka mini läppäri ni voi tehä koti sivuja missä vaa!!!!!!!!

    • Berry]]

      Suntuubi.com on ehdottomasti paras!
      Se on suomenkilinen, ilmainen ja helppo käyttöinen.

      Monet väittävät, että suntuubin sivuista ei saa hienoja, mutta vähän kun suunnittelee ja otaa asiaosita selvää, saa sivuista hyvin persoonalliset ja omalaatuiset, eikä sivut ole ollenkaan tylsät!

      Suntuubi.com-kun luot sivuja saat valita heti alkuun: Blogi, Keskustelu Foorumi, Kuvagalleria,Vieraskirja ja Kävijätilastointi, jo tällä pääset mukavasti alkuun :)

      Suntuubi.com-issa on myös paljon hyviä ominaisuuksia, joita ei löydy esim. freewebisistä...

    • Inkuuh

      Sama ongelma mullakii

    • mmiuku

      Ite tykkään suntuubista, kun sinne saa tehtyä oman leiskan, ja sivun ulkoasuun voi vaikuttaa TODELLA paljon. Jos joku ei tykkää, se on sen ongelmansa...

    • kotisivuamatööri

      En todellakaan suosittele. Yritti jotain virusten"torjunta"ohjelmaa ladata mun koneelle ihan kysymättä. Muutenkin olen kokenut jotenkin kankeana koko systeemin. Suntuubia suosittelen, vaikkei ulkoasuja etc. niin paljon löydykään niin se on ainakin luotettava.

      • Nasuck

        Joo suntuubi.com on luotettava ja ymmärtääkseni kotimainen. Toimii ainakin mulla.


      • parkkaaja

        Sivuparkki.com tarjoaa ilmaista sivutilaa kotisivuille ilman rajoituksia tai mainoksia. Sopii hyvin kotisivujen tekijöille, joille valmisulkoasut ei riitä. TODELLA KATTAVA www.sivuparkki.com


    • pianotunnit

      Testasin useita. Mielestäni ilmaisista kotisivuista oli paras ja parhaiten muokattava tämä www.suntuubi.com.
      Joten suosittelen kaikille muillekin tätä firmaa perustietojansa julkaisua varten.

    • sieltälöytyy

      Shinybook.fi

      Meillä siellä ja toimii hyvin. Firmalta voi kuulemma tiedustella omaa domainiakin sivuille (maksullinen), muttei ole ollut tarvetta.

      • alihassan

        Kaikilta saa maksullisen domainin. Mut ihan jees palvelu.


      • Lallllla

        Freewebsiä käytin ennen,mutta se oli liian hidas,ja kuvatila meni heti umpeen. Sunduubissa taas tulee liikaa mainoksia,ja muutenkin vähän turha. Webbisivua käytän kun teen jotain yksinkertaisia sivuja. Sinnekkin saa nykuään HTML-koodeja.
        Yks hyvä on jouluserveri. On suomenkielinen,ilmainen ja sinne saa HTML koodeja.

        TIETÄÄKÖ KUKAAN SUOMENKIELISTÄ,HTML-KOODIT SISÄLTÄVÄÄ ILMAISTA SIVUTILAA!!!


      • Kurjakulkuri
        Lallllla kirjoitti:

        Freewebsiä käytin ennen,mutta se oli liian hidas,ja kuvatila meni heti umpeen. Sunduubissa taas tulee liikaa mainoksia,ja muutenkin vähän turha. Webbisivua käytän kun teen jotain yksinkertaisia sivuja. Sinnekkin saa nykuään HTML-koodeja.
        Yks hyvä on jouluserveri. On suomenkielinen,ilmainen ja sinne saa HTML koodeja.

        TIETÄÄKÖ KUKAAN SUOMENKIELISTÄ,HTML-KOODIT SISÄLTÄVÄÄ ILMAISTA SIVUTILAA!!!

        Suntuubi.com on noista ylivoimaisesti paras ja monipuolisin. Jos mainokset häiritsee niin osta ne pois sivuilta muutamalla krediitillä ja tonne saa nykyään oman domain joten suntuubi.com roks!


    • Sivut sinne vaan
      • jokuvaanjokaon

        oon tehny kahet sivut nettisivu.orgissa, mutta voiko tehä kolmannetkin. Kun se himputin sivu ei suostu tekee enempää sivuja, vaikka kyl siellä pitäis kai pystyy tehä monet?


      • Iisipiisi
        jokuvaanjokaon kirjoitti:

        oon tehny kahet sivut nettisivu.orgissa, mutta voiko tehä kolmannetkin. Kun se himputin sivu ei suostu tekee enempää sivuja, vaikka kyl siellä pitäis kai pystyy tehä monet?

        Uusi käyttäjätunnus vaan kehiin, ja voit tehdä lisää sivuja.


      • Hane3643
        jokuvaanjokaon kirjoitti:

        oon tehny kahet sivut nettisivu.orgissa, mutta voiko tehä kolmannetkin. Kun se himputin sivu ei suostu tekee enempää sivuja, vaikka kyl siellä pitäis kai pystyy tehä monet?

        miten oot tehny toiset?? Miten voi?


    • mapputti

      katos tuolta:suntuubi.comista

    • Yks hevoshullu

      Suomenkieliset, ja vieläpä ilmaiset kotisivut voi tehdä suntuubiin (www.suntuubi.com) tai Shinybookiin. (www.shinybook.com)

      Terveisin: Yks hevoshullu

      • Yks hevoshullu

        Tohon tuli joku virhe... Laita googlen hakuun vaan Shinybook.


    • ennaro

      nettisivu.org  

      • sivueditor

      • pikkuninja
        sivueditor kirjoitti:

        http://www.pelisali.net/sivueditor/
        Se on hyvä! Kannattaa käydä!

        Siis ihan seko paikka sielt ei löydä ei niin mitään mitä olis etsimässä, kokeilin ja ei siis mitään löytyny!


    • Zuvihh

      Siis Suntuubilla ei ovi tehdä mitään hienoja, webbisivu on ihan paska, freewebsikin poisti mun sivut mitä olin ahertanu muutaman päivän vaikka laitoin että poistaa sen turhan sivun minkä olin tehny! Että ... niille-.-
      En ole vielä ''Aavaa'' kokeillu mutta kuitenkin.. ;/ Ja esimerkiksi kotsivukone.fi, pitää maksaa surkeesta laadusta!
      (Aavakin on maksullinen..)

      • sivuparkki

        Sivuparkki.com on suomenkielinen ja varma paikka kotisivuille. Tunnuksen tekeminen tosi helppoa!!


      • Hane3463
        sivuparkki kirjoitti:

        Sivuparkki.com on suomenkielinen ja varma paikka kotisivuille. Tunnuksen tekeminen tosi helppoa!!

        ei sivuparkki oo ilmanen


    • Ananass_

      Te jotkut ette ilmeisesti oikein osaa käyttää suntuubia, koska itselläni on kahdet sivut ja vielä yhdet yhteise kaverini kanssa ja mielestäni ne eivät ole mitenkään kesken eräisen näköiset vaan ihan kelvolliset. Tosin tietäisikö kukkaan mistä saisi ilmaiset kotisivut joiden osoitteessa ei olisi esim. www.twilightfanpage.suntuubi.com

      • Jorma.H.Pulkkinen

        Suntuubiin saa aikankin omat fi domainit nykyään. Sivuilta pitäisi löytyä melko yksinkertaiset ohjeet kuinka toimia.


      • Kökköä!

        sun sivuilla, en palaa uudestaan enkä totta tosiaan edes harkitse suntuubia itse.


    • #-A-

      Miten olisi Suntuubi.com - sinne kotisivut (sis. levytilaa, editorin sivujen muokkaamiseen, blogin, vieraskirjan, foorumin, adressin/vetoomuksen jne.) ja pientä maksua varten ns. alidomain (vaikkapa xxx.darra.fi jne.) tai ihan kohtuulliseen hintaan oma .fi domain/verkkotunnus.

    • bvuk

      määkin haluaisin tehdä kotisivun samalla tavalla ja voisin neuvoa sulle paikkaa suntuubi

    • sanniia

      Suntuubi.com olisko ?

    • minä22222222222222

      suntuubi on mielestäni

    • hopeatuuli

      voit mennä osoitteeseen: www.suntuubi.com
      tai voit mennä myös osoitteeseen: www.webbisivu.com

      • GeljuKojootti

        Suntuubi.com on noista mielestäni toimivin=paras kun nykyään kun sinne saa myös oman fi domainin tarvittaessa. Työkalu on helppo ja nopea käyttää. Lisäksi sivuilta löytyy jonkinlaiset ohjeet sivujen tekoon. Jotku muut varsinkin Freewebs takkuili mun testeissä jatkuvasti. Varmaankin syyynä ulkomailla olevat palvelimet tms..Suntuubilla voi käyttää html:ää , CSS:ää käyttää flashiä yms... Jos mainokset häiritsee niin ne saa myös sivuilta pois.


      • Musta multa Biolan
        GeljuKojootti kirjoitti:

        Suntuubi.com on noista mielestäni toimivin=paras kun nykyään kun sinne saa myös oman fi domainin tarvittaessa. Työkalu on helppo ja nopea käyttää. Lisäksi sivuilta löytyy jonkinlaiset ohjeet sivujen tekoon. Jotku muut varsinkin Freewebs takkuili mun testeissä jatkuvasti. Varmaankin syyynä ulkomailla olevat palvelimet tms..Suntuubilla voi käyttää html:ää , CSS:ää käyttää flashiä yms... Jos mainokset häiritsee niin ne saa myös sivuilta pois.

        Voiko suntuubiin saada muitakin kuin valmisulkoasuja?


      • Chel
        Musta multa Biolan kirjoitti:

        Voiko suntuubiin saada muitakin kuin valmisulkoasuja?

        Voi, kunhan osaa vain käyttää Suntuubia. Jos kaipaat apua ja ohjeita, ohjeet löydät täältä;

        - http://www.suntuubi.com/fi/Ohjeet/

        Sinne siis! ------->


      • JUSTjustJUSTjust
        Chel kirjoitti:

        Voi, kunhan osaa vain käyttää Suntuubia. Jos kaipaat apua ja ohjeita, ohjeet löydät täältä;

        - http://www.suntuubi.com/fi/Ohjeet/

        Sinne siis! ------->

        Nettisivu.org se on hyvä! Muutens kuka tietää voiko websin poistaa??


      • miiunkuikut
        Chel kirjoitti:

        Voi, kunhan osaa vain käyttää Suntuubia. Jos kaipaat apua ja ohjeita, ohjeet löydät täältä;

        - http://www.suntuubi.com/fi/Ohjeet/

        Sinne siis! ------->

        Mä oon suntuubis.
        Nimi on miiunkuikut


      • Ananass/Annie
        Musta multa Biolan kirjoitti:

        Voiko suntuubiin saada muitakin kuin valmisulkoasuja?

        Toi ananass_ oon minä ja tfp on mun sivu! Siellä on mainoksia joo mutta ne saa pois krediiteillä. Suntuubi on oikeesti hyvä! Mulla on nykyään öö tota 7 sivua siellä kaks on kyllä kaverin kans yhteisiä, mutta oikeesti se on hyvä!

        Ja voi TODELLAKIN olla muitakin kuin valmis ulkkia! Jos ei osaa itse tehdä niin suntuubissakin on nykyään ulkoasu sivuja ja kopiointisivustoja, sekä grafiikka sivuja! Itselläni on kolme fanisivua, yksi kopiointisivu, yksi "blogi" ja kaverin kanssa grafiikkasivu sekä listaussivu...

        Jos kysyttävää käytöstä niin käväiskää sivuillani ---> www.emmalove.w2.fi


      • Hane3643
        JUSTjustJUSTjust kirjoitti:

        Nettisivu.org se on hyvä! Muutens kuka tietää voiko websin poistaa??

        nettisivu on hyvä ja websiin kerran tein ja poisto oli kauhean hankala löytää mutta löytyi.. Koita etsiä, kyllä sen voi poistaa


    • The Car Corp
    • Mä vaan

      Ainakin suntuubi on ilmainen mul on virtuaalitalli siellä!!

    • Auttaja

      Ilmaisia kotisivuja ovat ainaskin nettisivu.org, suntuubi.com ja shinybook!
      Toivottavasti noista oli hyötyä XD

    • onnetonta

      jokaisella meistä on varmaan omat vaatimuksensa niin tekemisen kuin ulkoasunkin suhteen, josk joku ohjelma on toiselle hyvä voi se toiselle olla mahdoton... eli eikös tämäkin ole mielipide asia.

      itse olen kolunnut noita ilmaisia nettisivuja nyt 1/2 vuotta ja niissä on aivan toivottomia tapauksia...

      Suntuubi > pitää tietää värikoodeja, sivujen leveyksiä, kuvapikseleitä ja ties mitä ei oo alottelijan sivut
      Shinybook > ei saa muokattua tekstin värejä ja taustan värejä, jossain elementit kohdassa ehkä mutta taas pitää tietää koodeja ja viivojen paksuuksia ym... ei siis edelleenkään kelpaa
      kotisivu.org > en saanu selvää ohjeista ja valmiit pohjat ni linkit väärällä puolella jne...
      korisivupankki> yleisesti ottaen liian monimutkainen ja vaikea selkoinen
      aava-aava > ei ole loppujen lopuksi ilmainen

      Ensimmäinen vaatimus on se että se on puhtaasti suomenkielinen sillä englantia en ymmärrä pätkääkään, jotta voisin sivuja tehdä & Toinen on se että linkit eivät saa näkyä linkkeinä vaan tekstinä johon haetaan sivu jolle siitä pääsee.

      minä kun en ymmärrä koodista tuon taivaallista vaan teen ne sen mukaan miltä ne näyttävät!!!
      Eli monet ilmaisohjelmat tuhoon tuomittuja... jo pelkästään siksi ettei taustan värit saman tien päivity tai pitää tietää värikoodi tai kuvapikseleitä, sivujen leveyksiä ym... EHEI näin ei todellakaan onnistu...

      Ainoo ohjelma jolla olen pystynyt tekemään on sellainen jonka jokainen teistä haukkuisi, mutta minulle se on paras...

      Mutta mistä saada siis nyt tilaa noille sivuille, jotta voisin siirtää kotikoneella olevat nettisivuni suoraan sellaisena nettiin vai onko sellaista olemassakaan...???

      • villi_kissa74

        Itse en ymmärrä englantia, enkä html kieltä. Löysin kuitenkin kohtalaisen helposti tehtävät sivut vaikka olivatkin englanniksi vain luontiosio suomeksi ja varsinaisten sivujen teko englanniksi.

        Mutta pettymys olikin suuri kun ilmaisena sivuna mainostavat, mutta ensimmäinen kuukausi on vain ilmainen, jonka jälkeen 20€/kk tai 69€/vuosi. Enpä aio maksaa tuota summaa siitä hyvästä että saan koirien tiedot ja tulokset nettiin ihan itse tehtyjen sivujen muodossa...


      • jösrty

        Nettisivu on musta paras! Se on helppokäyttöinen, itse saa laittaa ulkoasun minkälaiseks tykkää, suomenkielinen ja ilmainen. Jos saan sanoo paremmuusjärjestyksen.-->

        1. Nettisivu.org
        2. Webs.com tai suntuubi
        3. Webbisivu

        1. Ylhäällä perusteet ja on niitä paljon vieläki lisää
        2. Websistä en oikeen tajuu mitää kun se on se englannin kielinen, mut täl hetkel yritän ja en aijo luovuttaa, koska aijon saada ne vielä käyttö kelvollisiksi, koska siellä on hyvät koodaus ja htm jutut./ Suntuubi on ihan hyvä ja ainakin helppo. Ite se oli mulla pienempänä käytössä, mutta nyt haluan vähän laadukkaammat ja hienommat ja sitä en ainakaan suntuubilla saanut.
        3. Webbisivu on suoraan sanottuna paska! Suomenkielinen mutta muuten onkin aivan *********. Surkea ulkoasu ja muutenkin *****


    • answer 4 ur broblems

      suntuubista!!!

    • crappie

      ^ Rauhotu vähä. Voisit opetella asiallisempaa kielenkäyttöä. -.-

      Asiasta makkaroihin, miksei suntuubille voi tehdä samaa sähköpostiosoitetta käyttäen kuin yhdet sivut? Rasittavaa, kun pitäisi olla miljoona sähköpostiosoitetta. -.- Helppiä?

    • Snoozy

      Shelley94,älä viitsi valehdella '-- Suntuubiin saa todella helposti kuvan lisättyä muuallekkin kuin 'kuvablogeihin' ,jos vain osaa yhtä nappia painaa !
      Minun mielestäni Suntuubi on paras,saa helposti hienoja graffuja,ja CSS-koodilla saa todella helposti nätit ja näppärät sivut (:

    • janni99

      mulla on omat nettisivut suntuubisa,,ni mite sen koko sivujen taustan saa vaihdettua(kattokaa esim: vrtvuorihuipun sivuilta) se tausta kimaltaa mite sen saa nii ku se on vaa alusa sellane valkone josa on mainoksia,sitä saa vaa osittai vaihdettuuu KERTOKAA ! :)

    • Suntuubin kannustaja

      Suntuubi on ehdottomasti paras. Tässä plussat:

      Ilmainen
      Suomen kielinen
      Voit ostaa tai lisätä koodilla mainostenpoiston
      Voit ostaa .fi päätteisen alidomainin jolloin sivusi osoitteeksi voi tulla esimerkiksi "esimerkki.fi".
      Hyvä ja toimiva vieraskirja. Pystyy lähettämään myös yksityisiä viestejä
      Voit väsäillä hienoja ulkoasuja, tai kopioida niitä sadoilta ulkoasun kopioimis sivuilta (esim. origami.suntuubi.com, queeny.suntuubi.com, easythink.suntuubi.com, torpan.suntuubi.com)
      Helppokäyttöinen, ja hyvät ohjeet Suntuubilta
      Voit valmistaa joko Suomen, Rutosin tai Englannin kieliset sivut

      Ja miinukset:

      - Huono alidomaini (esimerkki.suntuubi.com) HUOM: Voit ostaa silti .fi päätteisen domainin ...
      - Huonot valmisulkoasut (kuitenkin voit tehdä itse uuden hienon ulkoasun tai kopioida niitä muualta)

      Eli Suntuubi on paras. Suosittelen kaikille aloittelijoille, sillä se on helppokäyttöinen. Ja tiesitkö että Suntuubi on Suomen suosituin, ja paras kotisivukone? :)

    • tyhmä tai jotain

      Tein tonne websiin sivut, mutta en saanut siitä mitään tolkkua, ei näytä edes hienolta. Siksi sellainen kysymys, että miten sivut voi poistaa? :O en löytänyt mitään delete-nappia tms....

    • ...

      [url=bok.si]Bok.si[url]

    • ihminene

      maksaako noi kotisivut koskaan mitään

    • Auttaja

      www.suntuubi.com ja sieltä rekisteröidy

    • Hane3643

      saanko nettisivu.org :iin toisia sivuja, samalla sähköpostilla, koska aina kun yritän tehä samalla sähkärillä nii tulee että, sähkäri on jo käytössä. mutta musta voi tehä jotenki silleen että kirjautuu eka ja tekee sitte se uuden sivun..? Kertosko joku..? Ja nettisivu on tosi hyvä kotisivu =))

    • Mimmuli4321

      Suntuubi,Nettisivu,Webbisivu...

      • JonneJ

        Itse kokeilin http://ilmaisetkotisivut.org/wp-signup.php palvelua, mutta näyttää olevan todella keskeneräiset.. paljon on valinnan varaa ja mahdollisuuksia, mutta todella kankeat ja osa sivua on englanniksi. ISO miinus siis sivuille! Ei kylläkään mainoksia lainkaan :) toivottavasti parantavat sivuja pian..


    • Mirjami1

      Tosi hyvä tuo yllämainittu sivu! paljon erilaisia sivupohjia ja vaikka kuinka paljon tilaa lisätä vaikkapa kuvia. Suosittelen!

    • Vipe

      Suntuubi on paras! Se on suomenkielinen, ilmainen, helppokäyttöinen sekä muutenkin hyvä.
      Sitä paitsi, mitä väliä on valmisulkoasuilla, kuka luuseri niitä muka käyttää? :D
      Mä ainakin teen uuden ulkoasun ennnen kuin teen sivut, että pystyn vaihtamaan ulkoasun heti.
      Hyvä suntuubisivu:
      http://naohoitola.suntuubi.com

      • Albia

        Toi on kyl upee sivusto!!


    • Minä

      Mikäs ois sellanen mihin voi liittää oma tekemän radion? Voisko joku kertoo?

      • Minä

        Joo, ja ois viä et mistä saa ilmasen chatin sinne?


    • wix

      Kirjotat googleen hakuun wix nii sit pelittää ihan vitun helppoo !

      • Minä

        Joo kiiz


    • Mie vaan...

      MOIPS.
      Kauhee mekkala tuolla keskivaiheilla suntuubista ja websistä.
      Olen kokeillut molempia ja olen sitä mieltä, että suntuubi on minunlaiselle idiootille hyvä paikka, toki osaan lisätä chatin, foorumin, ylägrafiikan ja paljon muuta, että ei sen puoleen.
      Websi on taas hyvä paikka, koska sinne saa hyvän ulkoasun, mutta blogi siellä on ihan p:eestä. Sinne pitää tehdä kaikki kävijät, sun muut....ja siellä kuvan lisäys on helppoo, muttei selkeetä. Ja vaikka enkun opiskeleminen aloitetaan kolkilla, ei siitä ole hyötyä kun teksti on hieman "erikoista". Ja googlen kääntäjäkään ei auta. Suosittelen molempia.
      Sivun ei tarvitse olla kaunis, kunhan se vetää puoleensa ja teksti on hyvää.
      Suosittelen muuten käymään sivuilla www.kaupunkijengi.suntuubi.com
      Se on sievä sivusto, jos itte tykkään. :) Ja tosiaan, tehty suntuubilla, mutta se silti houkuttaa (ainakin mua) katsomaan sivustoa tarkemmin.
      Mutta olen samaa mieltä webbisivun suhteen, se on "hieman" tylsä....*kuiskaa:huono*

      Toivottavasti lyödätte etsimänne sivun;
      aloittelija: webbisivu
      keskitaso: suntuubi
      vanhempi sivuntekijä: webs/freewebs
      :)

    • Ei nimimerkkiä!

      www.suntuubi.com se on paras paikka mulla oli itelläkin siellä ainakin 90000000000000000 sivustoa tai sitten www.kotisivukone.com
      Suosittelen noita kahta ja jos haluat sellaiset lasten kotisivut jossa hoidetaan esim: Hevosia niin mene tuonne www.suntuubi.comiin mutta jos haluat sellaiset aikuisten jotka ovat enemmänkin yrittäjäainestaXD niin suosittelen tuota www.kotisivukone.comia
      KIITOS!
      -Minni

    • Polly

      Suntuubi on ainakin ilmainen ja turvallinen osoite:
      www.suntuubi.com

    • Se yks

      www.suntuubi.com

      Mul itellänikin on siellä. Jaa kattelin näit viestei ni kyl suntuubiii voi lisätä kuvia!!!

    • 5minutebox is the be

      Jos haluaa tehdä todella nopeasti ja helposti sivut, joissa sisältö on tärkein asia ja ulkonäkökikkailut on sivuseikka, niin kokeilkaa:

      www.5minutebox.com

      todella nopeaa ja helppo, ja päivittäminen on nopeampaa kuin vaikkapa Facebookin.

    • Take it easy !

      Mitä ihmettä? Täällä te riitelette, kumpi on parempi; Webs vai Suntuubi. Muistakaa nyt, hyvät ihmiset, jokaisella on omat mielipiteet ja niistä ei kiistellä! Itse pidän eniten suntuubista, sillä ne ovat hyvin helppokäyttöiset ja ulkoasut voi tehdä _itsekin_ ! Eli ei niitä valmisulkoasuja tarvitse käyttää, kun voi itse tehdä paljon hienompia ^^ CSS-koodit tekevät sivuista ammattimaisen näköiset [paitsi jos niitä tuhraa liikaa]. Piilokategoriat sunmuut on helppo tehdä, kuvia ei tarvitse laittaa kuvagalleriaan, vaan ne voi lisätä myös ihan normaalillekin tekstisivulle [ilman suoralinkitystä !] Eli turhaan te täällä haukutte vuoroin Suntuubia ja vuoroin Websiä, jokaisella on omat mielipiteet ^^

    • chiramisu

      http://omasivu.fi

      ei mainoksii, fi-pääte, nopee ja rekisteröityminen älyttömän helppoo!!

    • juusto on hyvää

      www.nettisivu.org

    • sannade

      SUNTUUBISTA TULEE VITUNMOINEN LASKU LASKUTUSERÄ / KK ITSE MENIN HALPAAN... SITTEN TULI LASKU POSTISSA JIPPiii

      • Saffu

        Sannade, koitat vaan kusettaa kaikkii, suntuubist EI tule laskua, itellä on 3 sivua siellä ja 1 on ollut jo vissiin 2-3v ja toinen nyt vuoden.. Ja ei oo laskua tullut..


    • berzat
      • ei ole ilmanen

        Joo 30 päivän kokeilu on ilmaista, muuten ei ole.


    • Saffu

      http://www.suntuubi.com// - on huono paikka mut samal hyväki, tai siis on parempiiki, et niiku siel voi tehä ilmaseks mut kuvapohjat oon liian yleisii.
      Ja Freewebs on huono kosks se on enkunkieline, ja Webs.com on ihan yes mut ei paras, uusi 123kotisivut ilmainen! On hyvä ja siis huippuhyvä! Ja sivut.in http://www.sivut.in/ on hyvä paikka! Mut ei viekkuu ;(

    • Rebecca1993

      Hei! No ihmiset, http://www.suntuubi.com// sivusto ei ole maksullinen. Freewebs on ihan okei, sivusto mutta jotkut eivät osaa englantia eivätkä pidä siitä. Mutta lähes kaikki tänne kommentoidut sivustot, ovat ilmaisia. Mutta toki tuo http://www.aava-aava.com// ei ole ilmainen. Ja voithan toki kysyä viestillä sivustoilta että millä ohjelmalla sivusto on tehty :)

    • Saatanan idiootit-.-

      Ettekö te nyt jo saatana ymmärrä että Suntuubissa on valmisulkoasuja MUTTA sinne saa tehtyä KOKONAAN uuden ulkoasun, jos vaihdat taustan yläkuvan lisään hieman css-koodeja saat sivuista ihan hienot! Ei se ole vittu niin vaikeaa ymmärtää!

    • Remicc

      Keksikää jo jotain uutta! Freewebs ja Suntuubi on jo ehdotettu tuhannet kerrat.
      Jos haluat suomenkielisen, ilmaisen ja helppokäyttäisen palvelimen niin suosittelen nettisvu.org:ia ! Kätevä käyttää kaikin puolin !

    • fghfghf

      Hyvin harvassa on oikeasti ilmaiset kotisivutilan tarjoajat. Rahallisesti voivat olla ilmaisia monikin mutta tahtovat sitten jotain muuta tilalle kuten mainoksien esittämistä jne.

    • Keppihevonen

      Onko Webs ja Freewebs sama paikka? Mun mielestä on. Suntuubi on ihan kiva.

    • ikävä kyllä

      Joo. freewebs ja webs on sama paikka. Eivät vain enää tarjoa HTML-sivuja!

    • kotisivujen etsijä

      onko se freewebs siis täysin ilmainen ihan kokonaan

    • Nettisivu

      Webs=Paras
      123 kotisivu=Ok

    • Tuun vaan paasaamaan

      Kannattaa kokeilla nettisivu.org:ia, se on ilmainen, suomenkielinen ja helppokäyttöinen. Lisäksi kotisivu.fi on lähes samanlainen paikka (muistaakseni, olen kokeillut niin monia etten nyt välttämättä muista oikein =D). Omasivu.fi on myös aika hyvä. Nuo kolme ovat simppeleitä ja niitä kannattaa kokeilla ainakin alkuun jollei ole kokeillut ennen. Freewebs on vähän kokeneemmille, kaikki ei tapahdu vain yhdestä napista painamalla. Olen nähnyt että sillä saa tosi upeita kotisivuja tehtyä, mutta täytyy olla kärsivällisyyttä ja englantitaitoa... Itse kokeilin sitä ihan ekaksi, mutta en tajunnut yhtään mitään kun olen aika nuorikin eikä ole ehtinyt kielitaito karttua... Webbisivu on ihan puistattavan kamalannäköinen, oikein hytisen kun ajatteen niiden kaikkien ulkkaa. Älkääkä väittäkö mulle sellaista paskaa että "Ne on yksilöllisii ja suurinosa on upeita ja ite olet kamalannäköinen", koska niin ei ole! Olen käynyt monilla webbisivustoilla ja kaikki yhtä rumia. Suntuubi on hyvä mutta minunlaiseni idiootti ei jostain syystä osaa käyttää sitä.... Suosittelen, mutta jostain syystä minä ja se emme sovi yhteen... Sitten tämä kysymys herää väkisinkin: Miksi maksaa kotisivuista kun saa ilmaiseksikin? Nettisivu.org:illa saa siistit ja helppokäyttöiset sivut ilmaiseksi. http://virtuaalitallisyysmyrsky.nettisivu.org/
      zekatpaaka tuolta! Minun sivuni, ja olen sitä mieltä että nettisivu.org:illa saa varsin siistit sivut, eikö vain? Ei kannata maksaa kun ilmainen on parin klikkauksen päässä! Nyt lopetan tän paasaamisen, toivottavasti otatte neuvosta vaarin. Ja jollei mikään noista sivustoista miellyttänyt, niin on toki monia maksullisia sivustojakin jos haluaa etsimällä etsiä.....

    • kustomaatti
    • ?

      miksi webs ei tarjoa enään HTML Kotisivuja?

    • 4free...

      Ilmaiset kotisivut ilman sivuille tulevia mainoksia saa täältä:

      Kotisivukone
      phpBB tuki vaikka keskustelupalstalle
      1500 MB ! tilaa isoillekin sivuille

      Kaikki ILMAISEKSI !

      http://www.ilmaisetwebsivut.comuv.com

    • täältä...

      Täältä olen omat sivuni ottanut:
      http://www.000webhost.com/612544.html

      Ei mainoksia, PHP tuki, eli sain keskustelusivuni nettiin. 1500 megaa tilaa on sivuille ja kotisivukonekin on ilmainen joten suosittelen tuota.

    • semisansku...

      mietin vaan suntuubin käyttäjänä että voiko tehdä toisetkin sivut samalla käyttäjällä? :DD

      • Hurricane :)

        semisansku: valitettavasti voit käyttää käyttäjätunnusta vain kerran. Nimimerkki voi olla ihan mikä vaan :)

        Suntuubiin voi tehdä niin monta sivua kuin haluaa, MUTTA:
        - yksi käyttäjätunnus / yksi sähköposti
        - kaksi tunnusta / kaksi sähköpostia
        - kolme jne..

        Itselläni on kahdet sivut suntuubissa. :) Käytän samaa nimimerkkiä molemmissa.

        www.rock.suntuubi.com
        www.hurricane.suntuubi.com (aihe: Jann Wilde, Lovex, Negative, Reckless Love ja Sinner's Gin)


    • Hopeasusi96

      Voisiko joku kertoa miten voi tehdä ilmaisen blogin? SUOMEN KIELELLÄ!

      • Tyyppi =D

      • Delenak

        blogspot.com

        tuolla on ollut itellänikin blogi, vaatii harjoittelua mutta lopputulos on ihan hieno


    • Tyyppi =D

      Mun mielestä yks tosi hyvä paikka missä voi tehä kotisivut, ja se on ilmainen, ja suomenkielinen niin on:
      http://nettisivu.org/

    • Voi muisti...

      Entä jos haluaa poistaa vanhentuneet kotisivut, eikä muista enää salasanojaan? Miten sitten pitäisi toimia?

      • Voi muisti....

        tarkotan esim. freewebsissä ja webbicomiin unohtuneet salasanat


    • Helppii tarvii

      Tein kotisivut webnode.comiin, mutta ne eivät näy hakukoneissa, miten saan ne näkymään?

      Kiitos avustanne.

    • sdgfg

      Kotisivuja voi tehdä omalla koneella ihan ilmaiseksi. Sitten kun ne on valmiita, tai edes beta-asteella, ne voi viedä hostattavaksi jonnekin.

    • anssi122

      suntuubiin kaikki tekee vaan jotain roolipelejä. muutenkin se on ihan pikku lapsille tarkoitettu paikka.

    • siis6

      APUVAAA ku tuossa ku olen tekemässä suntuubiin sivuja niin tossa lukee et "maksutuskausi-kk" En oo mun mielest kyl ostanu mitää D::

    • ???

      mitä se tarkottaa kun teen suntuubissa nettisivuja niin siinä alhaal lukee: laskutuskausi??

      eikö niiden pitäny olla ilmaset

    • Ipidus

      Ite suosittelen suntuubia:)

    • Kakkapass

      Tossa ilmainen weebly.com

    • Gloyd Orangeboar

      Itse suosittelen ihan vaan Bloggeria tähän alkuun... Vaihda suntuubiin kun olet vähän aikaa Bloggerilla toiminut.

      • mievain4

        Blogger on blogin tekoon..


    • MrZeppo0

      mistä ilmainen kotisivu minne saa lisätä pelejä ja muutakin videoita

    • teyrtyr

      Google Sites

    • Nero

      Omasivu on paras tässä on oma sivuni harmonikkafoorumi.omsivu.fi

    • mievain4

      Myöhäinen viesti mutta weebly.com on paras

    • mievain4

      http://weebly.com on hyvä, mutta Webbis on suomalainen ja parempi kuin suntuubi. Se tosin ei ole vielä ihan valmis, että sivua korjaillaan :)

      http://webbis.fi

      Myöhässä... aina ja edelleen...

    • Akinom
    • uuukkulelee
    • asdfghjklkhjgfds

      kokeilin freewebsiä, ihan muuten hyvä, mutta en osaa ottaa niitä nappuloita mis lukee "home" "contact" ja nää siitä sivulta pois. en haluu niitä siihen!

      • Tää-on-mainos

        Noin vitun kallis sivu, ei tarvitse osatakkaan. Ei mitään rahan vastinetta.


    • Simplesite

      Simplesite on hyvä paikka varsinkin aloittelijoille. Eli www.simplesite.com . Se on ilmainen ainakin jos haluaa vain sen sivutilan ainoastaan, mut kyllä siinä siis tulee sen mukana myös esim. Taustoja, sivupohjia ja muuta mukavaa :)

    • Simppelit_sivut

      Tämä olisi nyt ajankohtainen kun yksi jenkki Godaddy rupesi kusettamaan.
      Onko hyviä tarjoajia mahdollisimman halvalla?

      • ilmaistaSÄhköNettiSubdom

        Saat ilmaiseksi

        jos domain nimenä käytät pelkää ip:tä tai subdomain nimeä (dy.fi, afraid.org).

        Palvelimena käytät omaa tietokonetta.
        Jos on windows 10, laita IIS päälle ja laita html, css sivut sinne.
        Sitten laitat reitittimeen säännön, että kun joku tekee pyynnön niin se menee siihen sun koneeseen (jos et nii ei mee minnekkään).
        Myös palomuuri sääntö, että portti on auki.

        -----------------------------------------------------------------------------------------------------
        Voit myös kokeilla apache, node.js tai.net core, IIS:n sijasta palvelimena.

        Jos haluat helpon ulkoasun niin valkoinen tausta ja musta teksti, sitten keskität vaan sisällön (display: flex; justify-content: center body elementtiin tai teet div minkä sisään kaikki).


      • Turbo-Urpo

        Kerran pärjäät myös vieraskielisen Internet-palveluntarjoajan kanssa, niin mitäpä mieltä olet näistä ominaisuuksista :
        https://i.imgur.com/Qul8Sr2.png

        Maksullisena
        ($3.99 kuukausittain / $47.88 vuosittain)
        eli 39€ / vuosi


    • wördpress
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertokaa joku ILMAINENNNNN MISSä VOI TEHÄ NETTTTTTTTTTTISIVUN PLIIIIIIIIIIII :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe