töitä vielä kauan ja työntekoon ei koskaan liity mitään muuta kuin se mitä työhön liittyy! En enää etsi edes ikäistäni ystävää, ehkä joskus muutaman vuoden päästä! Luottamus ihmisiin on tasan nolla ja kestää kauan selvitä rankoista vuosista! En ymmäränyt mitään siitä mitä minulle kerrottiin liittyen projektiin, jos olisin ymmärtänyt en olisi koskaan antanut sille lupaa! Ainoa tärkeä asia olisi ollut saada vakituinen työpaikka!
Haluan tehdä
4
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tavallaan projektin aloittajat ovat myös eikivoja ihmisiä, koska eivät kunnioittaneet minua edes sen vertaa, että olisivat selvästi kertoneet mistä oli kyse ja kysyneet ne muutamat hyvin tärkeät kysymykset minulta tulevaa ajatellen!
- Anonyymi00002
Haluaisin kysyä heiltä olisivatko he halunneet joutua vastaavaan tilanteeseen kuin minä, kun heittivät minut arvoitusten keskelle!
- Anonyymi00004
Josko nyt kertoisit edes mistä projektista puhut
- Anonyymi00003
Työn saanti kun ei ole kiinni halusta saada töitä (kuinka halvalla olet valmis tekemään) työtä ammattilaisen tasolla josta ammattilainen sai ennen vähintäänkin 120 markkaa tunti ja urakassa putkarilla oli joka portusta reiästä oma hintansa sen takia vanhoilla putkilla on niin vähän kannakkeita pomot ei halunnu maksaa kannakoinnin määrä lisäänty samantien kun kannakointi sisältyy nykyään putki metrien hintaan poistu mustakirja putkityön urakka hinnoittelusta asentajilta asentajat ansaitsi liian hyvin pomot johdossa tais tienata toisen tekemällä työllä niin liian huonosti nyky systeemi on päinvastoin asentaja ansaitsee huonosti tekemällään työllä pomot tienaa paremmin toisen tekemällä työllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723469Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1241835Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2801561- 751457
- 771416
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois58897