Mielialat ja tunnetilat vaihtelee laidasta laitaan. En osaa säädellä niitä.
Minusta tuntuu että olen sairas
10
199
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ainakin yrität peitellä ihastustasi ja kiinnostustasi minuun. Välillä löysäät ohjia, sitten pelästyt ja vedät takaisin. Samalla yrität peitellä turhautumisen ja vihan, että olet sittenkin näyttänyt tunteitasi. Kuulostaako tutulta?
- Anonyymi00002UUSI
Ei. Olen nainen ja kaipaan miestä.
- Anonyymi00003UUSI
Samaa on minullakin. Päälle päin olen oppinut näyttelemään, ettei mikään hetkauta. Kun en voi aina olla suuna päänä huutamassa. Olin sellainen joskus ja oli kyllä jos jonkinmoista tilannetta. Dkt:ssa opetetaan juuri peittämään tunteensa, jotta ihminen pystyisi toimimaan yhteiskunnassa. Hirvittävää pskaa sekin kyllä. Pitäisi saada lupa olla sellainen kuin on, kaikkialla. Ehkei niitä tunteen purkauksia tulisi niin paljon edes silloin, kun tulisi hyväksytyksi juuri sellaisena, mitä oikeasti on.
- Anonyymi00009UUSI
Tapasin yhden ihmisen, joka kehui Dkt:aa ja en tiennyt, mitä se on. Minulle tuli myös fiilis, että se on pskaa. Tunnen ihmisiä, jotka purkaantuvat ja leppyvät hetken päästä. Minun mielestäni jos peittelee tunteita, ne saattavat nousta pintaan hallitsemattomasti tai ihan fyysisenä sairautena.
- Anonyymi00004UUSI
Eli on arkussa vainaa.
- Anonyymi00010UUSI
ja Rommia pullo.
- Anonyymi00005UUSI
Ei oo häpeä tulla moikkaamaan mua, tänne kuusiaidan toiselle puolelle. No, viestiin vastaamattomuus jo kertoo sinusta.
- Anonyymi00006UUSI
Kaalena pidän
- Anonyymi00007UUSI
Pottu
- Anonyymi00008UUSI
Potun hinnan nousu saa itkemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129566
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?552359Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien461749- 2071737
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1571611- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.541135- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99977Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952