Minulla olisi

Anonyymi-ap

kaikki nyt todella hyvin, mutta valitettavasti minut otettiin kohteeksi koska muut eivät ymmärtäneet kysyä minulta muutamaa kysymystä. Sellaista on mahdoton antaa anteeksi! Koen että projektin aloittajilla ei ollut empatiaa riittävästi, eikä lainkaan kykyä asettua minun asemaani, koska luulivat tietävänsä mikä olisi minulle hyväksi! Perussääntö on se, että aina on otettava huomioon kunkin yksilön oma näkemys juuri hänelle kaikkein sopivimmasta elämästä. Siksi projekktilla ei ollut koskaan mitään mahdollisuuksia saada mitään hyvää aikaan! Suru kaikesta on minulla syvällä sisimmässä ja se tulee varmasti kestämään jollain tasolla koko loppuelämäni ajan! Koen projektin ilman lupaa aloittaneiden henkilöiden olevan epäempaattisia, koska ne tärkeät kysymykset unohdetiiin kysyä! Ja myös sen takia, ettei projektia lopetettu toistuvista pyynnöistäni huolimatta! Kunpa joku selittäisi minulle miksi niin toimittiin!

19

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen ollut koko projektin ajan täynnä surua, ahdistusta, sterssiä ja jopa kauhua! Kauhua siksi, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia saada sitä loppumaan! Se tunne ettei voi vaikuttaa mitenkään omaan elämäänsä liittyen on valtavan ahdistava ja syvää surua tuottavaa. Koet olevasi vankina sellaisessa elämässä, joka ei ole millään tavalla oman näköistäsi elämää! Mutta et voi muuta kuin ahdistua yhä syvemmin! Yhä muistan hyvin tarkasti kaikki ne todella stressaavat työpäivät joka ikisessä vieraassa työpaikassa, jossa oli sitä kautta rantain kertomista. Se oli pelkkää helvettiä, koska en ymmärtänyt siitä mitään! Jos olisin saanut vakituisen työpaikan olisi säästynyt valtavan suurelta määrältä pahaa oloa, stressiä ja ahdistusta! Kaikkien on vihdoinkin ymmärrettävä tämä! Kaikkein elämäni suurin ja ehdottomasti syvästi järkyttävin kokemus, mikä jatkui aivan liian kauan! Siksi minä en halua elämääni enää yhtäkään uutta ihmistä! Kuvottavaa ajatella niitä kaikkia vuosia, jotka jouduin kokemaan vain sen takia, ettei minun mielipiteellä omaan elämääni ja haaveisiini liittyen ollut muille mitään merkitystä!

• Anonyymi00002
        UUSI

Elämäni on pilalla, koska minulla ei ole enää mitään mahdollisuutta saada itä mikä oli minulle kaikkein tärkeintä, olla vakituisessa työpaikassa töissä. Haluan keskustella kasvotusten peojektin aloittajien kanssa js kysyä heiltä miksi halusitte pilata elämäni. Mitä sellaista olin tehnyt, että halusitte saada minut menettämään elämänhaluni lähes täysin!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Elämäni on pilalla, koska minulla ei ole enää mitään mahdollisuutta saada itä mikä oli minulle kaikkein tärkeintä, olla vakituisessa työpaikassa töissä. Haluan keskustella kasvotusten peojektin aloittajien kanssa js kysyä heiltä miksi halusitte pilata elämäni. Mitä sellaista olin tehnyt, että halusitte saada minut menettämään elämänhaluni lähes täysin!

Ette ole hyviä ihmisiä!

• Anonyymi00004
      UUSI

Hoitajia on osa porukasta. Ne kaikki joutuu sinne oikeus käsittelyyn. Kun vaan saavat ensin kutsun kuulusteluun. Niiden puhelimet on jo haksattu. Todisteiden seovitys vie aikansa. kun kellään ei oo aikaa. Terveystietoihin kajoaminen on vakava rikos. osa saa kenkää. Joutuu etsimään muuta työtä

• Anonyymi00005
      UUSI

Onko lainat maksettu velat kuitattu?

• Anonyymi00009
        UUSI

Kelle luulet puhuvasi. En kuulu onneksi siihen sakkiin.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niin ONKO MAKSETTU VELAT? ! ONKO?????

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin ONKO MAKSETTU VELAT? ! ONKO?????

Ei kuulu kenenkään velat ulkopuolisille!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kuulu kenenkään velat ulkopuolisille!

JOKO ON AUTO MAKSETTU MIKÄ LUVATTIIN MAKSAA !ONKO????

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kelle luulet puhuvasi. En kuulu onneksi siihen sakkiin.

Tämä sinulle veistelevä hiippari on yhtä päästään pimahtanut kuin sinäkin, aloittajaäijä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Pieni palkka ja verotus. Mitä jää käteen?

• Anonyymi00007
      UUSI

Asuminen yksiössä

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei puolisoa

• Anonyymi00010
        UUSI

Hommaa sitte semmonen. Ei täältä löydy.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hommaa sitte semmonen. Ei täältä löydy.

Ei toi rassukka saa ketään. Jos joku jättää on heti tappamas itsensä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko sinä rahvaanomaiseksi elämänkoululaiseksi taantunut irrallisten tarinoiden sinne tänne sirotteleva sepittäjä ollut lähellä sitä pistettä? Eräs nainen, ei siis tämä aloittajaäijä kyselee aivan yhtä hyvällä tahdolla☺️

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eeei. Palstaäijä on harjaantunut It asioissa joten jokainen voi päätellä siitä, kun pakkeja satelee.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kohteeksi mihin

• Anonyymi00019
        UUSI

Pitäisiköhän sinun tätä palstaäijän peräpääprovoa ylikuluttava kirjoittaa tämä seikka mitä tervehenkisesti etsit vaikka itsellesi auki johonkin nettipäiväkirjaan miten haluaisit jonkun skeeman olevan? Siitähän tässä patologisten ajatusten ruokkimisessa on sinun kohdallasi kyse. You are in a dark place mate. Naiselta voimia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      282
      26816
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2284
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1596
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      152
      1532
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1281
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      33
      1214
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      998
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      87
      846
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      806
    Aihe