ymmärsin miksi projekti aloitettiin, kerroin että haluan vain ikäiseni ystävämiehen niille minun rakkaille työkavereille. Sen haaveeni ei enää voi toteutua, koska rikkinäisenä ei ole kiinnostusta, eikä jaksamista ruveta tutustumaan enää koskaan keneenkään! Se mitä jouduin kokemaan oli niin valtavan raskasta ja kauan kestävää, etten koe mitään tarvetta saada enää koskaan uutta ystävää! Minulla ei ole enää mitään mahdollisuutta toteuttaa omia unelmian, niitä minulle äärimmäisen tärkeitä unelmia jotka pitivät minut hengissä. Muistakaa kaikki se, että ette koskaan oleta tietävänne yhdenkään ihmisen haaveita ja toiveita muka paremmin kuin henkilö itse!
Ennen kuin
Anonyymi-ap
4
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaiken ikäisille ihmisille! En haaveile kenestäkään, enkä ole etsinyt ketään, enkä halua jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Yksin oleminen tulee aina olemaan minun näköistä elämää, niin projektin ilman lupaa aloittajat halusivat sen menevän!
- Anonyymi00003
👍👍😂
- Anonyymi00002
En halua lähelleni päästää kun hänet joka kaikkinensa minut huolii ja päättää rakastaa. Se on ehkä mahdoton tehtävä.
- Anonyymi00005
Haluutko flirttailla verkossa? Tule tänne ❤️ https://Tiffany.loveme.lat/Tiffany#/?/?/8rs68ha5i
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715