Sinulle...vielä

Anonyymi-ap

Näin eilen että sinä olet koukussa häneen ja hän rakastaa kovasti sinua. Miksi ette mene yhteen? En minäkään pelkän sen takia tule, haluan muutakin. Tiedät kyllä sen...

11

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei vrm mulle, mutta eräs toinen vetää siimaa ny. Katsoin, mietin ja ihmettelin. Mietin ja katsoin. Sitten vain katsoin, kunnes järjenjuoksu olikin jo muualla 🤭

• Anonyymi00002
      UUSI

Hanki kirsi apua jostain itsellesi🙏jumala olkoon kanssasi ja siunatkoon lastasi. Sinun kuuluisi antaa lapsellesi aikaa

• Anonyymi00007
        UUSI

Ellei lapsi halua tavata.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ellei lapsi halua tavata.

Miksi et halua tavata pikku tyttöäsi. Eikös hän ole joku 6v?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miksi et halua tavata pikku tyttöäsi. Eikös hän ole joku 6v?

Joo, se on ensimmäinen seikka minkä on hyvä stemmata kun rupeaa sepittämään montako skidiä on ja minkäikäisiä. T lähemmäs kolmekymppisen yksinhuoltaja, missä minun apu

• Anonyymi00003
      UUSI

Minun ja hänen suhde ei kuulu sinulle eikä kenellekkään. Hanki mies itsellesi jos jostain sellaisen saat. pysymään

• Anonyymi00004
      UUSI

Mää vähän luulen että koukussa on kaikki muut omissa halluissa pälyilevät immeiset. Huonokin julkisuus on hyvästä aina välillä joten bring it.

Faktat on silti faktoja eikä muu kiinnosta 😉

• Anonyymi00006
      UUSI

Yritätkö sä pakottaa mut rakastamaan jotain ässää🤔

• Anonyymi00009
      UUSI

Haluan vain sanoa että itse kannat vastuun nyt teoistasi nuorempi k nainen. Jos halusit vietellä miehen feikki kuvilla ja lähetellä pikkari kuvia niin sehän on sinun asiasi. Jos mies haluaa vain koeajon kanssasi ei sekään minulle kuulu.

• Anonyymi00010
        UUSI

Aika laimea performanssi tämä, aloittajaäijä, koita keksiä jotain värikkäämpää ja vältä pikkulapsimaiaia sanoja kuten pikkarit tai ”räkästely”

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aika laimea performanssi tämä, aloittajaäijä, koita keksiä jotain värikkäämpää ja vältä pikkulapsimaiaia sanoja kuten pikkarit tai ”räkästely”

Kolmas triggeri on enääN😣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      282
      26816
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2284
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1596
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      152
      1532
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1281
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      33
      1214
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      998
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      87
      846
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      806
    Aihe