Lopetan Varkauden nimittelyn,ja muutankin Kommilasta,Kaura - Ahoon .On projekti meneillään ,ok talo kyseessä,siinä pihassa poltin ,nooh ,se on historiaa jo ,Naapurin Rouva oli mukava,ainakin tarpeeksi mukava,miehensä ei ollut mukava.Siis olen asunut siellä,mut tunnetaan siellä nimellä motherfucker - jones .EP Kommilasta .
Minä luultavasti
16
383
Vastaukset
- Anonyymi00062
Hyvä.
Jehovat ovatkin suurella joukolla kyyläämässä missä olisi uusia muilutettavia. - Anonyymi00083
Pidäppä sä Tiina Grönlund
Sdp kansanedustaja Timo Suhonen
Hynninen, Vasemmistoliitto
Keskusta Kristilliset varkaus ja pohjois savo ja suomi
Myös Tampere talo
Myös sanoma oy Nelonen Media iltasanomat
Koko eduskunta
Tässä kaupugissa kuten sielä ei ketään haukut ja valeet syrjintä Tissarista ole asia selvä
Teeppä miten haluat
Tissari tekee myös
Tampere Filharmonia rajaton queen 6.2.26 konserttiin median edustajana kutsuvieraslippu se perutaan myös Hotelli perutaan
Tuhto ruokailu perutaan
Ei Ostetaan Matkoja
Joko kelpaa häh warkaus ole sinäkin omanlaisensa vaikuta välitä kylä
Pidä se äläkä tule missään enää puhumaan Tissarin kanssa
Olit politikko tavis julkkis kuka vaan
Jatka ihanaa elämää kuplassasi- Anonyymi00085
Tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä yhtään mitään
Niin että ei kaada elämää
Yksi Tampere Filharmonia rajaton queen 6.2.26 konserttiin median edustajana kutsuvieraslippu sinne tai tänne kun ei mene - Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tissari ei tee mitään yhteistyötä tässä kaupungissa eikä yhtään mitään
Niin että ei kaada elämää
Yksi Tampere Filharmonia rajaton queen 6.2.26 konserttiin median edustajana kutsuvieraslippu sinne tai tänne kun ei menePilkkaa sä vaan ja Naura nyt saat mitä tilaat
Sut suljetaan ikuisesti pois Tissarin elämästä
Et puhu et ole olemassa Tissarille - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Pilkkaa sä vaan ja Naura nyt saat mitä tilaat
Sut suljetaan ikuisesti pois Tissarin elämästä
Et puhu et ole olemassa TissarilleJa kaikki puolueet tässä kaupungissa ja tukijat myös
Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181