suomessa kerätään eri jätteet erikseen joka aiheuttaa liikenteen päästöjä poltettas omat jätteet niin ei tarvii raijata ulkomailta seka jätettä tyhmyyden huippu koko seka jätteen lajittelu riittää kun lasi .metallija piojäte erikseen muovi ja pahvi ja paperi sekajätteisiin vaan niin riittää polttolaitoksille poltettavaa
jätepolitiikka
6
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja minkäsmoinen käry siitä tulisi? Mustaa savua nousisi joka talon nurkalta.
- Anonyymi00002
Itse poltan lasia ja metallia takassa. Mahtava lämpövaikutus.
Työterveyden mukaan olen parasta a-ryhmää. - Anonyymi00003
MOT-ohjelmassa näkyy olevan juttua ulkomailta tuodun jätteen käsittelystä Suomessa.
- Anonyymi00004
Osan jätteistäni hautaa taloni takapihalle kompostiin ja loput vien kauppojen jäteastioihin. Näin olen säästänyt vaimoni kanssa tuhansia euroja. Turha on seitsemää roska moolokkia ruokkia pihalla ja maksaa siitä maltaita. Pitääkö vääntää rautalangasta, hah.
MOT- Anonyymi00006
Ressu on meille valehdellut, ettei muka jätteen keräys koske millään tavalla, mutta
siellä ne jäteastiat on Ressun pihassa halkokarilla, googlen katunäkymästä katsoin ja joka pihalla oli roska-astiat ja molokkiauto käy Ressun jäteastiat tyhjentämässä, vaikka toisin väittää.
- Anonyymi00005
Tämän Suuren Kusetuksen lopullinen ja perimmäinen tarkoitus on koota kaikki kerrostaloihin, jossa ei ole autopaikkoja, vielä mielellään kehä III:n sisäpuolelle. Sieltä sitten käydään kerran viikossa kaupassa joukkoliikenteellä, ja ainoat missään liikkuvat autot ovat ne roska-autot, jotka keräävät materiaalit.
Työssäkäynti? Eihän sitä tarvitse (=kohta ei saa) tehdä jos ei halua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810