Kun aika teki tehtävänsä. Olisin halunnut, mutta en voi enää kaivata kun en usko koko hommaan. ☹️ ts. Etäisyys toi perspektiiviä ihmiseen ja hänen sanomisiinsa ja tekemisiinsä.
Mitä voi tehdä
20
273
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Näin on. Kun ei enää näe kasvokkain, kaipaus hiipuu. Ei oikein enää muista, mitä silloin kaipasinkaan. Kuka ja millainen se ihminen edes oli?
Naiselta- Anonyymi00003UUSI
No mutta positiivista tässä on nyt aloittajaäijä se, että aina voi pivotoida tms, keu keu
- Anonyymi00004UUSI
Huono muisti
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huono muisti
😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huono muisti
No sekin nyanssi vielä löytyi palstaäijän performaatiosta joko on koko värisuora kasassa negaa tonkiva ”kaipaaja”
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
😂😂😂
Mitäs pimpeli pompeli muuta? Sivusta minä
- Anonyymi00008UUSI
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu..
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu..
Kai se sullakin palstaäijän surkastuneeseen esitykseen viimeisen sanan sanoja on joskus vaihtunut joku apparaatti sun muu?
- Anonyymi00002UUSI
Voi tulla kriisejä, joiden aikana alkaa yhtäkkiä kaipaamaan. Se johtuu mm. siitä, että ihminen alkaa kaipaamaan "entistä versiota itsestään ja elämästään" eikä niinkään "häntä", vaikka häntä kaipaisikin. Tai joku läheinen kuolee ja alkaa yhtäkkiä kaipaamaan jotain ihmistä menneisyydestä. Se johtuu siitä, että tulee tyhjyys ja alkaa täyttämään tyhjyyden tunnetta vanhoilla merkityksillä ja yhteyksillä.
- Anonyymi00010UUSI
Että samanlaista lihapullaa pitäis tehdä ku äitimuorisi apäijä? Sori jos pilaan aloitustesi mielenmaisemia en kato ymmärrä muita niin hyvin tai sitten en vaa ns välitä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että samanlaista lihapullaa pitäis tehdä ku äitimuorisi apäijä? Sori jos pilaan aloitustesi mielenmaisemia en kato ymmärrä muita niin hyvin tai sitten en vaa ns välitä
Muistakaa kermaviili ja sipulikeittoainekset, sillä voi oikoa ja makukin parempi. T mamma
- Anonyymi00012UUSI
Olisipa ihanaa, jos minulla olisi vaikutusta siihen, että palaisit edes hitusen sellaiseksi, kuin joskus olit. Sellaiseksi, kuin sinut alkuvuosilta muistan. 🩷
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olisipa ihanaa, jos minulla olisi vaikutusta siihen, että palaisit edes hitusen sellaiseksi, kuin joskus olit. Sellaiseksi, kuin sinut alkuvuosilta muistan. 🩷
Minkä takia ihmisen pitäis palata joksikin, josta hän on ehkä kasvanut ohi?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minkä takia ihmisen pitäis palata joksikin, josta hän on ehkä kasvanut ohi?
Ei aina kaikki muutu parempaan suuntaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olisihan se mahtavaa. 🩷 Haluaisin olla edes hetken aikaa hitusen, mitä olin. En kaipaa erityistä "muistotrippailua" eli "matkustamista" menneeseen, vaan esim. pienen hymyn, luovan hetken, tanssin ja/tai yhteyden, joka vie surut pois hetkeksi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen on kyl kaikki huomannu, että nii kromosomis ku mitokondrioski on "vähän" hakusessa.
Eikä kommenteillas muutenka välitetä ku jotain haimasyöpää. Kuulemma. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei aina kaikki muutu parempaan suuntaan.
Ehkä sulla aika kullannut muistot?
- Anonyymi00016UUSI
Et tee mitään. Lopetat kirjoittelun myös 👍
- Anonyymi00017UUSI
En usko yhtään että ette muistaisi. Sen todistaa jo täällä kirjoittaminen.
- Anonyymi00020UUSI
Oon siirtymävaiheessa. Kirjoitan mutta en oikeen tiedä enää miksi kaipaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28826874
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482294- 2011630
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541550Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351341- 341311
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex89869Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81810