En tiedä! Jos jätät minut nyt, en ole täällä enää. Olen muutenkin tuhon partaalla, elämä ei anna sitä, mitä haluan. Kaipaan sinua päivin ja öin. Haluan kuolla tai olenkin jo kuollut sisäisesti. Lopullinen on helpotus.
Jos jätät minut H....
Miksi rakastuin
14
395
Vastaukset
- Anonyymi00002
Joko olet päässyt töihin.
- Anonyymi00003
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vieläkö äiti auttaa oletko mennyt töihin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vieläkö äiti auttaa oletko mennyt töihin.
Koska se napanuora aikuisella naisella katkeaa äidistä ja alkaa tienaamaan omaa rahaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska se napanuora aikuisella naisella katkeaa äidistä ja alkaa tienaamaan omaa rahaa?
Kukaan ei näe näissä aloittajaäijän katkeilevissa monologeissa mitään silmiinpistävää? Tahtokysymys jo tässä vaiheessa näin ollen
- Anonyymi00013
Kamalaa kiristystä, minä en ainakaan haluaisi kiristäjän kanssa seukata.
- Anonyymi00005
Äidit auttaa aina lapsiansa. Niin sinäkin jos semmosia on siunattu sinulle.
- Anonyymi00010
Onko aloittajaäijä kyse siitä, ettei oma äitisi ole ollut niin avuksi? En ihmettele
- Anonyymi00006
Manipulointinne kohde ei tee aloituksia ja kommentoi vasta, kun kattoo sen tarpeelliseksi.
- Anonyymi00008
Ei aloituksesta selviä edes sukupuoli.
- Anonyymi00009
Voimia ja jaksamisia palstaa sukupuolittain psykedeelisesti splittaava palstaäijän provojen syynääjä
- Anonyymi00014
naiselta miehelle
- Anonyymi00012
Jätät? Eli olette yhdessä?
Kannattaa varmaan selvittää juttu kasvotusten.- Anonyymi00015
Jättää voi muutenkin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763