hyvä työntekijä minulle tärkeässä työpaikassa ja olisin varmasti saanut jatkaa siellä kauan ilman lupaa aloitettua projektia. En ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle yritettiin kertoa ja se sai minut ahdistumaan ja stressaantumaan ja se pilasi minun ja kahden muun työntekijän välit! Miksi hel..tissä aloititte typerän projektin minulle mitään kertomatta, mikä sen kaiken tarkoitus oli.
Olin mielestäni
Anonyymi-ap
1
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Seuraavan kerran mietin mahdollisen uuden ystävän etsimistä vuonna 2030! Jos olen jo siihen mennessä selvinnyt projektin aiheuttamista vaurioista! Elämänhalusta on enää puolet jäljellä! Valitettavasti aivan liian moni asia muistuttaa projektista ja se voi estää kokonaan sen, etten enää koskaan halua yhtään uutta ystävää! Mitä minä tein ansaitakseni kaiken sen pa..an!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581