Sisältäen sen kaikkein tärkeimmän.
Mutta sinun tulee ensin kasvaa, joten ehkä seuraavassa elämässä sitten.
Minulla olisi sinulle paljon annettavaa
17
268
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eikö voitas kasvaa yhdessä? Ei kai kukaan oo täydellinen syntyjään
- Anonyymi00007UUSI
Hienosti oivallettu. Voi hyvin! (sivusta.)
- Anonyymi00002UUSI
😂😂😂
- Anonyymi00003UUSI
Vaiko just toisin?
- Anonyymi00004UUSI
Mitä annettavaa sulla sit ois 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Pullaa, keksiä, suklaata
Jos käyn ensin kaupassa
Sivusta
- Anonyymi00005UUSI
Minulla on sinulle paljon annettavaa, mutta se on mahdotonta, koska heittäydyt hankalaksi. Lopetappa kuule tuo huomion pihtaaminen.
- Anonyymi00006UUSI
Kerro mitä sinulla on annettavana? Mene ja kerro se hänelle jos rakastat häntä. Näytä niin että ei jää mitään epäselväksi. Kukaan ei ole hankala jos saa rakkautta osakseen.
- Anonyymi00008UUSI
Aloittajalla on vastenmielinen, ylimielinen asenne.
- Anonyymi00016UUSI
Ei kerro omasta kehityksestä kyllä, tuollainen solvaaminen.
- Anonyymi00010UUSI
Ei oo mulle aloitus mutta olen entistä enemmän tullut siihen ajatukseen että ansaitsen paljon parempaa kuin hänen kylmyytensä, väheksyntänsä ja pelleilynsä. Olen olemassa jollekin muulle mutten hänelle. Olkoon hän vain ihan ikiomassa ylhäisyydessään jatkossakin.
- Anonyymi00011UUSI
Gullit
- Anonyymi00012UUSI
Pituutta vai leveyttä😂
- Anonyymi00013UUSI
Oletko itse täydellinen? Ajatteletko että toisella ei olisi sinulle mitään annettavaa. 🙂
- Anonyymi00014UUSI
Jos kolmannessa elämässä, seuraavassa elämässä on yksi ennen sinua rakas.
- Anonyymi00015UUSI
Kuulostaa ihan yhtä hyvältä ja lausuttuna kuin L/over-sarjan karmivan pariskunnan miehen suusta.
- Anonyymi00017UUSI
Ei minulta! Hän (mies) on hyvä juuri sellaisena kuin on. Rakastan kaikkia hänen puoliaan. Harmi vain kun on varattu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33431308
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien701946- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 381404
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881233- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962