Sä oot mun kielletty hedelmä jota tahtoisin maistaa. Olet kaikin puolin upea pakkaus ja vielä kauniskin niin sisäisesti kuin ulkoisesti ❤️ n--n
Iltaa Pomo
15
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos jos klittaa vähän lupsutat? 👅
- Anonyymi00002
Häntä maistaisin ja tekisin hälle niin, mitä vain hänen kanssa 🥵😍❤️🔥
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
🫦🥮🍯
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
🫦🥮🍯
🛁👩❤️👩❤️🫦🔥
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
🫦🥮🍯
🛁👩❤️👩❤️🫦🔥
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joku näkee sinusta painajaisia nyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
🤭🤭🤣🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä olen nähnyt painajaisia paljon nuorempaan henkilöön liittyen. En voi koskaan ymmärtää sitä, miksi hän toimi niin kuin toimi. Ei ole normaalia kytätä ketään monien vuosien ajan! Miksi projektin ilman lupaa aloittaneet eivät puuttuneet hänen toimintaansa!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä olen nähnyt painajaisia paljon nuorempaan henkilöön liittyen. En voi koskaan ymmärtää sitä, miksi hän toimi niin kuin toimi. Ei ole normaalia kytätä ketään monien vuosien ajan! Miksi projektin ilman lupaa aloittaneet eivät puuttuneet hänen toimintaansa!
Viime yönä en saanut unta kuin vasta aamulla, koska olin hyvin ahdistunut!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Viime yönä en saanut unta kuin vasta aamulla, koska olin hyvin ahdistunut!
Olen voinut todella huonosti koko projektin ajan ja pelkään, että se vaurioittaa terveyttäni ja se on jo saanut jo kaksi sairautta puhkeamaan minulle! Poistakaa se häirikkö pois projektista välittömästi, ennen kuin sairastun vakavammin. Huono nukkuminen on jatkunut kauan ja se ei todellkaan tee hyvää elimistölle!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen voinut todella huonosti koko projektin ajan ja pelkään, että se vaurioittaa terveyttäni ja se on jo saanut jo kaksi sairautta puhkeamaan minulle! Poistakaa se häirikkö pois projektista välittömästi, ennen kuin sairastun vakavammin. Huono nukkuminen on jatkunut kauan ja se ei todellkaan tee hyvää elimistölle!
Jos muu ei auta, haukun hänet kasvotusten niin totaalisesti, että hän muistaa sen varmasti loppuelämänsä ajan!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos muu ei auta, haukun hänet kasvotusten niin totaalisesti, että hän muistaa sen varmasti loppuelämänsä ajan!
Tämä on lupaus jonka tulen toteuttamaan!
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan vapaasti vain. Et ole hän, eikä kannata jatkaa tätä trollausta pelle
- Anonyymi00018UUSI
Hei kuumat tyttöset täällä odottaa 💋 Tsekkaa täältä! https://Yolanda.loveme.lat/Yolanda#/?/?/cob8919bu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604693Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744481Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143596Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1373193- 1912909
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191212