En voi kertoa tätä pitkään aikaan sulle irl, mut taidat oikeesti olla mun pelastava enkeli, vaikka et täysin samoin kai fiilaakkaan❤️ sullaki on varmasti tosi rankkoi juttui nyt, minkä takia oon ollut vähän huolesta sekasin. Et tiedäkkää miten paljon tää merkkaa mulle, toivoisin että voisin tukea ja rakastaa sua kaikessa, kun lähennytään. Mä oon valmis antaa mun sydämel sulle.. jos nii tahot, mutta ei siitäkää mitää huolta tarvii kantaa jos et tunne niin tai haluu.
Kiitos, että et hylännyt mua
13
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jospa nyt vaan odotetaan! Hiljaa hyvä tulee. Ensin pitää elää ennen kun voi rakastaa, sanotaanko nyt vaikka että n. 30- 40 vuotta olisi sopiva suunnitelma tavata. Toivottavasti hän on samaa mieltä ja luulenkin niin. Sydämiä en laita nyt tähän kun vasta sitten n. 30- vuoden tai sitä seuraavan päästä.
Tapaamisiin! - Anonyymi00003
Katellaan seuraavassa elämässä sit uudelleen.
Tai ehkä ei sittenkään.
Jos en nyt ole muuta ku palstalla pölinän arvoinen niin en sitten oo. - Anonyymi00004
Onko rakkaasi miespuolinen vai naispuolinen? Näihin aloituksiin olis aina se hyvä laittaa 🤩
- Anonyymi00012
Aloitus on varmasti kaikille rakkauden- ja romantiikannälkäisille, ikään tai sukupuoleen katsomatta. Toivon rakkaudentäyteistä kevättalvea aloittajalle ja kaikille kaipaaville!
Mietitäänpä vähän. Saako draama ja tunteilu teissä aikaiseksi dopamiiniryöpsähdyksiä? Oletteko jääneet koukkuun siihen tunnevaihteluun, mitä ikävä ja sen mukana tuomat muut tunteet aiheuttaa?
Mitä ikävä on? Se on syvää kaipuuta saada antaa sydämen varastossa olevaa rakkautta sille omalle mielitietylleen. Mutta varmasti siinä on myös odotusta siitä, että suhde toimisi vastavuoroisesti. Olisi hyväksytty ja turvallinen olo siinä olla.
Turvallisuuden tunne, siinä on se mitä ihminen eniten kaipaa. Ja se löytyy jokaiselta omasta sisimmästä, kun sen osaa sieltä esiin kaivaa.
- en ap
- Anonyymi00005
Miksi et voi tukea tai kertoa irl vielä? Onko toi jotenkin reilua sille joka ei hylännyt?
Jännä muuten että edelliset kommentit olivat
1 ja 3 , missä 2 on kun on 0 poistettua?- Anonyymi00006
Ja nyt 5 4 puuttuu mitä ihmettä?
- Anonyymi00007
Tällasia nää lesbot on! Kiusaamassa muita aina 🫵harmi kun ei voi lyödä ketään
- Anonyymi00008
mene itse kärsimään minusta et enää porukkasi kanssa hyödy.
- Anonyymi00009
Ehkä ensi kesänä tai syksynä meillä ei ole enää niin rankkaa.
- Anonyymi00013
Ehkä? Ehkä.
- Anonyymi00010
sirpa se jatkaa
- Anonyymi00011
Siis tosi ihanaa ettei odoteltavaa ole kuin 30-40vuotta,
just kerkii kuolla ennen sitä varmaan! =) - Anonyymi00016UUSI
Tsekkaa täältä kuumimmat deittiprofiilit 👀 https://Amy.loveme.lat/Amy#/?/?/732g6d1ii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604693Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744481Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143596Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1373193- 1912909
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191212