jonka takia menetin itselle mieluisan työpaikan, et tule koskaan saamaan anteeksi sitä! Jos häirintä ei lopu, maailma saa tietää millainen sinä olet!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Gullit
- Anonyymi00002
Pysy kaukana minusta, olet ainoa ihminen jota todella inhoan! Vasta viiden vuoden päästä seuraavan kerran alan etsiä ikäistäni ystävää!
- Anonyymi00003
Mä en palkkais sua mihinkään, vaikka olisit ainoo osaaja alallas.
Jotkut menettää jopa lapsensa, ja sä jaksat jankuttaa päivästä toiseen jostain työpaikasta, joka ei selvästikään ollu millään muotoa sulle. Jonku katkeran anteeksannollakaan ei oo mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607