Toisen kanssa? Joko se muuttaa sun luokse kesällä?
Miten menee sen
27
435
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo kun löytyis koti vaan ensin.
- Anonyymi00002UUSI
Sun luokse…
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sun luokse…
Odota.....
Joo kun löy-tyis ko-ti en-sin. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Odota.....
Joo kun löy-tyis ko-ti en-sin.Ihanan selkeää viestintää. En silti omi.
- Anonyymi00023UUSI
Kun löytyis se koti tosiaan ja etenkin se joku ihminen.
- Anonyymi00004UUSI
ollaan alussa vasta
- Anonyymi00006UUSI
Ei muuta. Ajattelen sinua liikaa. Vaikka toivoa sinusta ei ole. Ja vaikka sinua ei olisikaan jossain pääni sisällä, en rakasta häntä siten / yhteys ei ole tarpeeksi syvä. Haluan vapauttaa hänet löytämään jonkun, joka rakastaa ja haluaa häntä tarpeeksi.
- Anonyymi00007UUSI
Miehen puhetta. - en ap
- Anonyymi00009UUSI
Lohduttaa että jollain toisellakin samoja ongelmia.
- Anonyymi00014UUSI
Miksi vieläkin ajattelet minua? Olenko fantasiaan?
- Anonyymi00010UUSI
Jeesus on jokaisen luona. Hän kuoli sittenkin.
Amen. - Anonyymi00011UUSI
Elämästä ei tiedä, jos kohtaan jonkun jonka kanssa olisi hyvä ja upeaa muuttaa yhteen rakkaudesta niin sen tekisin. Olisi kiva löytää joku jonka kanssa elää normaalia elämää tunteineen ja vanheta yhdessä. Uskon vielä että sellaisen löydän ja kohtaan.
- Anonyymi00012UUSI
Kenellä ja kuka muuttaa ja kenen luokse mä en ole muuttamassa kenenkään luokse nyt tai koskaan mä muutan seuraavan kerran kun on rahat ostaa oma ja mun luokse ei ole kukaan muuttamassa virallisesti ainakaan yhtä naista reilu vuoden tapilin jo yhdessä välissä siitäkään mitään sen enempää kehkeytynyt lopputuloksena kävi sama kuin Hämeenlinnassa koko kaupunki oppi mut tuntemaan/tietämään paremmin kuin nainen jota tapailin Hämeenlinnassa sentä asuttiin saman katon alla viitisentoista vuotta ja Hämeessä en juuri muuta liikkunut kun kävin kaupoilla ja koirien kanssa kävelyllä ja loppuaikoina pelkästään poitsunkin kanssa käytiin kaupungilla Helsingissä mu ei oppinu tuntemaan/tietämään kuin työkaverini ja työnantajani (millainen olen töissä) ainoa joka/jotka tietää millainen olen kotona on poitsuni ja tämän äiti
- Anonyymi00013UUSI
Minkä hiton toisen kanssa? Kerro mullekin kun kerran näytät tietävän.
- Anonyymi00015UUSI
Muutetaan kuuhun
- Anonyymi00016UUSI
Mä meen plutoon.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä jos kertoisin, että ei ole toista. Ei ole ollut koko aikana, vaikka menoistani voisi sellaisen kuvan saadakin. Hänelle.
- Anonyymi00018UUSI
sillä ei ole mitään merkitystä, ne hakataan silti laillisesti ja, etänä. naiset ja miehet. tulee porukassa hakkaus per nuppi. eivät selviä ilman poliisia ja, ambulanssia ja, kunnolla turpaan. osa kuolee riippuen teoistaan. tsemppiä! tuskan kestää kun lystin muistaa. ja koko porukalle. idän porukka jo myöhässä hakkaan itse odotellessa kyllä ne sieltä saapuu.
- Anonyymi00019UUSI
Ei ole toista eikä kukaan muuta jos et sinä sitten.
- Anonyymi00020UUSI
idästä tulee ammattohakkaajat laillisesti 50 kunnon miestä ja muutama nainen saa varmasti aikaan sen mitä hekin koko porukalle.
- Anonyymi00021UUSI
Outo kysymys. Ei mene mitenkään, kun ei olla oltu yhteydessä. Montako kertaa se pitää sanoa. Etkö sanonut, että se tapailee muita? En minä nyt varattuun ole yhteydessä.
- Anonyymi00022UUSI
Jotain pelleilyä varmasti mut kommentoin silti.
Olisit ihmeessä kysynyt siltä iteltään asiaa. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jotain pelleilyä varmasti mut kommentoin silti.
Olisit ihmeessä kysynyt siltä iteltään asiaa.Kun ei olla yhteydessä. Ei minulla ole yhteystietojakaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kun ei olla yhteydessä. Ei minulla ole yhteystietojakaan.
Mihin ne on joutunut?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mihin ne on joutunut?
Ei oo koskaan ollutkaan. Ennen nähtiin irl. Nyt ei enää pitkään aikaan.
- Anonyymi00026UUSI
Oli niin temperamenttinen, että ei tullut mitään siitä.
- Anonyymi00028UUSI
Eipä olla vielä päivämääriä sovittu. Jos taivaskartta on oikea ja vitamiinit kohdallaan, niin uskoisin näillä lumilla tapahtuvan. Sirkus kyllä pyörii ja possujuna kiertää... hattaraa ja naru vetoja tarkkuus ammunnalla. Kaikki on osaltani tehty ja muuta en enää voi... I have given the most important part of myself... my heart ❤️and I have nothing else to offer
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1502883- 2332170
- 492103
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2211965Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve381272- 1221178
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3141046Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65895