Tänään on toinen toista.
Minä rakastan sinua. Oot ihana.
-naiselta
Vanhempi mies
22
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä rakastan sinua.
- itseäni nuoremalle ihanalle - Anonyymi00002
Minä myös sinua. Me saamme vielä toisemme.
- Anonyymi00003
Muistitko ottaa iltalääkkeen🙈
- Anonyymi00005
Molemmilla oma dosetti, kätevää eikö totta.
- Anonyymi00004
Niin tosiaan, toinen toistamme kaunein olet sinä ja minä vaan tämmöinen vanhempi charmikas mies, mutta rakkauden määrä on rajaton ja ajaton ja tajuton.
- Anonyymi00006
Ja huomenna on kolmastoista.
Olisipa aloitus minulle. - Anonyymi00007
Ikäeroa paljonkin teillä?
- Anonyymi00012
Paljon on.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paljon on.
No nii luulempa ett Ap on mies joka ihastunu johonkin nuoreen naiseen. Täällä on helppo unelmoida ja tehdä mielikuvitustomansseja sellaisiin henkilöihin joista ei suurella todennäköisyydellä tule koskaan yhtään mitään suhdetta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
No nii luulempa ett Ap on mies joka ihastunu johonkin nuoreen naiseen. Täällä on helppo unelmoida ja tehdä mielikuvitustomansseja sellaisiin henkilöihin joista ei suurella todennäköisyydellä tule koskaan yhtään mitään suhdetta.
Ihan kuule nainen olen ja mihelle kirjoitan 😅
-aloitt.
- Anonyymi00009
Niin naiset sanoo: "ihana".
Kysyin naiselta, miten voit? Hän vastasi: olet ihana. :) - Anonyymi00010
Rakastan sua aina ja ikuisesti!
T.Kaikki kakkosta - Anonyymi00011
Joo
- Anonyymi00013
Tänään on kolmastoista, 3.2 ja pakkastalven kaunis päivä.
- Anonyymi00014
Kylmää on, lämpimästi päälle!
https://www.youtube.com/watch?v=Z9VB7jgWBi8&list=RDZ9VB7jgWBi8&start_radio=1 - Anonyymi00015
Ketä kaipaat aloittaja? Kaipaatko vain, vaikka voisit saada. Mikä estää?
- Anonyymi00016
Nuorelle neidille 😘
Samoin sanoin: oot ihana ❤️- Anonyymi00017
Minä enää mikään nuori neiti ole.
Mutta olenkin joku toinen 😅
-aloitt.
- Anonyymi00018
joo minäkin rakastan sinua olet kevään kaunein kukka
- Anonyymi00019
Vois ny Ap vähän selventää kohdettaan ett ei kaikki vanhat ukot nyt ala mielikuvitustaan käyttämään ja nuorempia tuttuja naisia häiriköimään.
- Anonyymi00020
ei kyllä kaino tyttö tietää et se yks on vain hänen mielessä
- Anonyymi00021
Jos joku tämmösen anonyymialoituksen perusteella niin tekee, niin vika on jossain muualla kuin anonyymipalstan aloituksessa.
Kaikella hyvällä.
-aloitt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363231Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk662857Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1072158Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva461981Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.111319Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141125Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671014- 119932