Niin vastaisit täällä, että oletko se sinä joka stalkkaa. Mutta kun et vastaa mitään, niin herää epäilys että se olet sinä.
Jos olisit rehellinen
49
328
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miten sua stalkataan? Kuinka se täällä näkyy?
- Anonyymi00002UUSI
Miten sua stalkataan? Miksi sinua kiinnostaa toisten asiat noin paljon?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten sua stalkataan? Miksi sinua kiinnostaa toisten asiat noin paljon?
Ei mitenkään mua stalkata. Tää on keskustelupalsta ja aihe on ikävä. Eli kukaan ei stalkkaa sua missään kun et osaa edes vastata. Haet vaan huomiota.
- Anonyymi00004UUSI
Sinua täällä ei kukaan stalkkaa. Minua stalkataan oikeasti.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei mitenkään mua stalkata. Tää on keskustelupalsta ja aihe on ikävä. Eli kukaan ei stalkkaa sua missään kun et osaa edes vastata. Haet vaan huomiota.
Kirjoittaa kaikkia minun yksityisasioita tänne.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinua täällä ei kukaan stalkkaa. Minua stalkataan oikeasti.
Kysyinkin aloittajalta miten sitä stalkataan ja voit toki sinäki kertoa kuika sinua stalkataan? Kerta teitä nyt kiinnostaa aiheesta keskustella.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kirjoittaa kaikkia minun yksityisasioita tänne.
Ne nyt ei siis mitenkään voi olla mitään samantapaisia juttuja joita muillakin on. Vaan juuri sinut on niistä tunnittevissa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne nyt ei siis mitenkään voi olla mitään samantapaisia juttuja joita muillakin on. Vaan juuri sinut on niistä tunnittevissa.
On niin tarkkoja kuvailuja ollut ja usein ettei voi olla sattumaa. Joku tietää että käyn täällä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
On niin tarkkoja kuvailuja ollut ja usein ettei voi olla sattumaa. Joku tietää että käyn täällä.
Mikä viesti esim. on sellainen? Linkitä tänne.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä viesti esim. on sellainen? Linkitä tänne.
Ei minun tarvi herranjumala sulle vieraalle ihmiselle todistella mitään. Kaikki on muistoissa minun päässä. Tai uusimmat ainakin. Enkä laittaisi muutenkaan niitä uudestaan ettei minua tunnista ihan kaikki.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei minun tarvi herranjumala sulle vieraalle ihmiselle todistella mitään. Kaikki on muistoissa minun päässä. Tai uusimmat ainakin. Enkä laittaisi muutenkaan niitä uudestaan ettei minua tunnista ihan kaikki.
Niin haluat vaan syytellä ihmisiä julkisesti umpimähkään stakkereiksi. Mutta et pysty edes todistamaan väitettäsi. Kukaan tunnista sinua täällä mistään.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin haluat vaan syytellä ihmisiä julkisesti umpimähkään stakkereiksi. Mutta et pysty edes todistamaan väitettäsi. Kukaan tunnista sinua täällä mistään.
No miksi sulle pitäisi todistaa? Oletko joku poliisi vai?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eihän kukaan sitten sitä toistakaan tunnista , ketä syytän jos ei minuakaan?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole varma kuka se stalkkaaja on mutta se ainakin tuntee minut irl ja on jostain katkera mulle.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No miksi sulle pitäisi todistaa? Oletko joku poliisi vai?
Itsehän tämän aiheen tänne halusit keskusteluun. Kyllä poliisikin vaatii todisteita.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eihän kukaan sitten sitä toistakaan tunnista , ketä syytän jos ei minuakaan?
Ei tietenkään tunnista miksi tunnistaisi koko paikan idea. Kuinka sinä sitten tunnistat stakkerisi ja miksi hän tunnistaisi itsensä sinun viestistä?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itsehän tämän aiheen tänne halusit keskusteluun. Kyllä poliisikin vaatii todisteita.
En ole poliisille menossa. Vaikea mennäkään, kun en tiedä varmaksi kuka se stalkki on. Joku tuttu ainakin ja katkeroitunut jostain mulle. On varmasti mies.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ole varma kuka se stalkkaaja on mutta se ainakin tuntee minut irl ja on jostain katkera mulle.
Muttei kuitenkaa irl stalkkaa tai lähesty sinua. Kirjoittaa vaan ikäväpalstalle juuri sinusta viestejä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Muttei kuitenkaa irl stalkkaa tai lähesty sinua. Kirjoittaa vaan ikäväpalstalle juuri sinusta viestejä.
No silleenhän se on kätevä niin ei voi jäädä kiinni mistään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En ole poliisille menossa. Vaikea mennäkään, kun en tiedä varmaksi kuka se stalkki on. Joku tuttu ainakin ja katkeroitunut jostain mulle. On varmasti mies.
Miksi et? Otat ensin ylläpitoon yhteyttä ja lähdette selvittämään asiaa. Ei se hyödytä täällä siitä jauhaa. Jos todella epäilet tuollaista niin pitäähän sinun siitä eteenpäin ilmoittaa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No silleenhän se on kätevä niin ei voi jäädä kiinni mistään.
Niin no stalkkaaja yleensä haluaa tulla huomatuksi.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi et? Otat ensin ylläpitoon yhteyttä ja lähdette selvittämään asiaa. Ei se hyödytä täällä siitä jauhaa. Jos todella epäilet tuollaista niin pitäähän sinun siitä eteenpäin ilmoittaa.
Miksi tunnuit ottavan tämän niin henkilökohtaisesti?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aijaa? On kai niitäkin monenlaisia tapauksia. Ei kaikki ehkä toimi samalla tavalla.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taitaa ap olla jonkunlainen trolli. On sen verran filungia tossa setissä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi tunnuit ottavan tämän niin henkilökohtaisesti?
Mistä sellaista sait nyt päähäsi. Jotenkin tympii että pilaat paikan jossa kaivataan stalkkaus syytöksillä. Jos sinulla jotain tuollaisia ongelmia oikeasti hoidat ne muuta kautta.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No perusteleppa se, että jollekinhan ne haukkuma viestit täällä on jokatapauksessa eli jos ne ei ole minulle, niin ne on osoitettu jollekin toiselle. Ja en usko että se haukkuja sitäkään henkilöä irl elämässä stalkkaisi. Siis tajusitko mitä yritän selittää? Jotakin henkilöä se siis joka tapauksessa stalkkaa, olin se minä tai en.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aijaa? On kai niitäkin monenlaisia tapauksia. Ei kaikki ehkä toimi samalla tavalla.
Mun stalkkaaja tuli aikoinaan meidän kotiin kun olin nukkumassa. Soitteli kotiini. Kehitteli päässään tarinoita minusta ja väitti että käyn hänen luona. Tuntenut koko ihmistä. Siinä ei ollut mitään epävarmaan. Vaikutat samanlaiselta sekolta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mistä sellaista sait nyt päähäsi. Jotenkin tympii että pilaat paikan jossa kaivataan stalkkaus syytöksillä. Jos sinulla jotain tuollaisia ongelmia oikeasti hoidat ne muuta kautta.
Ai minä pilaan mutta se haukkuja/stalkkaaja ei pilaa? Ok.......
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mun stalkkaaja tuli aikoinaan meidän kotiin kun olin nukkumassa. Soitteli kotiini. Kehitteli päässään tarinoita minusta ja väitti että käyn hänen luona. Tuntenut koko ihmistä. Siinä ei ollut mitään epävarmaan. Vaikutat samanlaiselta sekolta.
Ahaa, että tämä kääntyi nyt näinpäin. Ok.......
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ahaa, että tämä kääntyi nyt näinpäin. Ok.......
Hän joutui hoitoon ja on kuollut jo ajat sitten. Eli mikä on näin päin. Luulet minuakin joksikin tutuksi siis.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No perusteleppa se, että jollekinhan ne haukkuma viestit täällä on jokatapauksessa eli jos ne ei ole minulle, niin ne on osoitettu jollekin toiselle. Ja en usko että se haukkuja sitäkään henkilöä irl elämässä stalkkaisi. Siis tajusitko mitä yritän selittää? Jotakin henkilöä se siis joka tapauksessa stalkkaa, olin se minä tai en.
Mitkä haukkumat ne yleiset ilman tunnisteita. Luultavasti trollaillua.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hän joutui hoitoon ja on kuollut jo ajat sitten. Eli mikä on näin päin. Luulet minuakin joksikin tutuksi siis.
Ei, vaan kun sinä sanot, että minä vaikutan samanlaiselta sekolta kuin joku stalkkeri, vaikka minua tässä on stalkattu. Keksit muutenkin päästäsi tuon tarinasi.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ai minä pilaan mutta se haukkuja/stalkkaaja ei pilaa? Ok.......
Kyllä te ihan yhtälailla pilaatte. Eihän täällä muuta enää nykyään ole.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei, vaan kun sinä sanot, että minä vaikutan samanlaiselta sekolta kuin joku stalkkeri, vaikka minua tässä on stalkattu. Keksit muutenkin päästäsi tuon tarinasi.
Voit kysyä vaikka läheiseltäni onko totta. Kun sellaosta on oikea stalkkaus eikä mitään leikkiä. No todella vaikutat. Kukaan tervepäinen ei halua ehdoin tahdoin olla stakkerinsa kanssa temisissä. Vaan hoitaa niin ettei tarvise ikinä kuulla koko ihmisestä. Sinä oikein haet hänen huomiota ja itse kirjoittelet viestejä hänelle. Jos olisit huolissasi ottaisit yhteyttä ylläpitoon ja poliisiin.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Luultavasti näin.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Voit kysyä vaikka läheiseltäni onko totta. Kun sellaosta on oikea stalkkaus eikä mitään leikkiä. No todella vaikutat. Kukaan tervepäinen ei halua ehdoin tahdoin olla stakkerinsa kanssa temisissä. Vaan hoitaa niin ettei tarvise ikinä kuulla koko ihmisestä. Sinä oikein haet hänen huomiota ja itse kirjoittelet viestejä hänelle. Jos olisit huolissasi ottaisit yhteyttä ylläpitoon ja poliisiin.
Vaikea ottaa mihinkään yhteyttä kun ei ole todisteita!
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Perusteleppa miksi minun setissä on yhtään mitään filungia?! 🙄
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vaikea ottaa mihinkään yhteyttä kun ei ole todisteita!
Etkö kirjoittanut että täällä on viestejä joista sinut voi tunnistaa varmasti. Ja kaikki tunnistaa jos linkität sen tähän. Kyllä ylläpito varmasti osaa siinä tilanteessa auttaa kuinka sinun pitää toimia. Minä menen nyt nukkumaan en osaa sinua auttaa.
- Anonyymi00006UUSI
Stalkkaaja voi olla hyvinkin nuorempi mies, ei se vanhempi, jota stalkataan.
- Anonyymi00009UUSI
Vanhempia miehiä ei taideta stalkata yleensä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vanhempia miehiä ei taideta stalkata yleensä.
Niin. Se onkin omituista kun nuorempi stalkkaa eikä pysty kilpailemaan reilulla tavalla.
- Anonyymi00008UUSI
Luuletko että joku tunnistaa tosta ketään? Mitä edes tarkoitat stalkkauksella? Toisen fb, ig tms kurkkimista?
- Anonyymi00014UUSI
Se on menneisyyttä kaikki.
- Anonyymi00022UUSI
Ehkä sulle mut ei kaikille. -sivulta
- Anonyymi00042UUSI
Kuulostaa alkavalta skitsofrenialta, minä en ole täällä kirjoitellut. Haethan apua.
- Anonyymi00045UUSI
Mistä tiedät, että tämä oli sulle?
- Anonyymi00043UUSI
Olisi kanssa kiva tietää että miksi mua edelleen stalkataan? Ei ole kivaa se. Muutekin omia murheita mielen päällä. Ja miksi vidussa alunperin on alettu stalkkaamaan?
- Anonyymi00046UUSI
Ihan IRL:ssä stalkataan. Niiiin. Voisko sen viddu lopettaa. Mikä vit tu teit oikein vaivaa? Häh? Onko oma elämä niin vatun tylsää?
- Anonyymi00047UUSI
Kyllä minuakin irl stalkataan ja ne raportoidaan tänne mitä on saatu irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1012284- 2221940
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761752Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011316- 381220
- 1221108
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27783290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180691Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47675Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51660