Jotta ruvettaisiin laittamaan vanhusten hoito kuntoon hoivakodeissa.
Rupeisko tulemaan vauhtia Suomen päättäjiin?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e78c2b4-8f77-4367-887f-d44fe201e7b7
Kun ei riitä, että saatetaan tietoon vain:
"Lehmuskartanon tarkastuksessa tehdyt havainnot ja kannanotot Sakslin on päättänyt saattaa Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tietoon ja myös Etelä-Suomen aluehallintovirastolle. Lisäksi hän on pyytänyt hyvinvointialuetta ilmoittamaan helmikuun puoliväliin mennessä, mihin toimenpiteisiin esitetyt kannanotot ovat antaneet aihetta".
IL
Konkreettista toimintaa!
Olisiko aihetta saattaa tietoon EU:n oikeusistuimelle?
30
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Avaatko muutamalla lauseella mistä on kysymys, kun ILää ei pysty lukemaan. Kiitos. Niin päästäisiin kommentoimaan.
- Anonyymi00005
Paina tuota sinistä http:// kohtaa, niin pääset sivulle
- Anonyymi00002
Miksi Valvira ei valvo hoivalaitoksia ?
- Anonyymi00026
Virkapummi ei tee mitään omasta päästä.
- Anonyymi00003
Miksei Sanna Marinin hallitus laittanut vanhustenhoitoa kuntoon?
- Anonyymi00007
Turhia jälkikysymyksiä ja menneen talven lumia.
Jossittelu ja päivittely ei auta.
Keskitytään tilanteesen NYT. - Anonyymi00009
sanna mari olo hörhö, sitä kiinosti vain juhliminen ja viina
oli sekasi kuin seinäkello politiikan suhteen,
hyvä kun on häipyhy politiikasta
takasi EI ole tulemista,
suomi ei huume hörhöjä kaipaa vastuullisiin tehtäviin,,,,
mielipide ! - Anonyymi00027
Sanna vaan ei osaa mitään, puhua pälpätti ja jauhotti napaansa.
- Anonyymi00004
Silloin kun maksajana molemmissa toimii sama taho, joka näitä ongelmia aiheuttaa eli yhteiskunta niin voi kyllä hyvällä syyllä olettaa, että mitään muutoksia ei tule tapahtumaan. Parhaiten asiaan vaikuttaa epäkohtien julki tuominen, joiden mukaan ihmiset voivat tehdä valintoja näiden hoitopaikkojen suhteen. Epäkohtien julkituominen esim. hoitajien tahoilta, kun voi johtaa työpaikan menetyksiin ym. "oikeudellisiin" menetelmiin ilmoituksen tekijää kohtaan. Onhan näitä kunnianloukkaus syytteitä parhaillaankin meneillä esim. Jaana Kavoniusta vastaan, joka ei saa omia tekemiään selvityksiä oikeuslaitoksen käsittelyyn saati viranomaisia tekemään jatkotutkimuksia esille tuomiensa asioiden tiimoilta.
Niin kauan kun oikeuslaitos toimii virkamies eliitin suojelijoina, niin kauan niiltä ei voi odottaakaan mitään oikeudenmukaisia päätöksiä, kun syylliset toimii samalla tuomareina ja lain edustajina. Kansalaiset eivät uskalla hakea kokemilleen epäkohdille oikeutta, koska on erittäin suuri vaara joutua itse maksumieheksi. Oikeudenmukaisuuden ensimmäinen periaate pitäisi olla käsittelyn maksuttomuus kanteen esittäjälle, että mahdolliset seuraamukset ei toimisi pelotteena epäkohtien esille tuomisessa. - Anonyymi00006
Hyvä ajatus,
kyllä suomen vanhuksillaki PITÄÄ OLLA IHMISOIKEUDET ,
olemme tehneet töitä kaikki keskimääin vähintään 40 vuotta
kylläki pienellä palkalla
tavalaan valtiolle ilmaista työvoimaa olemme olleet,
verot maksettu toisin kuin huijari johtajat suuripalkkaiset
jotka ovat ohjailleet varallisuutensa ulkomaille paratiisi saarille kaus suomen tarpeista veottajalta piiloon,
joten on korkea aika pistää nämä miljojonäärit maksamaan suomen vanhusten hoivasta
korvaamaan vanhusten nuorena tekemät työn
suomen työteliäät vanhukset ovat hyvän hoivan ansainneet ihan itse tekemällä ahkerasti töitä ja tekemällä suomesta rikkaan valtion joka kuitenki lailistettut ROSVOT ovat tuhoneet kähmimällä jopa suomen valtion velka mijaarditki omiin tarkotuksiinsa,
kuten sähkönsiirto köhmitty yksityiseen omistukseen, nyt ihmiset on suurissa vaikeuksissa kun sähkön siirsta tuotto menee VAIN yksityisille omistajille, ja tavallinen sähkönkäyttät maksaa ÄLYTTÖMÄN kaaliita sähkölaskuja monella EI edes raha riitä enään sähkölaskun maksuun,
m. vastaavaa suurta tyhmyyttä on laillistettu rikollinen politiikka jo tehnyt suomen omalle kansalaisille,
todella röyhkeää toimintaa ovat nämä laistetut rosvot aiheuttaneet vahinkoa kansalllemme,
nyt on aika korjata tilanne,
vanhus hoiva inhimilliselle turvalliselle tasolle on saatava suomeen , - Anonyymi00008
Ei.
=DW=- Anonyymi00010
Pitihän se arvata että deeveeltä tulee heti ei. Vapaa maa!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pitihän se arvata että deeveeltä tulee heti ei. Vapaa maa!
Vapaassa maassa Orpon hallitus saa kohdella vanhuksia miten lystää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vapaassa maassa Orpon hallitus saa kohdella vanhuksia miten lystää.
Keskitytään tilanteesen NYT.
Eikö ole aihetta valittaa EU:hun, jos ei tapahdu muutosta? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Keskitytään tilanteesen NYT.
Eikö ole aihetta valittaa EU:hun, jos ei tapahdu muutosta?Mielestäni varoja pitäisi jakaa toisin.
Esim. tää jalkapalloilu ja lätkämatsit. Ne isot pamput vetävät suuret hinnat itselleen, kalliita lämmitettyjä kenttiä kuntien ja kaupunkien varoilla.
Niillä rahoilla voitaisiin laittaa vanhusten hoito kuntoon ensin.
Toki on hyvä harrastus jalkapalloilu, mutta ei tarvitse isojen pomojen niillä rahoilla ratsastaa.
Voi sitä palloa potkia omallakin pikkukentällä, itse urheilun vuoksi.
Missä muussa voisi vähentää kansantaloudellisesti ja siirtää ne varat vanhustenhoitoon? - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mielestäni varoja pitäisi jakaa toisin.
Esim. tää jalkapalloilu ja lätkämatsit. Ne isot pamput vetävät suuret hinnat itselleen, kalliita lämmitettyjä kenttiä kuntien ja kaupunkien varoilla.
Niillä rahoilla voitaisiin laittaa vanhusten hoito kuntoon ensin.
Toki on hyvä harrastus jalkapalloilu, mutta ei tarvitse isojen pomojen niillä rahoilla ratsastaa.
Voi sitä palloa potkia omallakin pikkukentällä, itse urheilun vuoksi.
Missä muussa voisi vähentää kansantaloudellisesti ja siirtää ne varat vanhustenhoitoon?Höp.
Vanhukset vaan menoerä, turha kustannus yhteiskunnalle. Järkevintä jakaa syanidipillerit loispummeille.
Muuten kakaroilla ei ole häävi tulevaisuus.
Tää mun mielipide. Narinat voi lähettää Hevon vittuun.
=DW= - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Höp.
Vanhukset vaan menoerä, turha kustannus yhteiskunnalle. Järkevintä jakaa syanidipillerit loispummeille.
Muuten kakaroilla ei ole häävi tulevaisuus.
Tää mun mielipide. Narinat voi lähettää Hevon vittuun.
=DW=Kirjoita osoitteesi, niin lähetän postissa tulemaan!
- Anonyymi00023
HYIIIIIIIIIIIIIII, mikä tyyppi on =DW=
toivottavasti elät sata vuotiaaksi HUONO KUNTOSENA
ja huonosti kohdeltuna,
sittenpä tiedät olisitko tarvinnu aiallista hoivaa itsekki, - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
HYIIIIIIIIIIIIIII, mikä tyyppi on =DW=
toivottavasti elät sata vuotiaaksi HUONO KUNTOSENA
ja huonosti kohdeltuna,
sittenpä tiedät olisitko tarvinnu aiallista hoivaa itsekki,Hox
Mä omavarainen, sä pelkkä loispummi.
Mä elelen hyvässä kunnossa hyvässä hoidossa, sä kidut yhteiskunnan kaakkavaipoissas.
Oma ongelmas, ei kiinnosta mua.
=DW= - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hox
Mä omavarainen, sä pelkkä loispummi.
Mä elelen hyvässä kunnossa hyvässä hoidossa, sä kidut yhteiskunnan kaakkavaipoissas.
Oma ongelmas, ei kiinnosta mua.
=DW=hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mäki olen omavarainen vaikka luulit muuta, vitut noin tyhmälle tyypille,
pusitataa sun mielipiteesi hyyyyiiii , yööööökkkk, - Anonyymi00032
Ei kun laita se oma osoitteesi! deevee.
Lähetän heti paluupostissa.
- Anonyymi00015
Tuoraan matuja ja mus tallaisia lisää maahan ja tuetaan YK:ta
sen hoitaessa palestiinalaisten asiaa
kyllä niihin rahaa saadaan työnnettyä roppa kaupalla
ja sossut ulostettua eduskunnasta mäkeen- Anonyymi00018
Kyse ei ole tästä, pysytään asiassa, maahanmuuttokysymykset toiselle palstalle, kiitos.
- Anonyymi00019
Eu komissiolle voi kannella valtion rakenteellisesta perusoikeussopimusten vastaisuudesta, ja tämähän on asiaintila Suomessa.
- Anonyymi00022
joo siis eläkeläisille jaetaan palkansaajien ja yrittäjien eläkemaksuja
loisimiseen
- Anonyymi00020
Eläkeisriistäjät imevät palkansaajilta ja yrittäjiltä eläkemaksuja makaavat ja riistävät
25 prosenttia ovat maksaneet omista eläkkeistään ja nytloisivat muiden kustannuksella imien maaten ja ini sien- Anonyymi00024
sinäki oot ihan hullu, , häpeä jos edes osaat,
ne nykyiset vanhukset
jotka on tehneet yli 40 v töitä ja päässet työeläkkelle kyllä ovat taatusti ansainneet itse elääkeensä, - Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
sinäki oot ihan hullu, , häpeä jos edes osaat,
ne nykyiset vanhukset
jotka on tehneet yli 40 v töitä ja päässet työeläkkelle kyllä ovat taatusti ansainneet itse elääkeensä,Väärin
Kakarat maksaa ne velat. Jos kykynevät ja haluavat.
=DW=
- Anonyymi00028
Aina pitää tapahtua jotain ikävää ennen kuin tässä maassa politikot puutuvat asioihin. Hirvittävää kun vanhusten annetaan hirttäytyä tuoliin köytettynä eikä kukaan ole kuulemassa. Näin alas on tämän maan vanhusten hoito vajonnut. Missä inhimillisyys se hukkuu raha ahneiden yksityistenyritysten taakse.
- Anonyymi00033
Niin on!
Luulisin, että rupee tulemaan parannusta, kun on sattunut näin paljon.
Kun on niin paljon kirjoitettu asioista.
Hyvä lehdistö!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708