on niin suuret korvat
miksi minulla
10
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ett sinulle voitaisiin sanoa jolla on korvat se kuulkoon jne.. Mitä Henki seurakunnille ilmoittaa.
Nyt sinun ei pitäisi siis jäädä taivaasta paitsi sen takia etteikö Herra olis sinulle korvia suonut.
Niin siis jos et kerran ole siinä paremmassa joukossa niin syypää löytyy muualta kuin korvista. Älä sano silloin Herra miksi et minulle korvaa antanut että minä olisin kuullut vanhurskauden saarnaa sillä me näemme ja kuulemme nyt että Herra kyllä antoi sinulle korvat vaan et sinä siltikään tahtonut kuunnella.
Herra on antanut sinulle suuret korvat merkiksi siitä että sinun pitää kuuleman eli kuunteleman.
Sillä monta ihmistä nyt on maailmaan päässyt jotka mielellään opettaa vaan ei kuitenkaan montaa jotka mielellään kuuntelisivat muita kuin itseään.
Avaa siis korvasi tänään ja kuuntele mitä Pyhä Henki saarnaa.
Oli mies kerran joka oli hyvin uppiniskainen joka ei koskaan kuunnellut ketään ja pelättiin paljon entä sitten kun hänen lapsensa kasvaa vanhaksi kuinka meidän jälkeläistemme käy hänen kanssaan niinpä he päättivät yhdessä tuumin rukoilla näin Herra me rukoilemme meidän lastemme ja lastemme lasten tähden että tämän uppiniskaisen miehen jälkeläiset saisivat niin suuret korvat että he ymmärtäisivät kuunnella vähän paremmin kuin isänsä ettei he aina olis pystyttämässä eriseuraa niin kuin isänsä.- Anonyymi00002
Näin minä siis arvaan. Mutta tämä oli villi veikkaus
- Anonyymi00003
Näissä sanoissa on kuitenkin merkillinen yksityis kohta kun hän sanoo kuuntele mitä Henki seurakunnille sanoo.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näissä sanoissa on kuitenkin merkillinen yksityis kohta kun hän sanoo kuuntele mitä Henki seurakunnille sanoo.
Tai oikeastaan en löytänyt sitä yksityiskohtaa vaan huomasin että esikoislestaadiolainen saarnaaja Arvid horn oli keksinyt sen omasta päästään.
Siinä ei puhuta mitään yksittäisestä saarnaajasta. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai oikeastaan en löytänyt sitä yksityiskohtaa vaan huomasin että esikoislestaadiolainen saarnaaja Arvid horn oli keksinyt sen omasta päästään.
Siinä ei puhuta mitään yksittäisestä saarnaajasta.Vai sellainen satusetä hänkin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
on mun korvat kasvaneet liian suuriksi saa hävetä niitä voisi olla kuuro ettei tarvitsisi kuulla kaikkea mitä ihmiset puhuvat eri seurakin okisi terve tullut saisi laatia omat säännöt joissa ihmiset saisivat olla kaltaisenaan noudattamatta kaiken maailman sääntöjä säännöt lähinnä kertovat autismista kun ihminen ei kykene kommunikoimaan niin se noudattaa säännön mukaista elämää
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai sellainen satusetä hänkin.
Kun sanoi ei yksittäisen saarnaaja Henki ei minun henkeni vaan Pyhä Henki.
Tällä hän tahtoi herättää ajatuksen ettei Pyhä Henki mukamas voisi puhua yksittäiselle kristitylle seurakunnan ulkopuolella.
Myös Riston rippityttö on tasaisin väli ajoin muistuttanut vuosien välein ettei Jumalaa voi kuunnella suoraan tai olla suorassa yhteydessä.
Nyt minä vasta tajusin että koko liike tekee sitä he yrittävät tukahduttaa Jumalan äänen ettei se kuuluisi mutta Kuulkaa nyt te kaikki hengellinen Israel te voitte ja te saatte kuunnella Jumalaa suoraan ja olla suorassa yhteydessä häneen niin kuin oppi isänne Laestadius sanoo Kuulkaa te eksytetyt ja sokeat raukat mitä hän sanoo nimittäin Lars Levi Laestadius sanoo nämä merkilliset sanat aivan päinvastoin mitä tämän päivän lestaadiolainen opettaa vaan Laestadius opettaa näin avaa suusi sinä Pääskysen poika niin minä täytän sen niin ja raamattu sanoo että Herra itse sanoo ne sanat avaa suusi niin minä täytän sen.
Tällainen on raamatun oppi. Ja Apostoli Paavali jatkaa se sana on juuri sinun tykönäsi kun hän sanoo kun sinä sydämestäsi uskot ja suullasi tunnustat jne.. Tämä on jumalansanan kanta asiaa että elävässä kristillisyydessä elävä Jumalansana on juuri tässä ja nyt se ei ole minkään kannen takana kirjassa eli muistin takana vaan tässä ja nyt avaa suusi niin minä täytän sen sanoo Herra Israelin kansalle.
Eikö siis voi olla suorassa yhteydessä Jumalaan sanooko raamattu nyt ettei yksittäistä saarnaajaa tulisi kuunnella? Ei vaan hän sanoo kuule mitä Henki seurakunnille sanoo ja siinä hän sanoo vielä mitä hän seurakunnille sanoo ja se järjestys on nimenomaan näin päin siinä ei veljet ja siskot nimittäin lue niin että kuuntele mitä seurakunnat hengen kautta sanoo ihmisille jotka eivät ole seurakunnissa vaan se sanoo kuuntele mitä Henki seurakunnille sanoo. Eli tämä Henki puhuttelee seurakuntia eikä seurakunnat siis puhuttele yhtään ketään eikä yhtikäs mitään niin siinä lukee ja se tietäkää ja oppikaa nyt veljet rakkaat.
Usko tulloo kuulemisesta. 👂🦻
- Anonyymi00008
Voi ne olla myöskin merkkinä siitä mistä usko tulee. Kun ihmiset miettii tai itse mietit mistä usko tulis. Jos aina puhut uskosta ja ihmiset miettii miten tuo on niiin uskovainen niin silloin ne näkee suuret korvasi ja muistaa Paavalin sanat niin tosiaan usko tulee kuulosta ja noin suurilla korvilla on pahuksen vaikea olla kuulematta. Sen takia se on niin uskovainen..
- Anonyymi00009
En sanoisi kuitenkaan tätä epätasa arvoksi jos miettii pieni korvasta ateistia että jäikö hänellä taivas pois luomisen armosta koska hän ei saanut korvia millä kuulla.
Minä ajattelen että hän on saanut sitten enemmänkin sitä mikä liikkuu siellä korvien välissä ja siinä suhteessa hän on tasa vertaisessa asemassa että vaikka hänelle ei annettu kykyä kuunnella muita niin hänelle annettiin kuitenkin kyky ymmärtää kaikkea ja hän ei siltikään ymmärtänyt ettei ole mitään millä selittää maailmankaikkeutta että se tyhmyys olis uskon kaltaiseksi muuttunut vaan päinvastoin hän selitti hulluuden hulluudella suuressa viisaudessaan koska ei voinut myöntää tulleensa tyhmäksi tämä on viisasten kompastuskivi.
Niin kuin olen teille opettanut ennen että teidän pitää ensin laskeutua alas helvettiin niin myös pitää ensin tulla tyhmäksi.
Ja kun sitten olette tyhmät ja laskeutuneet helvettiin sitten te voitte vasta kohdata viisauden koska Kristus laskeutui alas tuonelaan ja teidän piti seurata ottaa ristinne ja seurata Herraa Jeesusta. Miksi siis ette seuranneet että te olisitte kohdanneet Matteuksen 5 luvun autuuden ensimmäisen ja toisen tuntomerkin joka viimein olisi teille Kristuksen kanssa ylösnousemisen riemuksi iankaikkisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1273158Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352192Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032108Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1301978Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441951Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101192Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67984Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville12955Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77890