Tällaista sattuu. Ei tästä nyt kannata tehdä mitään isoa numeroa. Kaikki on hyvin. Hengitä ja jatka elämääsi, niin mäkin teen. ☀️
Ei se ole niin vakavaa ole
17
578
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaikka sulle ei olis vakavaa ja voit tost noin vaan jatkaa matkaa niin älä silti vähättelee miten se toinen kokee ja tuntee asiasta.
- Anonyymi00002UUSI
se on juuri näin.
- Anonyymi00003UUSI
Tietenkin hän saa tuntea, mitä hän haluaa ja kuinka kauan haluaa. Yritin vain lohduttaa.
- Anonyymi00004UUSI
Kiitos ☀️ tällaista just olisin halunnut kuulla, ja näinkin lämmittää 🩷.
- Anonyymi00005UUSI
Juu synnyit ksipäässä kuolet ksipäässä. Ei ongelmaa.
- Anonyymi00006UUSI
Niinkin voi käydä. Hyvä tietty jos et tee siitä ongelmaa muillekaan. (Sivu)
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinkin voi käydä. Hyvä tietty jos et tee siitä ongelmaa muillekaan. (Sivu)
Muut saa pitään häntä kivana joo. Ei ole mun ongelma se.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muut saa pitään häntä kivana joo. Ei ole mun ongelma se.
Ei kuulosta ongelmalta, ei. Älä ota itsellesikään murehdittavaksi. Minua ainakin helpottaa ajatella, ettei ole yhtään mitään väliä mitä ajattelen toisesta tai mitä toinen mahdollisesti minusta ajattelee (sivu, edelleen). ☀️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kuulosta ongelmalta, ei. Älä ota itsellesikään murehdittavaksi. Minua ainakin helpottaa ajatella, ettei ole yhtään mitään väliä mitä ajattelen toisesta tai mitä toinen mahdollisesti minusta ajattelee (sivu, edelleen). ☀️
Niin. Ei kukaan kellekään jolla ois jotain merkitystä täällä ees viestisi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin. Ei kukaan kellekään jolla ois jotain merkitystä täällä ees viestisi.
Hmm, enpä ehkä noin lähtisi väittämään tai yleistämään, vaan niin, että tänne sanottu ei mene kenellekään lainkaan viestinä, ne jää ajatuskupliksi kaikki vaikka kuinka monta huutomerkkiä perässä laittaisi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hmm, enpä ehkä noin lähtisi väittämään tai yleistämään, vaan niin, että tänne sanottu ei mene kenellekään lainkaan viestinä, ne jää ajatuskupliksi kaikki vaikka kuinka monta huutomerkkiä perässä laittaisi.
Siitä saa sitte kyllä syyttää ihan itseään jos tän perustella tekee päätelmiä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siitä saa sitte kyllä syyttää ihan itseään jos tän perustella tekee päätelmiä.
Varmaan juuri näin, vastaan toki kyllä aina päätelmistäni itse, enkä syytä ketään muuta.
- Anonyymi00010UUSI
Siis heität kaiken menemään mies? Asia on ohi? Etkö ajatellut suoraan kertoa? 😔
- Anonyymi00011UUSI
Pidä ohjeistas kiinni. Turhaan niitä omias muille jaat.
- Anonyymi00013UUSI
Joojoo. Älä sitten hengitä ja älä … 😂 sori menee liian ronskiksi jos jatkan, mutta en voinut vastustaa (nyt lopetan, sama sivullinen taas, joka oikeasti tykkäsin tästä aloituksesta)
- Anonyymi00015UUSI
minulla on ehkä jokin alkava sairaus..taas
- Anonyymi00017UUSI
En ole voinut jatkaa elämääni, kun tulet aina mieleen milloin mistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1893139- 542598
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk122345- 2422334
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I82273Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572066Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841790Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva381776Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve591751Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161729