Tällaista sattuu. Ei tästä nyt kannata tehdä mitään isoa numeroa. Kaikki on hyvin. Hengitä ja jatka elämääsi, niin mäkin teen. ☀️
Ei se ole niin vakavaa ole
18
764
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka sulle ei olis vakavaa ja voit tost noin vaan jatkaa matkaa niin älä silti vähättelee miten se toinen kokee ja tuntee asiasta.
- Anonyymi00002
se on juuri näin.
- Anonyymi00003
Tietenkin hän saa tuntea, mitä hän haluaa ja kuinka kauan haluaa. Yritin vain lohduttaa.
- Anonyymi00004
Kiitos ☀️ tällaista just olisin halunnut kuulla, ja näinkin lämmittää 🩷.
- Anonyymi00005
Juu synnyit ksipäässä kuolet ksipäässä. Ei ongelmaa.
- Anonyymi00006
Niinkin voi käydä. Hyvä tietty jos et tee siitä ongelmaa muillekaan. (Sivu)
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinkin voi käydä. Hyvä tietty jos et tee siitä ongelmaa muillekaan. (Sivu)
Muut saa pitään häntä kivana joo. Ei ole mun ongelma se.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muut saa pitään häntä kivana joo. Ei ole mun ongelma se.
Ei kuulosta ongelmalta, ei. Älä ota itsellesikään murehdittavaksi. Minua ainakin helpottaa ajatella, ettei ole yhtään mitään väliä mitä ajattelen toisesta tai mitä toinen mahdollisesti minusta ajattelee (sivu, edelleen). ☀️
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kuulosta ongelmalta, ei. Älä ota itsellesikään murehdittavaksi. Minua ainakin helpottaa ajatella, ettei ole yhtään mitään väliä mitä ajattelen toisesta tai mitä toinen mahdollisesti minusta ajattelee (sivu, edelleen). ☀️
Niin. Ei kukaan kellekään jolla ois jotain merkitystä täällä ees viestisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin. Ei kukaan kellekään jolla ois jotain merkitystä täällä ees viestisi.
Hmm, enpä ehkä noin lähtisi väittämään tai yleistämään, vaan niin, että tänne sanottu ei mene kenellekään lainkaan viestinä, ne jää ajatuskupliksi kaikki vaikka kuinka monta huutomerkkiä perässä laittaisi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hmm, enpä ehkä noin lähtisi väittämään tai yleistämään, vaan niin, että tänne sanottu ei mene kenellekään lainkaan viestinä, ne jää ajatuskupliksi kaikki vaikka kuinka monta huutomerkkiä perässä laittaisi.
Siitä saa sitte kyllä syyttää ihan itseään jos tän perustella tekee päätelmiä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siitä saa sitte kyllä syyttää ihan itseään jos tän perustella tekee päätelmiä.
Varmaan juuri näin, vastaan toki kyllä aina päätelmistäni itse, enkä syytä ketään muuta.
- Anonyymi00010
Siis heität kaiken menemään mies? Asia on ohi? Etkö ajatellut suoraan kertoa? 😔
- Anonyymi00011
Pidä ohjeistas kiinni. Turhaan niitä omias muille jaat.
- Anonyymi00013
Joojoo. Älä sitten hengitä ja älä … 😂 sori menee liian ronskiksi jos jatkan, mutta en voinut vastustaa (nyt lopetan, sama sivullinen taas, joka oikeasti tykkäsin tästä aloituksesta)
- Anonyymi00015
minulla on ehkä jokin alkava sairaus..taas
- Anonyymi00017
En ole voinut jatkaa elämääni, kun tulet aina mieleen milloin mistäkin.
- Anonyymi00020UUSI
Mua ihmetyttää suunnattomasti nää muiden puolesta pahastujat etenkin tässä topic issa. Ihastuminen on tunne, eikä se iskiessään katso sopivaa elämäntilannetta, aikaa tai edes kohdetta. Tuuleen huutelua paheksua jotain tietämättä taustasyitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185